یکشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۹۱

زهی انصاف! آیا سزای ثبت شکایت از خامنه ای، انگ چسباندن و دروغ گو خواندن است؟!/ قدردانی برآمده از اخلاق نیکو است!

فعال سیاسی عزیز، مشکل شما کجاست؟!  لااقل حرمت آزار دیدگان رژیم را نگاه دارید! 


باورم نمی شود که من جمهوری خواه، مجبور شوم در عرض یک هفته، سه مطلب در حمایت از رضا پهلوی بنویسم! 


دیروز بر حسب اتفاق، دیدم که رضا پرچی زاده مقاله ای نوشته و رضا پهلوی را به دروغگویی درباره جلسه اش در مجلس آلمان متهم کرده است. او نوشته که گویا قرار بوده یک واسطه این جلسه را برقرار کند، اما موفق نشده است! او نوشته است: 
" اصولا دعوتی در کار نبوده و فقط یک گروه واسطه قرار بوده است این جلسه را جور بکند و رضا پهلوی را به عنوان سخنگوی خود به همراه خود به داخل  ساختمان پارلمان آلمان ببرد! اما بعد که این شیوه با بن بست مواجه می شود.."
از دیدن این نوشته، بسیار شگفت زده شدم، نگارنده تصور کرده بود که مجلس و پارلمان آلمان هم چون مجلس ایران است که واسطه و دلال، در آنجا توان انجام کاری را داشته باشند. از آن گذشته، مگر نه اینکه دولت آلمان، سخنگو و وزارت امور خارجه دارد؟! 


مگر می شود رضا پهلوی با بی بی سی و روزنامه های آلمان مصاحبه کند، مدعی به هم خوردن جلسه بشود، بعد دولت و سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان، واکنش نشان ندهد؟! 


دیدن این نوشته از فرد فرهیخته ای چون رضا پرچی زاده، آنچنان مرا شگقت زده کرد که اصلا ترجیح دادم بی سر و صدا از کنارش بگذرم! 


حال امروز شاهد رویداد جالب دیگری هستیم، بر حساب اتفاق، به سایت بالاترین سر زدم و دیدم که موضوع داغی زده اند با این عنوان: "اعتراض مخالفین رضا پهلوی به اعلام غلط محل سخنرانی"


گویا مسول صفحه فیسبوک رضا پهلوی اشتباهی کرده و جلسه پرسش و پاسخ رضا پهلوی را به جای کافه پلیتیک، در محل دادگاه بین المللی لاهه عنوان کرده است. اصولا هر کسی که کوچکترین آشنایی با دادگاه داشته باشد،می داند که نمی توان در دادگاه سخنرانی کرد و جلسه پریش و پاسخ برگزار کرد. 


این یک اشتباه صرف بوده که مسول صفحه فیسبوک رضا پهلوی مرتکب شده است. 


اصولا خود شکایت از خامنه ای، آنقدر اقدام ارزشمندی است که نیازی به بزرگنمایی بچه گانه و احمقانه اینچنینی نداشته باشد. 


حال جمعی از دوستان (که بعضا در صداقت و ایران دوستی آنها شکی ندارم)، با بی انصافی و بی پروایی تمام، رضا پهلوی و تیم همراهش  را متهم به دروغ گویی می کنند. (+و+و+)


چنین رفتاری،  مصداق بارز سو استفاده از یک اشتباه تایپی است و نهایت بی اخلاقی را می رساند. چگونه است که دوستان عزیز من، اقدام مهمی چون شکایت از خامنه ای را نمی بینند، اما یک اشتباه تایپی کوچک اینچنینی را خشتک عثمان(!) می کنند و آنرا جار می زنند؟! 

نکته بامزه اینجاست که عموم این دوستان، همان کسانی هستند که چون آیت الله منتظری، یک اقدام مثبت انجام داده بود، تمام اشتباهات او را یک باره فراموش کرده بودند و عکس او را در ماه می دیدند.


این دوستان همان کسانی بودند که انتقاد مرا از موسوی درباره کشتار سال 67، هیچگاه تحمل نمی کردند و می گفتند بهانه به دست کیهان و شریعتمداری می دهی! حال چه شده که خودشان مساله مهمی چون شکایت از خامنه ای در دادگاه بین المللی را اینچنین تخطئه می کنند؟! 


براستی چه بر سر جامعه ما آمده است که اینچنین اخلاق را لگدمال می کنیم؟! کار ما به کجا رسیده است؟! چرا باید تلاش یک گروه برای ثبت شکایت از خامنه ای را اینچنین بی حرمت کنیم؟ 


عجیب نیست که رژیم موفق شده سی و چندی سال، بدون مشکل ترکتازی کند و کشورمان را به نابودی بکشاند. زمانی که حاصل کار مثبت یکدیگر را اینچنین تخریب می کنیم، عمر طولانی رژیم نیز چندان عجیب نیست!


قبلا نیز نوشته بودم که: 
به حرمت حقوق انسانی هموطنان داخل کشور، شایسته و بایسته است که از اقدام رضا پهلوی و گروه همراه قدردانی کنیم.

۲۱ نظر:

  1. ۱۳ رجب روز مرد اگه دیدی بکش رو خودت بر تمام مردان ایرانی مبارک باد.

    پاسخحذف
  2. http://balatarin.com/permlink/2012/6/3/3045309

    پاسخحذف
  3. آی پرچی زاد، پرچم به پرچت

    پاسخحذف
  4. همسر گمنامیان به مناسبت روز مرد هزار شاخه گل خرید تا به بندازاش تقدیم کند

    پاسخحذف
  5. ابولاشی نقل میکند : روزی در خیابان به گمنامیان برخوردم به خاطر آشنایی و خویشاوندی گمنامیان مرا به خانه اش دعوت کرد وقتی به درب خانه رسیدیم گمنامیان کلید همراه نداشت و هر چقدر زنگ زد کسی در را باز نکرد به ناچار من قلاب گرفتم و گمنامیان از روی دیوار به خانه رفت و در را باز کرد داخل خانه که شدیم از یکی از اتاقها صداهای عجیبی به گوش میرسید در را که باز کردیم با منظره عجیبی مواجه شدم دو جوان تنومند و قدبلند زن گمنامیان رو در میان گرفته بودند و مشغول به ‏ 3some‏ بودند ناگهان گمنامیان به سرعت داخل اتاق رفت پیش خود گفتم که الان به آمار قتلهای ناموسی اضافه میشود ولی گمنامیان به سر کیف همسرش رفت و یک تراول پنجاهی برداشت و درحالی که به دو جوان لبخند میزد از اتاق خارج شد. روی مبل نشستیم گمنامیان گفت که مدتهاست از مردی افتاده و چاره بهتری پیدا نکرده ولی صاحب درآمد هنگفتی شده است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. معمولا به آدم های فحاش جواب نمی دهم، چه آنکه یک آدم فحاش، تنها یک بیمار روانی است، باید معالجه شود، فقط دلم می سوزد.

      اما اینبار را به تو جواب می دهم، چه انکه به نظر می رسد در حسرت پاسخ من، به حال مرگ هستی!

      تنها می گویم دلم برایت می سوزد، امیدوارم یکی پیدا شود و تو را به بیمارستان روانی برساند.
      این را به عنوان توهین نمی گویم، واقعیتی است، تو نیاز به کمک درمانی داری.

      از یک امکان ساده که اینجا گذاشته ام تا هر کسی حرفش را بزند، اینگونه سو استفاده کردن، از یک انسان متعادل بر نمی آید.

      برو خودت را به یک روانشناس نشان بده، چون مشکل داری. باور کن بعدش می توانی زندگی بهتری داشته باشی.
      با آرزوی بهبودی.

      حذف
    2. کمنامیان عزیز
      از مطلب بسیار زیبا ممنون
      اینها را به حساب توحش عربیشان بگذار که برای ناسزای به مردان مرد این سرزمین ناموسشان را هدف قرار میدهند، همانگونه که پیش از این نیاکان عربشان با سرزمینهای متودن کردند. و برای همین غربیها آنقدر این تازیان را خوار میدارند و از شمول آدمی مبرایشان میکنند. اینها حاضرند حیوان باشند ولی عقایدشان دست نخورده باق ماند. اینها تنها به فکر خودشان هستند ، مهم نیست که مردم گرسنه ما از بلوچستان تا کردستان چه رنجی میبرند و برایشان مهم نیست عربها در این زمانه نامرد زنانشان را به کنیزی و خودفروشی ببرند.
      نامت بلند باد
      نام کمنامت در دلهامان حک شده
      امید که ما هم بتوانیم از آرمانهایی که مشترکند بین من و شما پاسداری کنیم.
      ارادتمند همیشگی

      حذف
  6. an poolhaei keh pedaresh az mardome iran dozdideh, beyareh bedeh, baeed delesh baraye mardome iran besoozeh. Hatman poolhash dareh tah mikeshe, mellate dozdzadeh

    پاسخحذف
  7. جناب گمنامیان شما که بخاطر اینکه مبادا مبادا مبادا حکومت آینده ایران دست مسلمانان اصلاح طلب نیفتند این چنین به جان دین اسلام افتاده اید و به قولی افشاگری و روشنگری می کنید تا دین اسلام دیگر حکومت نکند
    حال چطور در مورد رضا پهلوی افشاگری نمیکنید؟؟؟؟
    مگر نمی ترسید مبادا مبادا مبادا حکومت آینده ایران دست سلطنت طلب ها بیفتد؟
    نکند شما هم سلطنت طلب هستید و در پشت حرف های جمهوری خواهانه مخفی شده اید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان
      تا زمانی که رضا پهلوی از دمکراسی و حقوق بشر حمایت می کند، من چه چیزی برای افشاگری دارم؟

      من نوشته بودم که نقض حقوق بشر در زمان پدرت را محکوم کن، چنین کرده است
      نوشته بودم شورا از اپوزسیون تشکیل بده، که دارد انحام می دهد ، بگو من از چه چیز باید انتقاد کنم؟

      حذف
    2. نامت بلند باد جناب گمنامیان

      حذف
    3. آقای ناشناس، مگه شما بازجو و مفتش هستی که از گمنامیان اینطوری سوال می کنی؟ عجب آدم های پر رویی پیدا میشن.

      حذف
  8. http://s764.sharepic.me/?v=VbnAI.jpg

    http://s683.sharepic.me/?v=y6Eob.jpg

    http://s5369.sharepic.me/?v=hMxfg.png

    گمنام گرامی، یک اشتباه تایپی نبوده!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما،
      گرامی،
      عنوان ویدیو را طرف اشتباه گذاشته، هر جا آن ویدیو گذاشته شده، این عنوان بالای ویدیو بوده است.

      باز تاکید می کنم، هر بچه ای می داند در دادگاه نمی شود جلسه پرسش و پاسخ گذاشت...!!

      حذف
  9. گمنامیان جان! نمی خواهد انرژی ات را در راه دفاع از آقای "رضاپهلوی" هدر دهی. ما به این انرژی ها نیاز داریم. ایشان هم مثل هزاران ایرانی دیگر. بیا در جهت ایجادایرانی آزاد بکوشیم . حتی اگر به نسل ما قد ندهد. مطمئن باش که ما برای رسیدن به آزادی و دمکراسی ، نیازی به "رضا پهلوی" و "موسوی" و هیچ چوپان دیگری نداریم. بابا مگر ما گوسفندیم که نیاز به رهبر و شاهزاده و ولی و کوفت و زهر و مار داشته باشیم؟ بکش بیرون لامذهب! اگر که از شازده و امازاده حق و حساب نمی گیری و بیزنس با ایشان و امثالهم نداری ، بیا و آزاده باش. نمی دانم به چه زبانی بهت بگویم. این همه دنبال کون این و آن راه افتادیم رسیدیم به این جا. بس نیست؟

    پاسخحذف
  10. گمنامیان عزیز، خیلی ممنون. واقعا قشنگ و درست نوشتی. من نوشته های پارسال و دو سال پیش شما را هم همیشه می خواندم و کیف می کردم. از اینکه اینقدر وقت می گذارید تا مطلب بنویسید و اخلاق را مراعات می کنید، خواستم که تشکر کرده باشم.

    پاسخحذف
  11. دوست عزیز چرا فکر میکنی‌ اینها دلسوز ایران و ایرانی‌ هستند و فقط از روی اشتباه این مطالب و پست می‌کنن!!!؟اینها غم ایران و ایرانی به بند کشیده شده رو ندارند، اینها همون کسایی هستند که به قول خودتون حاضرند به یک آخوند که ۳۰سال همه چیشونو ازشون گرفته اعتماد کنند ولی‌ حاضر نیستند به کسی‌ که دست کمک به سویشان درز می‌کنه رو اعتماد نکنند و نه تنها اعتماد نمیکنند بلکه سعی‌ در آزردن و متهم کردن اونو دارند!! چطور ممکنه که اینهایی که این همه به زندگی‌ شخصی‌ کسی مثل رضا پهلوی باریک میشوند که شاید بتونند یک نقطه ضعف یا اشتباهی پیدا کنن تا اونو دست آویزی برای کوبیدن اون قرار بدن زحمات و تلاش‌های اون رو در راه خدمت به ایران و ایرانی‌ رو نبینند!!!؟نه دوست من کسانی‌ که صداقت داشته باشند بدین شکل سعی‌ در بیرون راندن و نادیده گرفتن حق انتخاب و مبارزه دگر اندیشان نمیکنند ،این نیروهای به شدت رادیکال در مواقع حساس با سوار شدن بر موج مبارزات مردمی آگاهانه سعی‌ بر آن دارند که مسیر مبارزات مردمی و سکولار را منحرف و رهبری کنند و متاسفانه در بیشتر مواقع هم موفق به گمراه کردن مبارزین و توده‌ مردم شده‌اند!!!

    پاسخحذف
  12. عزیز جان
    تا زمانی که رضا پهلوی از دمکراسی و حقوق بشر حمایت می کند، من چه چیزی برای افشاگری دارم؟

    من نوشته بودم که نقض حقوق بشر در زمان پدرت را محکوم کن، چنین کرده است
    نوشته بودم شورا از اپوزسیون تشکیل بده، که دارد انحام می دهد ، بگو من از چه چیز باید انتقاد کنم؟
    .........
    جناب گمنامیان باید از رضا پهلوی انتقاد کنی که چرا اظهار نمکند پدرش دیکتاتور بوده و دستور کلی از جنایات را داده است
    باید از رضا پهلوی انتقاد کنی که چه شده است این همه مصاحبه می کند و از کجا پشتیبانی می شود؟
    باید از این آدم به هر شکلی که می توانی انتقاد کنی که مبادا مبادا مبادا حکومت آینده ایران دست این سلطنت طلب ها بیفتد و بدانیم خمینی دیگری در راه است .
    رضا پهلوی خمینی دیگری است که باید کوبیده شود.
    شما همانطور که در مورد دین اسلام به این دلیل که مبادا در آینده حکومت نکند افشاگری می کنید باید در مورد رضا پهلوی هم همین کار را انجام دهید وگرنه می توانم برداشت کنم یا شما سلطنت طلب هستید و یا اسلام را بخاطر مسایل شخصی می کوبید و نه بخاطر یک هدف عالی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما مگه بازجوی زندان اوین هستی که کسی را زیر فشار میگذاری؟ آخه آدم پر رو تو چرا اینقدر عقده داری؟...گمنامیان اگه دوست داشت می تونه طرفدار پادشاهی باشه یا می تواند جمهوری خواه باشه یا هر چی. مگر باید از تو اجازه بپرسه بچه پر رو؟

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.