چهارشنبه، اردیبهشت ۲۷، ۱۳۹۱

بیانیه بیت آیت الله العظمی منتظری (ره) درباره ویدیو گربه «نقی گوی» و کمپین امام نقی


بسم الله الرحمن الرحیم.

اخیرا ویدیویی در اینترنت منتشر گریده که در آن یک گربه، مرتب امام نقی را یاد می کند. ضمن بزرگداشت این معجزه که حقانیت مذهب جعفری و امام نقی را تایید می کند، بدینوسیله به اطلاع امت شهیدپرور می رساند که گربه فوق، هیچ ربطی به مرحوم آیت الله منتظری نداشته و صفت گربه نره به حضرت آیت الله، صرفا توطئه استکبار جهانی است.

اینجانب و بیت حضرت آیت الله منتظری، ظهور مجدد آیت الله منتظری در قالب گربه را تکذیب می کنیم.

من الله توفیق،
بیت آیت الله منتظری
سنه هزار و سیصد و تق تق














۲۳ نظر:

  1. خیلی زیبا بود. هنر گمنامیان در خلق مفاهیم نوین است . او واقعا به کاری که میکند آگاهی دارد.

    گمنامیان
    از اینکه میبینید بالاترین به این روز افتاده چه احساسی دارید؟

    آیا میدانید شما خود به یک امام دیگر تبدیل شده اید . بچه ها از شما سوال میکنند و جواب میگیرند.؟

    امید همه جوانان شده اید . راهگشای آنان.

    وقتی ساکت هستید انگار اینترنت در سکوت است .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسخره نکردم بخدا. چرا مسخره ؟ کدامش دروغ است ؟

      عجب مملکت تخمی داریم . از گمنام هم نمیشه تعریف کرد

      ریدم تو سر این اسلام

      حذف
  2. خدا لعنتتون کنه حرومزاده های ولدالزناء.
    برید مسخره مادر جنده تون توی کافه های سرراهی بکنید تخم سگا!!!
    اگه دهن گشادتون مثل کون خر بازه، برید واسه اونایی که زنده اندومسولین مملکت هستند مادرجندهگری دربیارین.
    کس مادرتون،ای بی پدر!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شورت مامانتو باد زده اورده انداخته خونه ی ما !!!!!!!!!!!!بیا بگیرش ...!!!!!

      حذف
  3. خیلی بی ادب و بی تربیت هستین.
    دوستمون راست میگه، اگه شما خیلی جرات داری برو به سردمدارای مملکت انتقاد کن، نه به اعتقادات مردم.
    توهین به باورهای دینی مردم، آزادی بیان نیست!!! برداشت اشتباه از این کلمه و سواستفاده از این اسم است.
    با این کار شماها،به نفع جمهوری اسلامی تموم میشه.
    نکن این کارارو.نکن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در این نوشته سه نفر دخلیل هستند، امام نقی، منتظری و یک گربه!! حالا به کدام توهین شده است؟! منتظری که سردمدار مملکت بوده است، نظریه ولایت فقیه، شاهکار اوست!
      گربه که توهینی به او نشده است و می ماند امام نقی که او هم متعلق به خودمان است، به شما مسلمین مربوطی نیست!!

      ضمنا،
      توهین به اعتقادات دیگران، مساوی است با اصل دمکراسی و آزادی بیان.
      شما خبر نداری!!

      این را بخوان، بلکه آشنا شدی با آن.
      احترام به عقاید : آیا به عقیده هیتلر هم باید احترام گذاشت ؟!/چرا من به عقاید مسلمانان توهین می کنم؟!
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/03/blog-post_6079.html

      حذف
    2. اعتقادات؟؟؟ همين اعتقادات مردم مارو بدبخت كرده. هرچي ميكشيم از اين اعتقادات دينيه. اقا خشايار اگه با ديد باز نگاه كني ميفهمي كه همين سردمداران مملكت از راه دين مردم رو سركار گذاشتن . دين مغاير با ازاديه. مغاير با عقله .

      حذف
    3. اعتقادات تو رو با اون مردمو گاییدم از همین الان تا اذان صبح فردا !!!!!!!!!!!!!1

      حذف
    4. اعتقاداتت کیر منه با پشمو خایه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      حذف
  4. در فیسبوک نوشتم:

    من خودم منتظری را تحسین می کنم، چون حاضر نشد قدرت را در قبال مشارکت در قتل های سال 67، دریافت کند. اما این کار نیکو و شایسته او، دلیل نمی شود که افکار احمقانه او را نقد نکنیم، مثلا منتظری کسی است که فتوای سنگسار در کتابش است و تا آخر عمر پای همین حرف ایستاد و یا نظریه ولایت فقیه، دست پخت ایشان است.

    چون ایشان یک فرد سیاستمدار است، صد البته که مورد انتقاد قرار می گیرد

    من زمان مرگ منتظری، شجاعتش را تحسین کردم.

    اما بعد،

    اتفاقا بعضی از این مرده ها را باید خوب لگد کاری کرد...! مثلا منتظری، چون او مرجع تقلید سبزالله است و هنوز عکسش را در ماه می بینند و فکر می کنند مثلا اگر منتظری یا مثل او، قدرت را بدست گیرد، کشور گلستان می شود.

    بی هیچ پروایی باید به امثال منتظری (که حکم سنگسار می دهند)، لگد زد.

    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2009/12/blog-post_20.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با همه احترامی که براتون قایل هستم ولی باید بگم که اینجا رو اشتباه می کنید. حمایت سبزها از منتظری بهانه ای بود برای اعتراض. فقط به دلیل مخالفت با حکومت بود. منظورم اینه که الان دیگه میدونیم که چشم بسته دنبال کسی افتادن بهای خیلی سنگینی داره.و اینکه هر کسی رو به چالش می کشید بسیار کار درستی هست. باید این قایله رنگ عوض کردن آدمها تموم بشه. و کار شما امثال شما نتیجه بخش هم بوده. بهترین نمونه اش هم ایرانی بازی درآوردن مشایی بود که به هیچ کجا نرسید.

      حذف
  5. نمی دونم احتمالا شماها هیچ کدوم تاحالا گربه یا ندارید یا تاحالا گربتون رو حموم نبردید
    اگه من از تمام گربه هام فیلم می گرفتم فکر کنم که تمام مقدسات توسطشون قسم داده شده .
    برای سرگرمی خیلی خوب و فکر می کنم که باید یه بار دیگه گربم رو ببرم حموم و این بار ازش فیلم هم بگیرم . شاید من هم معروف شدم
    خدارو چه دیدی؟

    پاسخحذف
  6. اخه کونی مادر جنده دیگه واسه چی به منتظری اهانت میکنه گمنامیان مادر به ختا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منتظری چه گهی بود که نباید بهش توهین کرد؟

      مگر هر جنایت کاری با طرفداری از مردم میتواند گناهان خود را پاک کند؟

      منتظری یک کس کشی بود مثل خاتمی و کدیور .

      ولایت فقیه حاصل نظریه اوست

      حذف
    2. خواهر کسته مادر جنده منتظری انسان بود شرافت داشت مادر جنده به خاطر قدرت و پول انسانیتش رو نفروخت میفهمی کونی بچه ابنی ایشون در مقابل جنایات خمینی ایستاد

      حذف
    3. اره ادم خوبی بود اونموقع که مادرتو میگایید بهت پول میداد تا بری قاقالی لی بخری

      حذف
    4. @ لاشی

      برو بچه کون ، کیرم از پهنا لا پیج کس بوگندوی چروکیده ننت که آثار آب منی مثل مهر نماز رو پیشونی تو و آیت الله منتظری نقش بسته

      حذف
    5. هی میخوام جلو دهنم بگیرم چیزی بهت نگم هی تو خار ننه جنده میپری وسط مادرتو مورد عنایت قرار میدی اخه بچه ابنی تو کی میخوای از رو حالت انگلیسی ها بلند شی؟؟

      حذف
    6. واقعا متاسفم برای هرسه فحاش اگر واقعا قصد بحث کردن را دارید مثل بچه ادم نظرتون رو بگید!!! چرا با فحش؟

      حذف
  7. یکم جنبه آزادی بیان داشته باشین ، تا یجا می بینین نظراتتون سانسور نمیشه فحش خارمادره که می فرستین
    اعتقادات هر کی واسه خودش محترمه ،‌دلیلی نداره همه به اعتقادات من احترام بذارن ، مثلا من یه سری جنبه های شخصیت هیتلرو دوست دارم ، ولی اگه کسی به هیتلر توهین کنه من نباید مثل دسته خر بپرم وسط فحش خارمادر نثار طرف کنم
    یا نق

    پاسخحذف
  8. ریدم به بیت ایت الله منتطری و تمامی حضرات ایات

    پاسخحذف
  9. این که به منتظری بگید گربه نره، خیلی کوته فکرانه ست چون این همون راهی بود که رژیم اون زمان دنبال می کرد تا منتظری رو که منتقد قدرت بود، پست و احمق جلوه بده!
    در مورد کلیات البته با شما (گمنامیان) موافق ام، این کار ارزشمند که به بهای قدرت، با یه سری جنایت هم سو نشد، قابل تقدیر است، در عین حال این که کارهای نادرست دیگه اش باید نقد، بررسی و دیده بشه.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.