سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۹۱

با مقایسه این دو آیه قرانی، می توان نتیجه گرفت که الله مسلمامان، دچار مازوخیسم و آزارخواهی است...!

آیه پنجاه و هفت احزاب را ملاحظه بفرمایید:

إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِينًا 
بى‏گمان كسانى كه خدا و پيامبر او را آزار مى‏رسانند خدا آنان را در دنيا و آخرت لعنت كرده و برايشان عذابى خفت‏آور آماده ساخته است

حال آیه سی الانسان را مشاهده بفرمایید:

وَمَا تَشَاؤُونَ إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا 
ترجمه مکارم: و شما چيزي را نمي‏خواهيد مگر اينكه خدا بخواهد، خداوند عالم و حكيم است.

با مقایسه آیه های فوق می توان به نتایج زیر دست یافت:

-         با دقت در آیه اولی، می توان نتیجه گرفت که انسان ها قدرت این را دارند که چوب در آستین الله کنند و او را آزار دهند. براستی این چطور الله ی است بنده هایش می توانند او را آزار دهند؟! 
-         آیه دوم بر این نکته تصریح می کند که همه اتفاقات دنیا، حتی خواست ما بر اساس اراده خدا است. 
-         حال اگر مثلا من اراده کنم که خدا را آزار دهم و مثلا چوب در آستین الله کنم، این اراده من بر اساس اراده خدا بوده است. یعنی خدا می خواهد که من بخواهم!
با یک جمع بندی خیلی ساده می توان نتیجه گرفت که خدا می خواهد که من او را آزار دهم...! پس لابد این الله از آزار دیدن لذت می برد. می توان نتیجه گرفت که الله از بیماری مازوخیسم(!) رنج می برد، چرا که در تعریف مازوخیسم می خوانیم:

"آزار خواهی یا آزاردوستی و لذت بردن از تحمل درد و رنج را مازوخیسم می نامند. در این حالت شخص مازوخیست تنها از شکنجه و عذاب وارد شدن بخود کسب لذت می‌کند و میل دارد پیوسته مورد طعن و عذاب و ناسزا و رنج قرار گیرد."

سوال این است که این الله مگر آزار دارد که مرا مجبور می کند که او را آزار دهیم؟!

تناقضات اینچنینی در قرآن تنها نشان از این دارد که قرآن توسط یک انسان معمولی نوشته شده و نوشته شده توسط یک خالق و یا موجود برتر نیست! 














۳۸ نظر:

  1. یکی از عادات سکسی امام نقی این بود که شلاق به دست شمقدر و عفیر می داد تا او را بزنند و امام لذت فراوان می بردند.

    تا اینکه روزی سوسن مچ امام را در حال عملیات گرفت، و امام که شرمنده شده بود، این آین را خواندند که:

    ((وَمَا تَشَاؤُونَ إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا / و شما چيزي را نميخواهيد مگر اينكه خدا بخواهد، خداوند عالم و حكيم است.))

    و فرمودند همانا که این شلاق، به خواست خدا در دستان عفیر و شمقدر قرار گرفته است...!

    پاسخحذف
  2. گمی جان

    آی دی فیس بوک صاحب page کمپینن امام نقی چیست ؟ آیا وقتی گروه در فیس بوک میزنی id admin برای همه قابل دیدن است ؟ اگر آره نمبشه مخفی کرد؟

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز . گمنامیان خودش صاحب کمپین امام نقی است . آی دی او هم مشخص است . امام نقی هم میداند و او را دعا میکند !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قسم به امام شمقدر (ع) که من ادمین نیست!
      این دیگر قسم آخرم بود!

      حذف
    2. ممکنه شما درست بگی. گمنامیان میتواند هرکسی باشد . گمنامیان یک پدیده نامشخص است. او خیلی مرموز است. از حرکات او میتوان فهمید. اطلاعات عجیبی دارد و سورس های اطلاعاتی جالب !
      معلوم نیست از کجا و برای چه آمده است چون گمنام است . همیشه سعی میکند گم باشد.

      حذف
    3. عزیز جان،
      من یکی هستم مثل شما!

      در مورد اینکه از کجا آمدم ام و برای چه آمده ام نیز، تنها یک دو نکته را عرض می کنم:

      یک-
      هدفم آزادی برای کشورم است و آگاهی بخشی.

      دو-
      اینکه که هستم، چندان اهمیت ندارد.
      اما به هر حال تا چند وقت دیگر هویت خودم را عرض خواهم کرد.

      ضمنا،
      من کجا سورس اطلاعاتی داشته ام؟! سورس اطلاعاتی من (مثلا در اینجا) خود قران است، در هر خانه ای نیز یافت می شود.
      خیلی ها انرا نمی خوانند، اما من بدقت می خوانم و مثلا در اینجا آیات مختلف را مقایسه کرده ام.

      حذف
    4. به: گمنامیان

      شما وقت و زمان زیادی میگدارید. یعنی زحمت میکشید و خط مهمی رو دنبال میکنید. چون گمنام هستید منابع مالی شما هم مشخص نیست . بودن شما در انگلیس هم افسانه است. مقام شما بالاتر از یک وبلاگ نویس خالص است

      حذف
    5. گمنامیان

      منابع مالی شما اگر نامحدود نباشد بسیار زیاد است . احتمالا فرصت کافی داشتند که برای شما مدارک هویتی مجازی درست کنند و برای راه اندازی سایت بودجه کافی به شما بدهند.

      مقام شما بالاتر از یک وبلاگر چلغوز است که از روی بیکاری مینویسید. شما بسیار تعلیم دیده هستید.

      مقام شما اگر بالاتر از یک مقام عالیرتبه ایرانی نباشد کمتر نیست .

      حذف
  4. بزرگ ترین اشتباه شما افشای هویت شماست

    آیا عقل خود را از دست داده اید؟؟

    میشه بگی چرا نتیجه دارد این کار معرفی هویت شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  5. سوسن قصد شارژ کردن دیلو برقیش را داشت که پریز اتصالی کرد و برق بیت امام رفت!

    امام نقی که می خواست فیلم پورنو مشاهده بفرمایند، به پای کنتور برق رفتند تا آنرا درست کنند. ناگاه دست ایشان به یک سیم لخت خورد...نترسید! خودش هیچ چیزش نشد اما کل شبکه برق و پست های فشار قوی سامرا، به باد فنا رفت.

    اصحاب مهندس، علت را از امام نقی جویا شدند، امامانا فرمودند:«بخشی از انرژی هاله نور ایشان وارد شبکه برق سامرا شده است...!»

    سیره النقی، نوشته ابن قنبل، فصل هاله نور، بخش جماع کلبی امام نقی با ژنراتور برق سامرا...!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. البته ابولاشی روایت کرده که عسگری کوچولو نیز مشغول بازی با پلی استیشن بود، کیبرد آن بر روی قسمت میانی بدنش بود، به ناگاه آن کیبرد هم منفجر شد و عسگری کوچولو اخته گردید

      حذف
  6. پاسخ به شبهه ای که پاسخ اش در خود شبهه است/ خداوندا به همه ما بصیرت درک کلمات خود را عنایت بفرما.../پاسخ به گمنامیان خر است/

    خداوند در آیه وَمَا تَشَاؤُونَ إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا می فرمایند که و شما چيزي را نمي‏خواهيد مگر اينكه خدا بخواهد، خداوند عالم و حكيم است. این آیه به وضوح دلالت دارد که هر جا حکمت و علم خداوند بر امری تعلق بگیرد هیچ اراده ای نمی تواند مقابل اراده خداوند قرار بگیرد. به عنوان مثال خداوند می فرمایند يريدون أن يطفئوا نور الله بأفواههم ويأبى الله إلا أن يتم نوره ولو كره الكافرون. اراده کرده اند که نور خداوند را بوسیله زبان خود خاموش کنند در حالی که این اراده خداوند نیست و خداوند نوره خود را تمام خواهد کرد گرچه کفار کراهت داشته باشند. مساله ای که واضح است این است که نور خداوند 1400 سال است بوسیله اسلام و سال های متمادی قبل بوسیله ادیان الهی بر آسمان ها و زمین می تابد و گرایش جهانیان به اسلام شاهد بر این مطلب است. بنابراین حکمت خداوند بر این است که در برخی موارد که مطابق با حکمت است اراده خود را راس اراده ها قرار دهد به خلاف جایی که مثلا قوانین الهی را وضع کرده و آن را بوسیله هادیان امت، معصومین علیهم السلام، و قرآن کریم بیان نموده اند. چرا که ارسال نبی و ائمه اطهار برای هدایت و بیان قوانین الهی و مشقات فراوان انبیاء و امامان مستلزم تبعیت بندگان از حق است. حال اگر خداوند اراده اش بر این باشد که کسی خطا نکند این با حکمت او سر سازگاری ندارد و یا بالعکس اگر اراده ایشان این باشد که بندگان خطا کنند با ارسال انبیاو امامان منافات دارد. پس روشن می شود که زمانی اراده خداوند غالب بر اراده بندگان است که حکمتی در آن وجود داشته باشد همانگونه که می فرمایند والله علیم حکیم و در مواردی هم که حکمت حکم کند اراده بندگان نیز بر انجام امور تعلق می گیرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بازم یکی پیدا شد که یه بجث ساده رو آخوندیزاسیون می کنه!
      بعد پشت سرش حنما خواهد گفت متخصص این امور آخوندا و امثال ما بسیجی منشهای آخوندپرست هستیم! (آدم حسابی چرا چرت و پرت می بافی!؟ آیا دین و حرف خدا برای مردم...نفهمیدنی است که تو نفهمیدنی ترش می کنی!؟).
      مشکل آخوندا نیستند! شماها بدتر از آخوند هستید...شماها ویروس جامعه هستید...

      حذف
    2. آقا یا خاتم قران صریح سخن می گوید،
      یک-
      خر آن پیامبرت است، خر فاطمه زهرا است، خر امام حسینت است! حالا باز توهین کن که امام هایت را بیاورم اینجا، آنها را ببندم به گاری...!!

      دو- و اما بعد، پاسخ به شما:
      چرا چرند می گویی؟!
      یک کلام الله شما می گوید (شما چیزی را نمی خواهید، مگر خدا اراده کند.)؛ حال به من پاسخ بده، اینکه من می خواهم خدا را آزار برسانم، آیا اراده خدا بوده یا نه!؟ خودش می گوید بدون اراده او، من چیزی را نخواهم خواست.
      پس نتیجه می گیریم که این خواست خدا است تا من چوب در آستینش کنم و لابد از این کار لذت می برد!! در نتیجه مبتلا به خود آزاری است...!!!

      حذف
    3. گمنام...دوست دارم هرچي فحش ياد دارم بهت بدم اما اين كارو نميكنم چون دوست ندارم تو با من مقابله به مثل كني نميخوامم بگم دلم به حالت ميسوزه ولي عاقبت خوشي نخواهي داشت...توهين نكن

      حذف
  7. گمنامیان سعی نکن بحثو منحرف کنی؟
    حرومزاده چرا جواب ندادی منابع مالی فعالیتهات رو از کجا تامین میکنی؟ البته به غیر از آل سعود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منبع گمنامیان بالاتر و پیچیده تر از این حرفهاست . در مورد ایشان نمیتوان به جمع بندی رسید

      حذف
    2. پیامبر شما را می بندم به گاری، بعد ملت سوار درشکه می شوند، به من پول می دهند.
      این منبع مالی من است....!!!
      دی

      حذف
  8. دوست من گمنامیان:
    1-ببین عزیزم منظورا از ایه إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِينًا چوب  در استین خدا کردن نیست بلکه انسان ها با اعمال زشت و پلید خود که مورد نا رضایتی خدا قرار میگیرد به خداوند ازار و اذیت میرسانند و نه اینکه کسی چوب  لای استین خدا کرده 
     فلان کار بد و زشت را انجام بده یا برو دزدی بکن و ادم بکش؟ مگر خداوند دزدی و دروغ و ریاکاری را جزء اعمال پلید قرار نداده؟؟؟

    2-و در ایه دوم : وَمَا تَشَاؤُونَ إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا منظور از اراده خداوند رسیدن به جایگاه و مقامی است که انسان ها برای  رسیدن به قله موفقیت سعی و تلاش میکنند و نه انکه اراده ازار رساند به خدا را داشته باشند ازار و اذیت رساندن به
     خداوند جزء اراده خداوند نیست عزیز من تو چرا نمیفهمی مگر خداوند به بندگانش میگویید برو و

     فلان کار بد و زشت را انجام بده یا برو دزدی بکن و ادم بکش؟ مگر خداوند دزدی و دروغ و ریاکاری را جزء اعمال پلید قرار نداده؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهدیه گرامی،
      یک کلام ، آیا با همان اعمال زشت من به خدا آزار می رساند یا نه!؟
      وقتی به او آزار می رساند، پس چرا خدای شما اراده می کند که من چینین کاری کنم!؟
      کرم دارد؟! انگل دارد؟! آزار دارد؟!؟!؟!؟

      حذف
  9. دوست من گمنامیان:
    1-ببین عزیزم منظورا از ایه إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِينًا چوب در استین خدا کردن نیست بلکه انسان ها با اعمال زشت و پلید خود که مورد نا رضایتی خدا قرار میگیرد به خداوند ازار و اذیت میرسانند و نه اینکه کسی چوب لای استین خدا کرده
    فلان کار بد و زشت را انجام بده یا برو دزدی بکن و ادم بکش؟ مگر خداوند دزدی و دروغ و ریاکاری را جزء اعمال پلید قرار نداده؟؟؟

    2-و در ایه دوم : وَمَا تَشَاؤُونَ إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا منظور از اراده خداوند رسیدن به جایگاه و مقامی است که انسان ها برای رسیدن به قله موفقیت سعی و تلاش میکنند و نه انکه اراده ازار رساند به خدا را داشته باشند ازار و اذیت رساندن به
    خداوند جزء اراده خداوند نیست عزیز من تو چرا نمیفهمی مگر خداوند به بندگانش میگویید برو و

    فلان کار بد و زشت را انجام بده یا برو دزدی بکن و ادم بکش؟ مگر خداوند دزدی و دروغ و ریاکاری را جزء اعمال پلید قرار نداده؟؟؟

    پاسخحذف
  10. عزیزان اصلاً کدومتون تا حالا دقت کردین که این قرآنی که دارین این همه رو ایاتش با هم بحث می کنیم از زبان همون خدایی که می گید نیست و از زبان شخص ثالث هستش بابا به جمله خوب دقت کنید.

    پاسخحذف
  11. فریاد نقــــی نقـــــی این حیوان را نمبینی ؟!!!

    معجزه خداوند ، ایمان بیاورید.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bSLEoDsTR-E

    پاسخحذف
  12. شاهکارنیست که مااین حقایق ساده رادر یافته ایم. بیاندیشیم این لاطایلات را چگونه میتوان ار مخیله میلیونهاهموطن بیرون راند.

    پاسخحذف
  13. گمنامیان عزیز

    چرا اینقدر ساکتید؟ امروز خسته به نظر میایید . ؟

    پاسخحذف
  14. ممنون از پاسخهای شما . از اینکه میبینید بالاترین به این روز افتاده چه احساسی دارید؟

    آیا میدانید شما خود به یک امام دیگر تبدیل شده اید . بچه ها از شما سوال میکنند و جواب میگیرند.

    امید همه جوانان شده اید . راهگشای آنان.

    وقتی ساکت هستید انگار اینترنت در سکوت است .

    پاسخحذف
  15. اول اينكه آزادي بيان به معني چنين توهين هاي فاحشي به اعتقادات ديگران نيست بلكه به معني انتقاد سازنده از روش طرف مقابل است دوم اينكه احساس ميكنم شما معني دموكراسي رو هم نميدوني وگرنه اينجوري تفسيرش نميكردي سوم اينكه شما گفتي اگه كسي خواست به نويسنده وبلاگ فحش هم بده آزاده واين نشون ميده برخلاف نظرت شما خودت دچار مازوخيسم مفرطي چون طبيعتا كسي دوست نداره مورد توهين ديگران قرار بگيره و چهارم اينكه متاسفانه شما دچار يك ساديسم به مراتب فوق العاده هادتر ازمازوخيسمت هستي چون اصلا به حريم هاي اعتقادي ديگران احترام نميذاري وبه اين حريم ها تجاوز ميكني و فكر كنم ازاينكه ديگران رو ازار بدي لذت ميبري...به اعتقادات و مقدسات ديگران توهين كنن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با استدلال احمقانه شما،
      چون من چون به آزادی بیان معتقدم و نظر کسی را به بهانه توهین به خودم، حذف نمی کنم،
      به مازوخیسم دچارم؟!
      .
      .
      .
      آی کیو در حد آفتابه سوراخ و زنگ زده...!!

      حذف
  16. گمناميان نامحترم: من متاسفم از اينكه براي شما ارزش قائل شدم وبا شما كه اينقدر بي مهابا به اعتقاداتم توهين كردي مودبانه صحبت كردم در صورتي كه اگه شما در دسترسم بودي مطمئن باش قسمت سالمي ازت باقي نميموند....بگذريم..............بيشتر به اين دليل برات متاسفم كه خودترو يك روشنفكر تحليلگر ميدوني . يه انسان(حتي بي اعتقاد)كه به آزادي انديشه و آزادي بيان اعتقاد داره هيچوقت به كسي كه با نظر اون مخالفه توهين نميكنه چون اينجور مباحثه ها بحث بيشتر از اينكه سازنده باشه مخربه و باعث جبهه گيري طرف مقابل ميشه و حتي اگر حرف شما درست باشه طرف حاضر به قبول اون نميشه چون اين در ذات انسانه و به آزادي بيان ربطي نداره . توي برخوردت تجديد نظر كن ............منتظر جواب خواهم بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گمناميان نا محترم: در ضمن اگر شما قصدت از اين مباحثه رد و بدل كردن فحش و ناسزاست بين دو دسته بهتره كه اين كارو ادامه ندي چون فايده اي به حال هيچ يك از دو طرف نداره ودردي از هيچكس دوا نميكنه وبيشتر باعث انزجار و نفرت بين اين دو يا چند طيف موافق و مخالف نظام يااسلام ميشه و به بيشتر به ضرر شما تموم ميشه

      حذف
    2. فعلا که دست تو و دیگر ساندیس خورها به من نمی رسد، حالا هر چقدر می خواهی اینجا تهدید کند و جفتک بیانداز...

      حذف
  17. زيادم مطمئن نباش دنيا خيلي كوچيكهدر ضمن با اين جواباي چرت وپرت و بي سر و تهت به ديگران اثبات ميكني كه تئوريت يه تئوري پوچ و بي اساس چون از جواب دادن طفره ميري ....من دلم وايه تو نميسوزه بلكه نگران اون بدبختيم كه چرنديات توي بي شعور روقبول ميكنه.........................راستي بازم ميگم اگه مردي از موضع خودت دفاع كن

    پاسخحذف
  18. گمناميان نامحترم پس چي شد سكوت كردي.........؟؟؟ نكنه حرفي براي گفتن نداري و نميتوني از چرندياتت دفاع كني؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بی شعور علی بن ابی طالب است که زنش را جلوی چشمش لواشک کردند، هیچ غلطی نکرد!

      حذف
    2. كير سگ تو كس ننه ي جندهت حرومزاده

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.