پنجشنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۹۱

افتتاح تاکسی خطی بین مریخ و زمین، پروژه جدید احمدی نژاد بعد از اتصال دو دریا...!

در تازه ترین رکوردشکنی، احمدی نژاد یک خالی بندی ملی دیگری کرده و مدعی شده که می خواهد دریای مازنداران  را به خلیج فارس وصل کند...!
پروژه ای که از نظر علمی عملا ممکن نیست، چرا که سطح دریای مازنداران سی متر پایینتر از دریاهای آزاد است.
یادم است چند سال پیش، چند توالت عمومی در شمال، منفجر شده بود، داستان از این قرار بوده که در اثر واکنش شیمیایی، فضولات موجود در چاه، به گاز متان تبدیل شده بود و ، یک بی انصافی نیز ته سیگارش را به داخل توالت انداخته بود و چاه مذکور منفجر شده بود!
یعنی در مملکت الله اکبر و در سایه اجرای قوانین اسلامی، حتی یک توالت امن نیز وجود ندارد...!
یکی نیست به ملاجماعت بگوید شما ناتوان از اداره یک توالت هستید، این پروژه ها گنده تر از دهن شما است...!
تصور می کنم چند روز دیگر احمدی نژاد اعلام کند که می خواهد بین مریخ و زمین، تاکسی خطی راه بیاندازد! 
نوشته های قبلی: 

/-------------/ حمله جرس به مصاحبه رضا پهلوی با شبکه اسراییلی: خط قرمز اصلاح طلبان مانند خمینی، نژادپرستی، کینه و  دشمنی با اسراییل است...!









۵ نظر:

  1. رضا ایران پرست

    khoob vaghtie ke ahmaghinejad ba emame zaman shabane dar tamas ast, khoob be merikh raftanesh ham karie nardarad!!! savare khare mola nasredin mieshe va kharesh baal dar mieyare va parvaaz miekone be meriekh!!!!!
    تا نابودی کل نژاد آخوند و آخوند پرستی و تمام حامیان این وطن فروشانِ کثافت اسلامی!!!

    پاسخحذف
  2. مسئله اختلاف سطح راه حل داره و از نظر عملی غیرممکن نیست.

    پاسخحذف
  3. "صور می کنم چند روز دیگر احمدی نژاد اعلام کند که می خواهد بین مریخ و زمین، تاکسی خطی راه بیاندازد!

    من واقعا به حرفهای این احمق گوش نمیکنم، ولی‌ یکبار اتفاقی‌ دیدم که گویا مساله "مدیریت جهان از فضا" رو با بستن تعدادی خرچنگ و قورباغه نگون بخت به نوک موشک "شهاب چند" و شوت کردن اون حل کردند! این یکی پروژه که دیگه عددی نیست!!!

    پاسخحذف
  4. بابا این لات چاله میدونی که احمدی نزاد میباشد تمام حرفهاش از کونش در میاد به قیافه کریه این جانور یک نگاهی بیاندازید ولی یادتان باشد کفاره بدهید

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.