یکشنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۹۱

ننگ باد بر رژیمی که کولبرهای کرد را هدف گلوله جنگی قرار می دهد، چرا که رقیب کوچک فرماندهان سپاه، برای قاچاق کالا شده اند...!

کشتار کولبرهای کرد، مانند گلوله مستقیم پلیس به کسی است که از شدت گرسنگی در حال مرگ است و در یک سوپرمارکت سعی کرده تکه نانی بدزدد...!

سال گذشته در همایش مبارزه با قاچاق کالا، احمدی نژاد، فرماندهان سپاه را برداران قاچاقچی خواند و بر این نکته تاکید کرد که آنها قاچاق کالا می کنند. یا چند سال پیش، احمدی نژاد رسما محسن رضایی را قاچاقچی سیگار نامید.

بنا به گزارش نیوزویک، سپاه پاسداران سالیانه بالغ بر دوازده میلیارد دلار کالا به داخل ایران قاچاق می کند که بیشتر آن شامل سیگار، گیرنده های ماهواره، الکل و دیگر لوازم زندگی است.

بنا به گزارش ستاد تحقیق مجلس ششم رژیم، سپاه پاسداران ده ها اسکله اختصاصی دارند که خارج از نظارت گمرک، به قاچاق کالا اقدام می کنند.

حال با توجه به مسایلی که در بالا مطرح شد، به این چند نکته توجه بفرمایید:

-         حقوق مردم کرد مانند دیگر مردم ایران، ضایع می شود و شاید ساده ترین آن، حق حاکمیت و حق انتخاب حکومت و نماینده مردم باشد که آنها از آن محرومند.
چون مردم کرد هیچ نماینده ای ندارند، هیچ گونه حمایتی از  آنان در جامعه صورت نگرفته است.
-         رژیم از انجام هرگونه سرمایه گذاری، انجام پروژه های عمرانی یا صنعتی در آن منطقه (چون دیگر مناطق خارج از مرکز ایران)؛ دریع می کند.
-         آمار بیکاری در آن منطقه آنقدر عجیب و غریب است که تنها تصورش، فاجعه ای که بر جامعه  کرد اتفاق افتاده را عیان می کند.
-         بخشی از مردم بیگناه منطقه، از سر ناچاری به کولبری روی می آورند. در حقیقت برخی از مردم کرد، پای پیاده به داخل عراق می روند و به اندازه ای که یک انسان بتواند پای پیاده حمل کند، کالا می خرند و آن کالا را بر دوش می گیرند و  برای فروش به داخل ایران می آورند.
-         در اخبار آمده که سال گذشته هفتاد نفر از این افراد کولبر، توسط تیر مستقیم نیروی نظامی رژیم، کشته شده اند. (منبع)
با جمع بندی نکات مطرح شده بالا، سوالات زیر به ذهن نگارنده خطور کرده است:

-         تصور کنید شخصی وارد یک سوپرمارکت بزرگ می شود، چند روز است که غذا نخورده، از شدت گرسنگی  در شرف مرگ است، و اقدام به دزدی غذا می کند. در تمام جوامع متمدن دنیا، آن شخص را مجرم نمی دانند و هیچ قاضی با شرفی او را دزد خطاب نمی کند.
دلیل آن نیز ساده است، چون جان یک انسان، از یک تکه نان و یا یک ظرف ماست ارزشش بیشتر است.
سوال من این است، اگر مردم بیچاره کرد، به چنین کاری تن در ندهند، چه باید بکنند؟! باید از گرسنگی بمیرند؟!
-         سوال بعدی من این است، چگونه است که فرماندهان سپاه می توانند با کشتی کالای قاچاق به داخل کشور وارد کنند (آنهم در حالی که خطر گرسنگی تهدیدشان نمی کند)، اما اگر مردم کرد (از سر گرسنگی) تنها چند کیلو کالای قاچاق وارد کشور کنند، باید با سلاح جنگی هدف تیر مستقیم قرار  گیرند و قلع و قمع شوند؟!
-         کشتار کولبرهای کرد، آنهم با تیر مستقیم و جنگی، مانند این است که فردی از گرسنگی در حال مرگ باشد و وارد سوپرمارکتی شود تا تکه نانی برای خوردن بیابد، و پلیس از راه برسد و به او شلیک کند!
در حقیقت مجرم اصلی رژیم ایران است که شرایط زندگی در کشور ثروتمندی چون ایران را آنچنان سخت و طاقت فرسا کرده که مردم کرد به چنین کار خطرناک و غیر قانونی تن در می دهند!

آزار و جنایت رژیم، برای همه اقوام ایرانی وجود داشته، اما لطف(!) رژیم، بیشتر شامل برخی اقوام ایرانی شده است، شاید کردها و بلوچ ها، بیش از دیگر اقوام آزار دیده باشند. به عنوان یک انسان و یک ایرانی، وضعیت کنونی مردم کردستان، اشک بر چشمان من می آورد و آرزو می کنم که این وضع غیر انسانی سریعتر بهبود یابد.

در ایران آزاد، باید به صورت فوری و اورژانسی به وضعیت معیشتی مردم ستمدیده کرد رسیدگی شود.

به امید آنروز...
تصویری از کولبرهای کرد







۲۹ نظر:

  1. چقدر قشنگ و مستند نوشتید. شما یک الگو هستید گمنامیان

    همیشه فکر میکنم که چرا شما خودتان را معرفی نمکنید تا همگان شما را بشناسند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس از محبتت گرامی،
      من هم یکی هستنم مثل بقیه وبلاگ نویس ها، چه اهمیت دارد که چه کسی هستم؟

      حذف
    2. شما اگر شناخته شوید درست است که شاید نگران باشید ولی باید به فکر طرفداران خود باشید حتی حضرت محمد هم که در خفا کار میکرد سرانجام دعوت خود را علنی کرد با تمام خطراتش . شما که میگوید در لندن هستید و تامین دارید. توجه کنید شما باید بتوانید سخرانی و مراسم بروید و دعوت شوید و مصاحبه و مناظره کنید و با مردم ارتباط مستقیم برقرار کنید .

      حذف
    3. دنبال کننده مطالب گمنامیان + علاقه نچندان زیاد به ایشانیکشنبه, اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۱ ۱۱:۰۷:۰۰ قبل‌ازظهر

      دوست عزیز گمنامیان ترسو تر از این حرفاست که بره تو سخنرانی ها و گردهمایی ها شرکت کنه کلا خایه نداره و یکمی هم مزدور هست برای همین خودش رو مخفی کرده.
      براستی شباهت میان گمنامیان و بن لادن را احساس نمیکنید؟

      حذف
    4. شجاعت شما رو هم می بینیم....

      حذف
    5. دنبال کننده مطالب گمنامیان + علاقه نچندان زیاد به ایشانیکشنبه, اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۱ ۲:۱۳:۰۰ بعدازظهر

      من همانند گمنامیان در قلب اروپا نیستم و نمیتوان از چنگال سگان ولایت جان سالم بدر ببرم برای همین مجبورم مخفیانه در فضای مجازی فعالیت کنم

      حذف
    6. آقای دنبال کنند.....
      عزیز جان،

      من زرنگتر از آنی هستم که با چهار تا کامنت آدم های اطلاعاتی، احساساتی بشوم و بیایم اینجا مشخصات خودم را لو بدهم
      -------------------------

      ناشناس گرامی،
      به زودی یک سایت اشتراک گذاری لینک مانند بالاترین راه اندازی می کنم، یعنی کارهای اجرایی آن در حال اتمام است، آن زمان خودم را معرفی می کنم.
      ارادت بسیار

      حذف
    7. من اطلاعاتی نیستم . آدم ها اطلاعاتی خودشان شما را پیدا میکنند به طوری که کسی متوجه نشود. خنده ام گرفت . اگر آدم اطلاعاتی بخواهد اینجا شما را پیدا کند که دیگر اطلاعاتی نیست. مش قاسم است.

      اگر شما میخواهید خود را معرفی کنید خوب بکنید . حال سایت شما هم هروقت راه افتاد

      حذف
    8. عزیز جان
      اگر دقت کرده باشید، خطاب من به (دنبال کننده مطالب گمنامیان + علاقه نچندان زیاد به ایشان) بود که نوشته بود:

      ""دوست عزیز گمنامیان ترسو تر از این حرفاست که بره تو سخنرانی ها و گردهمایی ها شرکت کنه کلا خایه نداره و یکمی هم مزدور هست برای همین خودش رو مخفی کرده.""

      سپاس از محبت شما،
      امیدوارم رفع سو تفاهم شده باشد.

      حذف
    9. این جا یک تناقض در حرفهای شما هست :
      شما گفتید " چهار تا کامنت آدم های اطلاعاتی، احساساتی بشوم و بیایم اینجا مشخصات خودم را لو بدهم" یعنی نمیخواهید خود را لو دهید.
      ولی در ذیل آن گفتید " به زودی یک سایت اشتراک گذاری لینک مانند بالاترین راه اندازی می کنم، یعنی کارهای اجرایی آن در حال اتمام است، آن زمان خودم را معرفی می کنم. "
      یعنی به زودی خود را معرفی میکنید.

      این دو کاملا با هم متناقض است. چون اگر شما بخواهید خود را معرفی کنید خوب میکنید. اگر هم نگران باشید و نخواهید خوب " به زودی " هم معرفی نخواهید کرد.

      حذف
    10. عزیز جان
      از چند هفته پیش تصمیم داشتم همزمان با افتتاح این سایت، اسم اصلی خودم را بگویم

      منظوری از کامنت دوم این بود که افشای اسمم، ربطی به کامنت (اقای دنبال کننده...)ندارد
      سپاس

      حذف
    11. دنبال کننده مطالب گمنامیان + علاقه نچندان زیاد به ایشانیکشنبه, اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۱ ۶:۴۲:۰۰ بعدازظهر

      فکر نمیکردم خیلی راحت به من تهمت اطلاعاتی بودن بزنی به هر حال درسته که اگه گیر عوامل 
      رژیم بیوفتی کله پا میشی ولی تو در مقابل نوریزاده سازگارا و دیگر ازادی خواهان که 
      بصورت علنی فعالیت میکنند هیچی نیستی....و فکر هم نکنم انقدر برای رژیم مهم باشی

      حذف
    12. دنبال کننده مطالب گمنامیان + علاقه نچندان زیاد به ایشانیکشنبه, اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۱ ۷:۰۲:۰۰ بعدازظهر

      فردی به مانند زنده یاد شاپور بختیار برای رژیم چنان مهم بود که بارها او را مورد سوقصد قرار دادند تا اینکه بلاخره رژیم موفق شد او را شهید کند... حالا فردی گمنام در فضای اینترنت پیدا شده مثلا ژست روشنفکری و ازادی خواهی به خود گرفته شما مثلا ازادی خواه که ان سوی اب نشستی ای چه کاری برای مردم داخل ایران برای رهایی از چنگال رژیم جنایتکار کرده ای؟
      باید به شما بگویم که اکثریت مخالف رژیم چنان غرق در توهمات و خرافات که اخوند طی ۳۰ به خورد انها داده هستند که با روشنگری های شما و مطالب شما تازه رگ غیرتشان هم بیرون میزند که اگر به دستشان بیوفته خفه ات میکنند...

      حذف
    13. دنبال کننده مطالب گمنامیان + علاقه نچندان زیاد به ایشانیکشنبه, اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۱ ۷:۰۸:۰۰ بعدازظهر

      بنده شما را با شورای مجهول الهویه هماهنگی راه پشم امید مقایسه میکنم
      "در ضمن علاقه نچندان زیاد بنده به شما به مجهول الهویه بودن شما ربط دارد"

      حذف
    14. گرامی،
      شورای راه امید، یک شورای سیاسی است، با یک نفر وبلاگ نویس که مطلب ترجمه می کند، اتفاقات روز را نقد می کند و یا اسلام را می سنجد، فرق دارد.

      شما درباره من می توانی فقط به این بسنده کنی که من چه می گویم، حرفم درست است یا غلط است، اما درباره شورای امید، شما باید بدانی اینها چه کسانی هستند، چون می خواهند مثلا تجمعات را مدیریت کنند، مدعی رهبری مبارزه با رژیم هستند و الی آخر!

      اگر شما فرق یک وبلاگ نویس را با شورای سبز امید نمی دانی، مشکل از من نیست...!

      حذف
    15. گمنامیان گفت :
      عزیز جان
      از چند هفته پیش تصمیم داشتم همزمان با افتتاح این سایت، اسم اصلی خودم را بگویم

      منظوری از کامنت دوم این بود که افشای اسمم، ربطی به کامنت (اقای دنبال کننده...)ندارد
      سپاس

      ----------
      سوال : گمنامیان عزیز. من از جواب شما قانع نشدم . البته اگر نمخواهید جواب ندهید ولی روشن بگویید. سوال این است :

      این جا یک تناقض در حرفهای شما هست :
      شما گفتید " چهار تا کامنت آدم های اطلاعاتی، احساساتی بشوم و بیایم اینجا مشخصات خودم را لو بدهم" یعنی نمیخواهید خود را لو دهید.
      ولی در ذیل آن گفتید " به زودی یک سایت اشتراک گذاری لینک مانند بالاترین راه اندازی می کنم آن زمان خودم را معرفی می کنم. "
      یعنی به زودی خود را معرفی میکنید.

      این دو کاملا با هم متناقض است. چون اگر شما بخواهید خود را معرفی کنید خوب میکنید. اگر هم نگران باشید و نخواهید خوب " به زودی " هم معرفی نخواهید کرد.درست است؟
      ----------------------------------
      لطفا سوال را بخوانید بعد پاسخ دهید.

      حذف
    16. گرامی،
      منظور من این بود که من با ترغیب و بازی اطلاعاتی و وسوسه کردن افراد اطلاعاتی و کامنت های آنها، اسمم را نمی گویم.
      اما به هر حال، بنا به دلیل دیگری اسمم را در آینده خواهم گفت.

      حذف
    17. دنبال کننده مطالب گمنامیان + علاقه نچندان زیاد به ایشاندوشنبه, اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۱ ۸:۱۷:۰۰ قبل‌ازظهر

      مشکل اسم شما نیست شما میتوانید خود را با هر اسمی (بجز اسم واقعی) معرفی کنید.
      مهم این است که شما خود را برای طرفدارنتان معرفی کنید مثلا بیوگرافی مختصری از خود بگویید...

      حذف
    18. پرواز را به خاطر بسپار. پرنده رفتنی است...

      اتفاقا به نظر من جناب گمنامیان نباید خودش رو معرفی کنه. مهم حرفی هست که زده میشه و تاثیری که باید بگذاره. اگر با حرفی موافقید سعی کنید به گوش بقیه برسونید اگر هم مخالفید میتونید نظرتون رو بگید و دلایلتون رو توضیح بدید. اینکه ما نمیدونیم ایشون کی هست یا خود شما کی هستید باعث میشه که بدون پیش قضاوتی به حرف همدیگه گوش کنیم و اونو نقد کنیم.

      حذف
    19. دنبال کننده مطالب گمنامیان + علاقه نچندان زیاد به ایشانسه‌شنبه, اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۱ ۷:۵۹:۰۰ قبل‌ازظهر

      اینیکه ما جناب گمنامیان را نمیشناسیم و یا شما من را نمیشناسید خود معضلی است که به یکدیگر هنگ اطلاعاتی بودن و یا مزدور رژیم بودن بزنیم...

      حذف
  2. عجب تشابهی.گمنامیان و حضرت محمد <>

    پاسخحذف
  3. شباهت گمنام ومحمد شباهت سفیدوسیاه است. باید دید چه کسانی دعوت به ارتباط مستقیم میکنند. چه هدفی دارند.من همینطور هم کمال استفاده را از این سایت میبرم.به امید روزی که ازادی وازاداندیشی در ایران ما هم معمول و کسی از ترس جان پنهان نماند.انروز دور نیست.<>

    پاسخحذف
  4. چه اشکالی داره مغرفی کنی خودت را گمنامیان عزیز. درست است خیلی دشمن داری ولی خیلی هم طرفدار داری . آیا از آرش سیگارچی یا کامبیز حسینی یا نوریزاده کمتری ؟؟؟؟

    پاسخحذف
  5. گمنامیان هم دوباره به سایت برمیگردد. اگر دقت کنید حساب آنها را کامل نبسته اند .

    او باز میگردد ولی هر از گاهی . دیگر راندمان همیشگی را ندارد. بعد خسته و کم کم فراموش میشود. کسی هم که او را نمیشناسد. پس به سادگی گم میشود.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.