شنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۹۱

دیپلمات مذکور، برای جلوگیری از ریا در زیر آب دست محبت بر سر دختر بچه ها می کشیده، مانند علی (ع) که نصفه شب نان برای زنان بیوه می برده است...!

دیپلمات مذکور مانند حضرت علی (ع)، متنفر از ریا بوده است.

حضرت علی هم هر موقع که برای زنان بیوه کوفه،   نان خشک می برده ، دستی به سر و گوش بچه های آنها (خصوصا دختر بچه ها ) می کشیده است. به یاد داشته باشید که  حضرت علی هم شب ها می رفته برای کمک به بیوه زنان که ریا نشود.

 این آقای دیپلمات هم برای پرهیز از ریا، و برای اینکه دیگران او را نبینند، به غواصی زیر آب می پرداخته و به  سر و گوش دختر بچه ها می کشیده که ریا نشود...!

جهت اطلاع دوستانی که در جریان نیستند:
اخیرا نفر سوم سفارت ایران در برزیل، که مصونیت دیپلماتیک نیز دارد، در استخر مختلط دستگیر شده است، چرا که به گزارش منابع خبری، او در حالی که وانمود می کرده در حال شنا است، به زیر آب می رفته  و «عورت» کودکان را لمس می کرده است! 



نوشته های دیگر چند روز گذشته: 










۲۴ نظر:

  1. گمنامیان عزیز

    از اینکه سایت بالاترین را به پایین ترین تبدیل کردی تبریک میگویم .

    برید مقایسه کنید با بهترین لینکهای سالها قبل . متوجه میشید که همانطور که پیش بینی میشد بازدیدگنندگان سایت بسیار کمتر و نویسیندگان مستقل همگی رفته اند و سایت یحیی نژاد سکه یک پول شده است

    آفرین بر قلم شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بسم الله الرحمن الرحیم
      من به عنوان یه سایبری از طرف خودم به استاد اسدی دموکراسی خواهان برانداز بالایحیی تبریک میگم. داشتن از چشمه عو می خوردن اومد رید توش

      حذف
    2. من هم چک کردم بالاترین در هفته های اخیر همین جور دارد سرپایینی میرود. حتی تعداد نظرات و رای ها و کلیک ها به یک سوم رسیده است. البته 50% این یک سوم هم باندهای مجاهد و بالاکون ها ، و سبزالله هستند. عملا میشه گفت که سایت داره میره پایین.

      حیف که سایت گمنامیان آماده نشده وگرنه فرصت خوبی بود که دکون بالاترین تخته شود

      حذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حزب فقط حزب علی
      رهبر فقط سیدعلی

      حذف
    2. حزب فقط حزب الاغ
      رهبر فقط علی گدا

      حذف
    3. رهبر با بواسیر، مردم بی بصیرت / نه غربی نه غربی دسته بیل های شرقییکشنبه, اردیبهشت ۰۳, ۱۳۹۱ ۱۲:۰۸:۰۰ بعدازظهر

      حزب فقط حزب خر
      سی‌دلی فقط رهبر
      تولید ملی شبدر
      ...

      حذف
    4. خمینی ای امام، خمینی ای امام
      ای مجاهد ای مرد بی‌شرف
      ای که رفتی به گا در کمپ اشرف

      حذف
  3. امام خمینی : همه با هم جهاد گایندگیشنبه, اردیبهشت ۰۲, ۱۳۹۱ ۱۲:۱۵:۰۰ بعدازظهر

    به این دیپلمات ردی تو برزیل هیشکی پا نداده از بس که قیافش ذوب در کثافت بوده. آدمی با ریش و پشم که دهنش عین کس شامپانزه می‌مونه مثل دکتر محمود، دور تا دورش پشم کثیف. بره باغ وحش فقط شانس داره که میمون ها دهنش رو بگان. کس فیل هم حتی بهش نمی‌دن بخوره. فقط باید بره حج کس فیل مصنوعی آویزون کردن به اسم حجرالاسود اونجا رو دس بکشه.

    پاسخحذف
  4. به گزارش بی بی سی امین حیایی رسما اعلام پناهندگی خود را به دولت انگلیس اعلام کرد ..

    وی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار بی بی سی گفت که من به علت نداشتن آزادی اجتماعی و نداشتن امنیت کاری مجبور به ترک ایران شدم
    و تقاضای پناهندگی خود را رسما به دولت انگلیس اعلام کرده ام .

    شایان ذکر است وی از تمام مردم ایران طلب بخشش کرده و اعلام کرد به زور و تهدید مجبور به بازی در فیلم قلاده های طلا شده است .و هیچگاه قصد بی حرمتی به جنبش سبز ملت ایران را نداشته است ..
    امین حیایی راجع به سوالی که در مورد محمدرضا شریفی نیا از وی شد، فقط سکوت کرده و گفته است در جایگاه قضاوت نیستم ....

    شایان ذکر است با اینکه فیلم قلاده های طلا هم اکنون بر روی اکران هست، بازتاب این خبر میتواند اثر منفی در فروش فیلم داشته باشد ...

    پاسخحذف
  5. نهج البلاغه خطبه شقشقیه :
    دویدم و دویدم
    به بیوه زن رسیدم
    نون رو دادم به بیوه
    بیوه به من کون داد
    کون رو خودم گاییدم
    کونش به من پشگل داد
    پشگل رو دادم به نونوا
    ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کنار پل صراط منتظرم ببینم چه جوری گوزمعلق میشی

      حذف
    2. زمانی که شما کنار پل صراط منتظر من نشسته ای تا گوز معلق (!) شدن مرا ببینی ، من دارم توی حوض کوثر شما، جیش می فرمایم....!!!
      دی

      حذف
    3. نکن آقا نکن زشته تمام املاک و مستغلات بی بی دو عالم رو که به گاش دادین شماها
      اون از باغ فدک اینم از حوض کوثر
      ما بچه مسلمونا موندیم دست به ثقلین با شما تو این ترنت شیکا کنیم

      حذف
  6. سلام, هموطنان عزيزم ; خوبيد؟ اوضاع خوبه ؟ شنيدم يارانه ميگيريد ؟ آب و برق هم كه مجاني شد ! راستي گوشت آلان كيلويي چنده ؟ ... شنيدم بعد از رفتن من ديگر در ايران كسي دزدي نكرده ! شنيدم ايران زده تو دهن روسها و ۱۰ درصد درياي خزر را گرفته. واقعا دم...شان گرم‌چه قدرتي.. به مقام آدميت هم كه رسيديد! رئيس جمهور را هم هر ۴ سال خودتان انتخاب ميكنيد؟ دلار از ۷تومن كمتر شده مگه نه؟ آزادي‌هاتون هم که تکميل شده؟ شنيدم ......هيچ گرسنه‌اي نداريد؟ تابستونا و عيدا هم که ميرين مسافرت خارج؟ خدارو شکر حقوق زنها هم با مردان برا بر شده! مدرسه و دانشگاه هم که کلاً رايگان شده و مهمتر از همه فرار مغز‌ها هم ندارين؟ ديگه هزارفاميل با شما کاري نداره و همه تون حقوق مساوي دارين؟ ديگه اونقدر قوي شدين که اجازه نميدين کسي بنزين را دهشاهي گرون کنه؟ راستي ارزش پول ملي تون چقدر زياد شده ؟ شنيدم الان ديگه کسي مشروب نميخوره؟ مواد هم مصرف نميکنه؟ ارتش هم که اونقدر قوي شده که نگو! پر از تيمسارهاي دوره ديده و افراد وطن پرسته! دانشگاه پشت دانشگاه افتتاح ميکنين!اورانيوم هم غني ميکنين! هواپيمايي هما هم که روزبروز بهتر شده! دو سه تا امام به ۱۲ امام اضافه کردين؟


    خلاصه ببخشيد ديگه؛ من مملكت داري بلد نبودم!
    يا حق!
    محمد رضا پهلوي

    پاسخحذف
  7. گمنامیان گرامی
    اگر به نظر شما به احتمال بسیار کم دین اسلام با تمام ایراداتی که به آن وارد می کنید از طرف خدا باشه و اون خدایی باشه که به نظر شما عادل نیست، اگه وجود داشته باشه که شما رو سوسک می کنه؟ به این فکر کردی؟ همشهری
    این قدر توهین نکن اون سفیر گه خورده یه آدم فرصت طلب تو اون لباس و رییس و روسای آنها از اون بدتر.
    چرا به آدمی که چهارده صد سال پیش مرده توهین می کنی.
    آخه یعنی چی دلت خنک میشه
    خوب اگه به عامل بدبختی ها گیر میدی یه چیزی هم به پنج تن آل مارکسیسم بگو که مجاهدین یکی از عوامل اصلی بدبختی ما زیر سایه اونا هم سینه میزدن با اون انقلاب
    در وبلاگ رو تخته کن و توبه کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس از کامنت شما،

      گرامی،
      آن خدایی که آنقدر عقده ای، بی ظرفیت، احمق است که به دلیل یک استدلال منطقی من، می واهد مرا شکنجه کند،ارزش پرستیدن ندارد و من از همین جا به آن خدای ابله، اعلام جنگ می کنم....!!

      ضمنا،
      آن آدمی که 1400 پیش مرده است، دین اسلام را آورده و این دین اسلام این کشور را نابود کرده است...!!

      حذف
    2. تو کلا با همه اعلام جنگ داری

      حذف
    3. سنباد جونم خطرناکه اون در حد گودزیلاس، تو که گیدورا نیستی گمنام جون

      حذف
    4. گمنام جان اون خدا عقده ای چرا خون خودت رو کثیف می کنی ولش کن بابا باهاش دهن به دهن نشو پرستش کیلو چند خطرناکه حسن تقیه ات رو بکن

      حذف
  8. ای مجاهد خلق اشرف نشان سابق و گه‌کشان لی‌برتی فعلی
    فیلترو خاموش کن بیا بشین روش

    پاسخحذف
  9. حالا که دوستمون نیست من به نیابت از ایشون بالکن افراد زیر را مورد نوازش قرار میدم
    بالکن 14
    بالکن 15
    بالکن 17
    بالکن 18
    بالکن 4 به قوه 2 یا 16
    با عرض پوزش از تمام عزیزانی که از قلم افتادن

    پاسخحذف
  10. اطلاعیه سفارت که با تأکید بر تفاوت‌های فرهنگی نوشته شده بدین معنیست که « در فرهنگ ایران زمین لمس جنسی نوجوانان امری عادی و مرسوم است « !!

    پاسخحذف
  11. این الفبای سیاست و الفبای غیرت در روابط خارجی که خامنه ای می گفت همین بود. که دیپلمات جمهوری اسلامی انگشت محکمی بر عورت دختربچگان غیرمسلمان بزنه. ای خاک بر سرت ای ولی امر مسلمین میدون پاستور
    میگن بعد از جریان خلخال در آوردن از پای زن یهودی آن امام همام همچین حشری شد که یه جفت خلخال برا مامان باباش بی بی دوعالم خرید. آدمی به این خساست که گه خودش رو که طبق روایات بسیار خوشبو هم بود لای نون می گذاشت و به عنوان گوشت کوبیده به زنهای بیوه میداد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.