یکشنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۹۰

فکر می کنم محمد خاتمی این پلاکاردها را دید که ترسید و رفت رای داد...!

تصور می کنم دلیل شرکت خاتمی در انتخابات را کشف کرده ام(!)، احتمالا رییس جمهور سابق جمهوری اسلامی، این پلاکاردها را دیده بوده که حاضر شده در خیمه شب بازی خامنه ای شرکت کند و برود رای بدهد...!


پی نوشت: 
لطفا این مدرک مستند را ملاحظه کنید که چطور مجاهدین خلق، حساب های تقلبی فراوانی در بالاترین دارند: 
قاطی کردن سرور متقلبینی که طرفدار مجاهدین هستند...! /  درود بر عزم قابل ستایش خانم مریم رجوی، باید مانند کوه استوار...!

----------------لینک این مطلب در بالاترین-------------

نوشته های  دیگر امروز من: 


۹ نظر:

  1. این اوضاع ترس از حمله آمریکا با این پلاکاردها در تناقض آشکار با عربده کشی های خامنه ای در نماز جمعه نیست ؟ واقعا که خاک برسرتان ای بد بخت های بیچاره . وقتی که کفتارهای خامنه ای قهرمانان جنگ را در بند میکنند و سلحشوران راستین در بند باشند میشود همین ! دوستان و یاوران استحضار دارند که این موجودات با در رفتن یک گلوله اموال دزدی شان را بر می دارند و الفرارو بالشنگ . ای خاک برسرتان اهریمنان دون صفت.

    پاسخحذف
  2. شجاعت، اتکا به نفس توام به اعتقاد مطلق به حاکمیت مردم از شرائط صد دا صد لازم برای رهبری هر گونه جنبش دمکراتیک است. خاتمی بحد افراط، زبون، بزدل و متزلزل است و اینرا به به خوبی‌ در هشت سال ریاست جمهوری خود با وجود اتکا به رای اکثریت مردم، ثابت کرده است اووو اعتقاد به حاکمیت مطلق مردم ندارد و در بهترین حالت دنبال حکومتی با آزادی نسبی‌ مردم در زیر سلطه ولایت شیعه است که با دمکراسی واقعی‌ کاملا در تضاد میباشد. وجود این شخص در صاف رهبران جنبش باعث تضعیف جنبش سبز میشود. عمل بزدلانه اوا در انتخابات نمایش اینرا به خوبی‌ ثابت کرد سیروس شادمان

    پاسخحذف
  3. ای بابا من نمیفهمم چرا ما مردم از رای دادن آخوند خاتمی شیاد تعجب میکنیم !!! خاتمی هم مثل همه آخوند های ۲ قرونی دیگه . آخه ما تا کی میخواهیم به این اشغال ها دل ببندیم بعد هم تعجب کنیم که چرا چنین و چنان کردن. تا کی میخواهیم خودمون رو گول بزنیم ! ؟؟

    پاسخحذف
  4. گمنامیان عزیز

    مرگ بر بالایاران جیره خوار سازمان مجاهدین
    خاک بر سرتان با این سایت بالاترین

    گمنامیان هرکسی نیست که اکانت او را میبندید.
    شما احمق تر از آنی هستید که بتوان نصور کرد.
    گمنامیان آنقدر بزرگ است احمق ها که هرکاری هم در سایت بالاترین کند باز هم اهمیتی ندارد.

    پاسخحذف
  5. https://balatarin.com/permlink/2012/3/2/2948616
    اقای گمنامیان شما اومدی همین موضوع من رو یکم تغییر دادی به نام خودت منتشر کردی

    پاسخحذف
  6. آرمان جان
    اگر شما دو ماه است در بالاترین فعالیت می کنی، من ده سال است که وبلاگ نویسی می کنم.
    نیازی به استفاده از مطالب شما ندارم،

    من لینک شما را ندیده بودم، چون معمولا به صورت اتوماتیک مطالب وبلاگ های مختلف را می خوانم و چنین لینک هایی اگر لینک روز نباشد، نمی بینم.

    ضمنا،
    شما یک عکس گذاشته ای،
    من چند عکس مختلف کذاشته ام که با مطالب شما کاملا متفاوت است...!

    پاسخحذف
  7. ممنون از توضیحتون
    در ضمن می خواستم بگم بجای اینکه انقدر وقتتان را روی کوبیدن مجاهدین می گذارید یکم با این سبزاللهی ها و اصلاح طلبان که بالاترین رو به اشغال خودشون در اوردن مقابله کنید البته من مجاهد نیستما اشتباه برداشت نکنید(گور بابای رجوی)

    پاسخحذف
  8. آرمان جان،

    چند نوشته اخیر من درباره اصلاح طلبان بوده است دیگر،
    سپاس از کامنتت

    پاسخحذف
  9. ابله‌ها عجب تبلیغی برای رادیو فردا و صدای آمریکا کرده‌اند!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.