دوشنبه، اسفند ۲۹، ۱۳۹۰

آقای خزعلی، آزادیت مبارک، اما چرا نسرین ستوده با اعتصاب مشابه شما، آزاد نشد؟!

از آزادی دکتر خزعلی بعد از اعتصاب غذای طولانی البته که خرسندم،

تاکید می کنم از اینکه یک زندانی سیاسی، هم از خطر مرگ رها شده و هم آزاد شده است، بسیار خوشحالم، اما نمی توانم سوالی که در ذهنم نقش بسته را مطرح نکنم!

سوال:
چرا نسرین ستوده با اعتصاب غذای مشابه، آزاد نشده است؟!

نسرین ستوده نیز به اعتصاب غذای مشابه دست زده بود، اما رژیم، نه شرمی کرد و نه خجالت کشید و از احتمال مرگ این وکیل شجاع نترسید، چرا که رژیم نیز به خوبی می داند که نه آبرویی دارد و نه اعتباری...!

پس چرا خزعلی آزاد شد؟!

چرا رژیم  از مرگ نسرین ستوده در زندان نهراسید، اما از اعتصاب غذای خزعلی ترسید...؟! یادمان باشد که مرگ نسرین ستوده در زندان، صد مرتبه بی آبرویی بیشتری برای رژیم به وجود می آورد...! 


همیشه آقای خزعلی از رانت پدر (که آیت الله و عضو شورای نگهبان اسـت)، بهره ها برده است، آیا اینبار برای آزادی او نیز، رانت پدرش اثر گذار بوده است؟ صد البته که اگر رانت پدر به کمکش آمده باشد، باز هم اهمیتی ندارد و مهم آزادی یک زندانی است. 


بی پرده بگویم، به آقای خزعلی اندکی  مشکوکم، او کسی بوده که یار غار سعید امامی بوده و خوب بازی های اطلاعاتی را بلد است، آیا او مشغول بازی دادن اپوزسیون است؟ آیا رژیم در صدد ساخت یک سوپاپ اطمینان در بین اپوزسیون برای روز مبادا است؟! 


قصد ندارم خودسانسوری کنم و شکی را که به آقای خزعلی دارم، پنهان سازم! پرونده او آنقدری نکته منفی دارد که امثال من، حق داشته باشیم از او سوال کنیم و به او مشکوک باشیم، او نمی تواند ارتباطش را با سعید امامی منکر شود، او فرزند یکی از خونخوارترین آیت الله های ایران است، او از رانت پدر بهره برده و ...! 


قبلا نیز خطاب به آقای خزعلی نوشته بودم: 



۳۵ نظر:

  1. فکر می‌‌کنم که بهتر است در مورد خزعلی (با وجود تمام انتقاد هایی که من هم بهش دارم) زود قضاوت نکنیم. من امروز از آزادی خزعلی خوشحالم، باز هم یک زندانی سیاسی کمتر. خزعلی افکار متحجرانه‌ای داره (از نظر من البته!) ولی‌ باز هم از تمام خوشی‌‌ها و رانت‌های پدرش گذشت و جانانه ایستاد.

    پاسخحذف
  2. chon mamoore vezarat hasty,man ham be to mashkookam,aghaye mohtaram,agar in doctor mikhast rant khari koneh ke kheyli jelo bood,khodet hazeri be in gheymata zendoon beri baraye ye rooze mabada??be goo in site vezarateh khejalat nakesh.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چیزی که نهایت ندارد، وقاحت و حماقت برخی است....!!

      طرف استدلال می کند که چون گمنامیان، دکتر خزعلی را زیر سوال برده، مامور وزارت اطلاعات است...!
      ابله جان،
      خزعلی به صورت هفتگی با سعید امامی جلسه داشته است، خزعلی کتاب هویت را (که برنامه تولید شده توسط سعید امامی بوده) چاپ کرده است...، از رانت پدرش که عضو فقهای شورای نگهبان است، صدها استفاده کرد...، حالا برای شما شده آزادی خواه؟!

      حذف
    2. باسلام
      من هرگز جلسه هفتگی با سعید امامی نداشته ام، من او را فقط در حاشیه یک دیدار ملاقات کردم و همانجا هم او را نقد کرده ام. هنوز هم او را بخوبی نمی شناسم، در تولید هویت هم هیچ نقشی نداشته ام، من هم مثل شما برنامه را از تلویزیون دیده ام. در واقع حیان یک برنامه تلویزیونی را مستند کرده است برای محققان، جالب است بدانید که از چهار قربانی قتل های زنجیره ای نامی در کتاب هویت نیامده است! باز هم جالب است بدانید که شاکی ما برای ممانعت از انتشار کتاب علی لاریجانی بود و کسانی چون هوشنگ گلشیری از انتشار کتاب استقبال کردند.امروز هم اگر مجوز دهند متن دادگاه های کذایی را که از سیما پخش شد منتشر می کنم. اینها سند تاریخ معاصر ماست و باید ثبت شود. متن کیفر خواست و دادنامه و دفاعیات خود را نیز برای مردم منتشر خواهم کرد، اگر بگذارند!
      مهدی خزعلی

      حذف
    3. آقای خزعلی،
      بعضی وقتها، اینقدر چیزی را در ذهن خودمان تکرار می کنیم که در ذهن ما تبدیل به حقیقت محض می شود، و این اشتباه خطرناکی است.
      من از دایره انصاف خارج شده ام و چنین اتهامی را بدون داشتن مدرک مستند بیان کرده ام، با پوزش از شما، در نوشته بعدی وبلاگم به این موضوع می پردازم و جواب شما را مستقیما در خود وبلاگم خواهم گذارد.

      حذف
    4. دوست عزیز؛ من شما را نمی شناسم، اما می دانم که نویسنده ای فعال هستید، من آموخته ام که باید همه را با عقیده خودشان دوست داشت، اگر مایلید و ایران هستید به دیدارتان مشتاقم، اگر نه به گفتمان در فضای مجازی بسنده می کنیم، ایمیل مرا دارید و می توانیم گفتگویی داشته باشیم، به هر حال من برای همه اندیشه ها احترام قائلم و هر کس برای آزادی تلاش کند را ارج می نهم - حتی مخالف من - آن روزها من تنها کسی بودم که سعید امامی را نیز قربانی قلمداد کردم، من او را نیز قربانی بیش نمی دانم، هر چند که دستش تا مرفق آغشته به خون بود! رجوی هم دستش به خون دو ملت ایران و عراق آلوده است، اما ما باید به دنبال رفع علل باشیم، او هم معلول است، تا علت باقی است، امامی و رجوی ها تولید و تکثیر می شوند، ما باید چاره ای کنیم که هر اندیشه ای در مسیر خویش حرکت کند و در بیان آزاد باشد، و مردم انتخاب کنند، اصرار بر تغییر عقیده مردم - حتی اندیشه ناصواب و باطل - غلط و توجیه ناپذیر است. این خلاف حکمت الهی در خلقت اشرف مخلوقات است، او می فرماید " انا هدیناه السبیل اما شاکراًو اما کفوراً " " و هدیناه النجدین" ما از خدا و رسول بالاتر نیستیم، ما ضامن بهشت و دوزخ بندگان نیستیم، ما دعوت خویش می کنیم و مردم انتخاب، شاید ما نیز در طریق باطل باشیم، چه کسی می داند؟ " کل حزب بما لدیهم فرحون"

      حذف
  3. چقدر ما بد بختیم که براحتی در تاریکی می نشینیم و به روی نور تیر می افکنیم. پیشنهاد می کنم با دیکتاتور جلسه ای داشته باشید و اطمینان حاصل کنید هیچکدام از زندانیان آزاد نمی شوند تا خیالتان راحت باشد.

    پاسخحذف
  4. بابا مردم برای اینها شیشکی هم نکشیدند. اگر پولهای رفسنجانی و دیگر اصلاح طلبان نبود که توی سایتها برایش تبلیغ کنند، کسی ککش هم نمیگزید. همه میدانستند که این ها دعواهای خانگی بین باندهای مافیای رژیم است. کسی که پدر خوانده را مورد سوال قرار بدهد، از دور خارج است. این قانون همه مافیاهای دنیاست و مافیای جمهوری اسلامی از آن مستثنی نیست. این بچه آخوندها همگی دستشان در جنایات این رژیم آلوده است. بی جهت نیست که رژیم اینها را بعنوان سوپاپ اطمینان نگه میدارد. اینها هر چقدر تلاش کردند، 4 نفر را هم نتوانسته اند توی آن 70 روز به اصطلاح اعتصاب غذا به خیابان حتی توی خارج کشور بیاورند. مردم دست این حقه بازهای اصلاح طلب را خوانده اند

    پاسخحذف
  5. درست میگی گمنامیان گرامی من از همون اول هم از این بابا خز علی خوشم نمیومد. به نظر من هم کاسه ای زیر نیم کاسه هست که ما نمیدونیم .

    پاسخحذف
  6. بکن مهران (خایه مال گمنامیان)دوشنبه, اسفند ۲۹, ۱۳۹۰ ۱۱:۱۲:۰۰ قبل‌ازظهر

    گمنامیان اینروز ها بدجور کونت سرخ شده اونم با چی با یه درکونی مزاحمین خلق متاسفم که بعد چند سال هنوز نتونستی از بس مجاهدین بر بیای

    پاسخحذف
  7. gomnamiyane gerami yeki az siyasathaye vezarat bad bin kardane mardom be afrasd ast,nakoneh khodet bazjooye khaazali hasty????koone moghavemat ke nadari digarano motaham mikoni parvandeye khodet chiye??in adam inghadar del dareh ke bege mokhalefeh,to be kare khodet beres hoghoogheto begir!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرانقدر،

      آیا گفتن واقعیت، بد بین کردن مردم است؟!

      اگر چشم باز کنی، می بینی که در بالا، متن مصاحبه این آقای خزعلی را با روزنامه صبح امروز گذاشته ام که در جمهوری اسلامی چاپ شده، و تاریخش مال بعد از خودکشی سعید امامی
      است،

      در این مصاحبه می بینید که آقای خزعلی از سعید امامی دفاع می کند!!

      آیا گفتن این واقعیت، باعث بد بینی مردم می شود؟!
      فکر می کنی خود مردم شعور ندارند که تشخیص درست بدهند!؟

      حذف
  8. Mashang eino az raiiseh ghoveh ghazaeihe soal kon KHAYE LLAPATTTE

    پاسخحذف
  9. در ضمن ایشون مالک انتشارات حیان هم هست که وابستگی آن به رزیم محرز است
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%87%D9%88%DB%8C%D8%AA

    پاسخحذف
  10. اخ کون کش بی همه چیز تو گه میخوری زر میزنی

    پاسخحذف
  11. اخ کون کش بی همه چیز تو گه میخوری زر میزنی

    پاسخحذف
  12. تو زندان توی کونت کردن حالا خارش پیدا کردی؟

    پاسخحذف
  13. بعید میدونم که شما معنای واژه هایی چون شرف و وجدان را بدانی.بهتره شما بری و آبجویت را بخوری و آروق بزنی و درمورد قهرمانانی چون دکتر خزعلی که 70 روز در اعتصاب غذا بوده و 30 کیلو وزن کم کرده حرفی نزنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،

      این قهرمان شما ممکن است کمی درباره رابطه اش با سعید امامی توضیح بدهد؟!
      از جهت اطلاع شما، سعید امامی، معاون وزیر اطلاعات بود، جنایتکاری که بسیاری از روشنفکران ایرانی را کشت و ترور کرد....

      حذف
  14. اسلام = تروریسم
    مسلمان = تروریست

    " کورش فردوسی "

    پاسخحذف
  15. هیچ وقت یادم نمیره این خزعلی میومد اون روزای شکوفایی جنبش تو مسنجر بیلوکس صحبت میکرد بحثی شده بود همین مرتکیه گفت فریدون فرخ زاد مشروب میخورد مست میکرد میرفت رو سن حرفایی میزد که براش گرون تموم شد!و تلوحا از ترورش حممایت کرد یکی نیست به این بچه اخوند اصلاح چی بگه اون زمان که فریدون دکترای علوم سیاسی داشت تو نمیدونستی سیاست رو با کدوم س مینویسند! اقای دکتر دندان پزشک ! تو جمهوری اسلامی لقب دکتری مفته که به هر خری میدن دیگه مردم ایران اون مردم 33 سال پیش نیستن که ازشون سواری بگیرید جنگ شما سر قدرته سیامک مهر داره تو زندان جون میده هیچکدوم از این سایتهای سبز صداشون در نیومد نسرین اعتصاب غذا کرد کسی صداش در نیومد این اقا هروقت رفته تو بند که بر سر قدرت درون حکومتی بود با پارتی بابا جون جاکشش که نوروز رو حرام میدونه اومده بیرون خزعلی رید خزعلی یوبست گرفت خزعلی کلیش درد گرفت تیتر یک سایت های سبز شد اما از اون طرف خودکشی سیامک تو زندان رو هیچ کدوم ازمدعیان ازادی بیان و حقوق بشر منتشر نکردن اگر این جنبش سبز بر چنین جنبشو طرفداران اصلاحچیش باید رید یا به قول گمنامیان باید اعتشاشید به هیکل این جنبش . خوشم میاد از گمنامیان خیلی چیزا رو فدا مصلحت نمیکنی دمت گرم همین موسی که من به خاطر استقامتش بهش احتراممیزرام دوره نخست وزیرش برید کتاباشو بخونید ببنید چه توهین ها به هویت ایراین تاریخ ایران تخت جمشید و.. کرد و چه وطر هویت اسلامی رو ارجحیت داده به ایران ملت اگر میخواد به ازدی برسین اگاه شید بپاین یه جمهوری اصلاح شده رو دوباره نکنن تو پاچتون اینا همون دیوسایی هستن که تو سایتاشون تخم ندارن عکش بدون روسری ندا و ترانه موسوی رو بزارند! اینا همونایی هستن که وقتی صحبت از دهه شصت واعدام دوران طلایی میشه لال مونی میگیرن خلاص ملت هوشیارتون رو حفظ کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقای مبارز اینترنتی!!! کمی(فقط کمی و نه بیشتر) خجالت بکش.راجع به کسی که 64 روز اعتصاب غذا کرده،اینگونه صحبت نکن.شما طاقت یک روزشم نداری،ضمن اینکه ترس از مرگ تمام وجودتو فرا می گیره.بد نیس کمی هم مودبانه بنویسی و مدام دشنام ندی.

      حذف
  16. مگر این خزعلی یا خرعلی کیه که اینقدر این خرعلی را بزرگ میکنید احق مگر مصاحبه مادرش را نشنیدی مادرش گفت من براش اب ماهیچه بردم که خرعلی همه را خورد چرا زرت پرت میگین عقب افتاده مملکت داره از دست میره دختران هموطنمونرا به حراج گذاشتندفساد تن فروشی در ایران بیداد میکند احمق ها شما ها کجایید من دارم هر روز میبینم از کیه دفاع میکنید از خزعلی های مارمولک اینها کثافتر ند بیدار شوید عقلتان ناقص است شعور ندارید فقط از نزدیک نگاه نکنید از دور نگاه کنید تا شاید کمی بفهمید هر چند نمی فهمید احمقی بیش نیستید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خاک بر سر تو که نمی فهمی به یکی که بیهوش هست چه جوری آب ماهیچه میدن!؟
      الاغ٬ امیدوارم کارت به کما نکشه٬ اما برای اونهایی که در حالت کما هستند (بیهوش شدند)٬ برای تقویتشون علاوم بر سرم خوراکی٬ مایعات مغذی رو از طریقه لوله و سرنگ به داخل معده پمپ می کنند.
      اول بفهم داری چی میگی بعد زر بزن.

      حذف
  17. به نظر من ما دیگه از دورانی که بخواهیم دنبال اشخاص راه بیافتیم گذشته ایم. خزعلی، موسوی ، کروبی و .... همه میتوانند همراه باشند و همراهی شون رو ثابت کنند و با این نقدها میتونیم جلوی بت سازی رو بگیریم

    پاسخحذف
  18. گمنام کوچولو سال نو مبارک.
    به گوش باش فرزندم.حال اگر نسرین ستوده به جای خزعلی آزاد می شد، پست می زدی که چرا نسرین ستوده ازاد شد، ولی خزعلی با اعتصاب مشابه ازادنشد.
    بشنو نصیحتی چند از پدرت.به دنبال موضوعاتی باش که همواره در جهت آزادی کشورت ایران باشد گرچه خودت در لندن لم داده ای و در راستای فتنه انگیزی قدم برمیداری.از آپ کردن موضوعات بی هدف شدیدا پرهیز کن.
    در اخر سلام مادرت را گرم گرم به تو می رسانم.

    پاسخحذف
  19. به گوساله بالایی‌:

    گمنام هر کجا که لم داده باشه (تهران، لندن، لوس انجلس، کربلا، یا بغل مامان جونت) به تو ربطی‌ نداره.

    پاسخحذف
  20. خونس باش فرزندم.فعلا نمی توانی بر روی قرآن برینی چون هنوز کونت را کهنه می بندند و هر چه بزنی بر خودت می زنی.امید انکه با پدرت بهتر صحبت کنی

    پاسخحذف
  21. یه چیزی ککه خیلی عجیبه اینه که کسانیکه اینجا کامنت می گذارند٬ درکشون به اندازه درک و شعور نویسنده وبلاگ نیست. و این موضوع بدجوری ما رو آزار میده. امیدوارم گمنامیان عزیز٬ بهانی برای پاتوق سازی این افراد لمپن نگردند.
    البته من باب پیشنهاد تذکر دادم.
    و من الله توفیق

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب آقای دکتر عزیز،من تفاوتی بین ادبیات نویسنده ی وبلاگ و کامنت گذارها نمی بینم.
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/p/blog-page_24.html
      https://balatarin.com/permlink/2012/2/12/2922575
      https://balatarin.com/permlink/2012/2/22/2935363
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/02/blog-post_9129.html
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/12/blog-post_01.html
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/11/blog-post_28.html
      https://balatarin.com/permlink/2012/2/24/2938904

      .
      تا دلتون بخواد ایشون از این لینکها دارند!!

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.