پنجشنبه، اسفند ۱۱، ۱۳۹۰

فتوای مراجع تقلید و دعوای فقهی آنها درباره کله کچل سام آشتیانی...!


این نوشته دیگر امروز مرا نیز بخوانید: 
--------------------------------------------------------------------------


همانطوری که می بینید سام آشتیانی، یکی از دوستان وبلاگ نویس ما (که کافر هم هست)، فعالیت خود را کاهش داده و دیگر علیه اسلام مطلبی نمی نویسد.

من آشیو موساد را چک کرده ام، تا بدانم علت چیست، چون همانطوری که می دانید او هم مثل من برای سازمان جاسوسی اسراییل کار می کند (رجوع کنید به روزنامه کیهان!).

بنا به اسناد سازمان جاسوسی اسراییل، سام آشتیانی از طرف مراجع تقلید اجازه یافته که چربی خوک به کله کچلش بماند، و گویا در عوض قبول کرده دیگر علیه اسلام مطلب ننویسد.

در اینجا فتوای مراجع درباره کله کچل سام و دعوای مراجع در این زمینه را ملاحظه می فرمایید.


------------------------------------لینک بالاترین--------------------

 نوشته دیگر من:



سوال من از مراجع تقلید این بوده است:


"مرجع بزرگوار شیعه، با عرض سلام
من سعی کردم از طریق رساله و یا سایت های اینترنتی، پاسخم را بیابم، اما نتوانستم و کمی گیج شدم. لذا با پوزش مستقیما از محضر آن عالم بزرگوار، سوالم را می پرسم.
من هلند زندگی می کنم، سی و هشت سالم است، از دو سال پیش موهای من شروع به ریزش کرد و الان به صورت کاملی کچل شده ام.
چند وقت پیش بعد از اینکه درسم تمام شد، تصمیم گرفتم ازدواج کنم، از خانمی به نام تیاسپون خواستگاری کردم، اما او کچلی مرا بهانه کرد و به من جواب منفی داد.
من به دکتر مراجعه کردم و دکتر می گوید پوست من دچار بیماری بسیار نادری است و به من داری خاصی را تجویز کرده است، اما من وقتی مشخصات و مواد اولیه دارو را خواندم، دیدم که از چربی خوک این دارو را درست کرده اند.
این خانم به شرطی حاضر است با من ازدواج کند که من از کچلی خارج شوم و من مانده ام بین ازدواج و دینم، کدام را انتخاب کنم و می ترسم که استفاده از این دارو، باعث شود که نماز های من باطل شود.
حال سوال من این است که آیا من می توانم از این کالای نجس بر روی پوست سرم استفاده کنم؟ باید این دارو را به مدت یک سال هر صبح و شب بر سر خودم بمالم، آنوقت تکلیف نماز های من چه می شود؟
با عرض ارادت
سام –هلند"





۱ نظر:

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.