یکشنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۹۰

اسلحه جدید ارتش آمریکا برای مقابله با قایق های تندرو سپاه پاسداران، با توجه به آبروریزی اخیر ارتش ظفرمند اسلام در تایلند...!

با توجه به اینکه ارتش ظفرمند اسلام، در تایلند ماهیت خود را خوب در معرض نمایش گذاشته و درست چند ساعت مانده به انجام عملیات تروریستی، با زنان آنچنانی مشغول بسط و گسترش اسلام بوده اند، نیروی دریایی آمریکا اسلحه ناو های خود را برای مبارزه با قایق های تندرو سپاه، عوض کرده است.

همانطوری که می دانید، این قایق های تندرو برای عملیات های انتحاری انجام می شوند و دولت آمریکا تصمیم گرفته از سپر تدافعی جدیدی بهره جوید که در زیر تصویر آنرا می بینید...! 



۱۰ نظر:

  1. تست برای سنجش میزان پایبندی گمنامیان به آزادی بیان :

    کوسسسسسسسس ننه گمنامیان !!! :)))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوس دارم کوسس نه نه و خارت رو تست کنم یه شب بهم اجاره بده پول خوبی گیرت میاد؟؟؟
      رو پیشنهادم فکر کن ضرر نمیکنی

      حذف
    2. تست برای سنجش میزان پایبندی کس ننه ناشناس به آزادی رفت و آمد
      کوسسسسسسسس ننه ناشناس تا دسته

      حذف
    3. سنجش میزان فراخی کس ننه عباس آقا

      کووسس ننه عباس آقا

      حذف
  2. http://www.youtube.com/watch?v=ywxMLjSWgW4

    پاسخحذف
  3. هادي خرسندي:

    ( برويم به عيادت تروريست دست چلفتي (پا ندارد!)

    گفتم عيادت، يک سري هم خوب است برويم عيادت آقاي سعيد مرادي که دو پاي خود را در انفجار تايلند از دست داده!! (راستش من بعد از يک عمر و نيم نويسندگي هنوز وقتي به «از دست دادن پا» ميرسم، دلم ميخواهد دوتا از اين علامت ها جلوش بگذارم!! تازه اين خوب است، وقتي ميرسم به اينکه کسي «يک دست خود را از دست داده!!!» مجبورم سه تاش کنم تا اينکه ميرسم به اينکه «در اين حادثه هر دو دست خود را از دست داد!!!!» اينجاست که فکر ميکنم بايد يک فکري براي فارسي نويسي خودم و رسانه هاي ايراني بکنم.) بهرحال کسي که با نارنجکِ خودش، دو پايش از بين رفته، عيادت کردن و دلداري دادن دارد. آدم دلش برايش ميسوزد. بايد هم نصيحتش کرد که ديگر از اين کارها نکند، عرضه اش را ندارد. علائم زوال جمهوري اسلامي فقط رهبري خامنه اي و رياست جمهوري احمدي نژاد نيست، تروريست هاشان هم ديگر آن لياقت سابق را ندارند. آدم دست و پا چلفتي را روي پارتي بازي و خاصه خرجي ميفرستند برود تايلند اسرائيلي ترور کند! حالا مي بيني مثل گوسفند قرباني خونين و مالين کنار خيابان بانکوک افتاده منتظر آمبولانس است. ايشان اول يک بمبش در خانه اش منفجر شده و مجروحش کرده، بعد چندتا بمب و نارنجک برداشته رفته توي خيابان. چون سر و وضعش خون آلود بوده، تاکسي سوارش نکرده. ايشان هم عصباني شده و ماده منفجره اي به سوي تاکسي پرتاب کرده. (قول ميدهم اگر هم تاکسي سوارش ميکرد، موقع پياده شدن، سر ميزان کرايه دعوايش ميشد، رقم را کمتر ميداد يک نارنجک هم مينداخت توي تاکسي و ميرفت) !!!

    پاسخحذف
  4. در همچین مواقعی کشتی باید بلافاصله توقیف بشه .من موندم این امریکایی ها چرا اینقدر از روشهای ددمنشانه استفاده میکنند.

    پاسخحذف
  5. داداش خودتونو جمع کنید کلییه

    خودتون خیابونا رو یه نگاه بنداز

    پس زر نزن

    دوست دارن آفتاب بگیرن شما رو چه؟؟؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.