جمعه، اسفند ۰۵، ۱۳۹۰

تصویر فتوا ! / زمانی که حتی مرجع تقلید شیعه در فتوای خودش، اسم امام نقی را ضایع و بی کلاس می داند...!

یکی از آخوندها گفته بود که شیعه ها به امام نقی کم توجهی می کنند و اصلا او را نمی شناسند. بعد از این سخن بود که یک صفحه فیسبوکی راه اندازی شد به نام (کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان!) و اعضا این صفحه فیسبوکی با ساخت داستان های بامزه، به شوخی با امام نقی می پردازند و به نوعی تابو خرافات و امامان را می شکنند.

من برای اسکل کردن (!) مراجع تقلید (طبق معمول)،  از آنها استفتا کرده بودم که آیا می توانیم خمس و زکات خودمان را به شهرداری پاریس بدهیم تا آنها یکی از پارک ها را به اسم امام نقی کنند؟!

چند نفر از مراجع جواب مرا داده اند که قبل منتشر کرده بودم، اما اخیرا آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در جواب استفتا من،  فتوایی صادر کرده و گفته که می توانید برای تغییر نام پارک به نام امام نقی خمس و زکات خود را هزینه کنید، اما اسم پارک را امام هادی بگذارید...!!

سوال این است، چرا مرجع تقلید شیعه اسم امام نقی را اسمی ضایع و بی کلاس می دانند و می گوید اسم پارک را هادی بگذارید؟!

من در جواب فتوای او، ایمیل زدم و گفتم به عنوان یک نقوی(!)، من اگر قرار باشد پول خرج کنم، فقط خرج امام نقی می کنم، امام هادی را به را به رسمیت نمی شناسیم...!

در اینجا تصویر فتوای آیت الله مکارم شیرازی را ملاحظه می فرمایید:

------------------------لینک این مطلب در بالاترین-------------------






۱۹ نظر:

  1. اسم دوم امام نقی هادی نیست...بلکه قینیست

    پاسخحذف
  2. مهران (بنداز عروس گمنامیان)جمعه, اسفند ۰۵, ۱۳۹۰ ۸:۴۰:۰۰ بعدازظهر

    فکر کنم این شخص رو قبلا یه جا دیدم. آره یادم اومد اولین بار که به منزل جناب نادر (گمنامیان) رفته بودم این شخص دم در نشسته بود و برای دختر و عروس جناب نادر تیکت صادر میکرد.
    دختر جناب نادر :
    از کس $7
    از کون $10
    هاردکور $15
    عروس جناب نادر :
    از کس $20
    از کون $35
    هاردکور $50
    تمامی خدمات با مدیریت و زیر نظر شخص جناب نادر (گمنامیان) انجام میگردد. تفاوت نرخها بدلیل لاشی بودن دختر جناب نادر و عفیف بودن عروسشان میباشد. در ضمن همسر جناب نادر هم خدمات جانبی (ساک زدن,تعویض کاندوم بصورت تضمینی و ...) را بصورت اشانتیون انجام میدهند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تورج ( بکن مهران ) چاقال اینترنتیجمعه, اسفند ۰۵, ۱۳۹۰ ۹:۱۶:۰۰ بعدازظهر

      خفش کن مهران کون پلنک . باز کی برد رو از کس ترشیده مادرت کشیدی بیرون لیس زدی شروع کردن به اماله کردن؟

      یادم هست که آخرین بار گفتی گه خوردم وقتی کیرم تا لوزه تو حلق مادرت بود و داشتم معده اش رو با ادرار تازه شستشو میدادم. مادرت هی عق میزد بالامیاورد. چشاش مثل خون شده بود

      حذف
  3. بالایار (مجاهدی یار) حرامزاده دقایقی پیش این لینکی که به سرعت داغ شده بود را هم فیلتر کردند.

    http://www.freezepage.com/1330113483WYBUKLOZBL

    حرامزادگان دیگر در کمتر از دقیقه فیلتر میکنند.

    پاسخحذف
  4. مهران (بنداز عروس گمنامیان)جمعه, اسفند ۰۵, ۱۳۹۰ ۱۱:۵۲:۰۰ بعدازظهر

    این حرومزاده ای که به نام تورج کامنت گذاشته کاملا مشخصات یه بیمار جنسی و سایکو را داراست. یه مازوخیست به تمام مغنا که حتی از سواد لازم برای فحاشی برخوردار نیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تورج ( بکن مهران چاقال اینترنتی)شنبه, اسفند ۰۶, ۱۳۹۰ ۱:۴۴:۰۰ قبل‌ازظهر

      خفش کن مهران کون پلنک . باز کی برد رو از کس ترشیده مادرت کشیدی بیرون لیس زدی شروع کردن به اماله کردن؟

      یادم هست که آخرین بار گفتی گه خوردم وقتی کیرم تا لوزه تو حلق مادرت بود و داشتم معده اش رو با ادرار تازه شستشو میدادم. مادرت هی عق میزد بالامیاورد. چشاش مثل خون شده بود


      بازم زیر لینک گمنامیان قنبل کنی همچین میکنمت که ستون فقراتت از تو حلقت بزنه بیرون

      حذف
  5. سلام
    من هیبت هستم. خواستم تشکر کنم به خاطر اینکه ایمیل و درخواست کمک من را به تخم چپتون هم حساب نکردید. حالم از آدمهای پرمدعا که فقط گه مفت میخورن بهم میخوره. تو هم یک دیوثی هستی لنگه همونایی که نقدشون میکنی. مهم مغز پوسیده و فکر ماسیده است.
    اشتباه از من بود که از ادمی مثل تو کمک خواستم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهران - (بکن ناشناس ) ( با عرض احترام به جناب گمنامیان)شنبه, اسفند ۰۶, ۱۳۹۰ ۱:۴۸:۰۰ قبل‌ازظهر

      هیبت مادرجنده ، این ارجیف چیه میگی بچه کونی ؟ درخواست کمک ؟ مگه اینجا کمیته امداده آخه کس مخ ؟ گمنامیان چه گناهی داره ؟ شاش الاغ مصری تو حلق الاغت کنن ؟ احمق تو بچه کونی تو بالاترین قنبل میکنی زیر لینک همه فحش میدی اسمتم هیبت گذاشتی؟

      هیبت کیرم تو غیبت !

      حذف
    2. آقای هیبت
      سلام

      شرمنده ام که شما فکر می کنید من به ایمیل شما جواب نداده ام، اما باور کنید که
      من ایمیلی از شما دریافت نکرده ام، توی کل ایمیلم هم اسم (هیبت) را سرچ کردم، چیزی را نیافتم

      فکر می کنم شما یا ایمیل نزده اید، یا به آدرس اشتباه زده اید.

      اگر از دوباره ایمیل بزنید، حتما جواب خواهم داد

      سپاسگذارم

      حذف
    3. به این آدرس: gomnamgomnamian@gmail.com
      در این تاریخ: 21/2/2012
      و به این عنوان: به من برای نجات از فرقه رجوی در بالاترین کمک کنید
      از این آدرس:heybat@msn.com

      دوباره هم فرستادم.

      حذف
    4. گرانقدر
      من آدرس ایمیل شما را سرچ کرده ام، این اولین ایمیل شما به من است

      یعنی قبلا یا ایمیل نفرستاده اید یا آدرس را اشتباه زده اید

      به هر حال بهتر است پیش داوری نفرمایید

      این دو نوشته را ببینید و کامنت های آنرا در بالاترین بخوانید:
      http://gomnamian3.blogspot.com/2011/12/blog-post.html

      و همینطور این لینک را که دیروز فرستادم
      https://balatarin.com/permlink/2012/2/23/2936665


      من هم مثل شما جگرم خون است از دست مجاهدین و عملکرد دیکتاتورمابانه آنها در بالاترین، اما چه کنم؟ بالاترین حتی به ایمیل های من هم جواب نمی دهد و حساب خود مرا نیز چپ و راست می بندند

      ارادت بسیار
      گمنامیان

      حذف
  6. کیرم تو دهن تو و گمنامیان حرامزاده.

    گمنامیان یک دروغ است . هیچ کس را آدم حساب نمیکند. جزء دو سه تا از کاربرها. حتی اونهایی که طرفدارش هستن رو به تخمش حساب نمیکنه. من فکر کردم آدم هستی . تو هم یک دیوثی هستی لنگه همونایی که نقدشون میکنی.

    پاسخحذف
  7. این لینک رو ببینین ، بشنناسین که کاربر Germany چه حرامزاده ای هست !!

    http://m.friendfeed-media.com/7fadff67df3e36e5c47ed4651d26d7951c72cd47

    پاسخحذف
  8. باز اینجا مثل اینکه یه سری بچه کونی‌ حزب‌اللهی و مجاهد جمع شدن و به گمنامیان فحش میدن. کیر خر تو دهن مسعود و مریم رجوی، خامنه‌ای و مجتبی‌ . ریدم به قرآن، امام زمان، مکه، محمد، الله، قبر خمینی و قبر امام حسین. بچه کونی‌‌ها برین جای دیگه ز‌ر ز‌ر کنید.

    درضمن گمنام به هیچ کدوم از شما بچه کونی‌‌ها بدهکار نیست. برین درتون رو بذارین.

    پاسخحذف
  9. مهران، تو همون پسر بچه توی ویدیو نیستی‌ که آخونده داره کونش می‌ذاره؟

    پاسخحذف
  10. کیرم تو فتوای هر چی‌ آخونده!

    پاسخحذف
  11. بعضی اینقدر غیرتی میشوند وقتی بهشون میگی چرا سوراخ کون آخوندها را هی میلیسی. چون میگن تو عقلت نمیرسه .سوراخ کونشون پاکه. . آخه احمق 95 درصد دنیا میدونند. تو هم بدون آدم را رضای خدا نعوذ نمیکنه .شهوتش میزنه بالا. حالا هی بگو قط بخاطر خدا

    آدمیزاد خطاکاره. حالا هر کسی میخواهد باشد

    پاسخحذف
  12. خوب جناب گمنامیان پیامبر شما ها آتیئست ها پرفسور داوکینز به صراحت اعلام کرد که دیگر آتیئست نیست . نه تنها او سم هریس.دنیل دنت.و کریستوفر هیچنیز هم به همراه داوکینز هیچکاه ادعا نکردند که خدا وجود ندارد .حالا میخوام ببینم چرا امروز راجع به داوکینز ننوشتی چرا رهبرتان شما آتیئست ها قال گذاشته چه مصیبت بزرگی برایتان پیش امد منم به تو و یارانت تسلیت عرض میکنم امیدوارم رهبری دیگر نصیبتان بشود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نوشته دندانشکن مرا فردا مطالعه کن،
      امروز مهمانی بودم و نوتبوکم همراهم نبود،
      فردا جواب کاملی می نویسم.

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.