جمعه، بهمن ۲۱، ۱۳۹۰

به به، چه دینی! دزدی مجاز است...! / زمانی که مرجع تقلید شیعه در جواب استفتا من، دزدی از بانک را مجاز می شمرد...!

فکر می کنم مراجع تقلید، از کم شدن حجم کارهای من، اصلا خشنود نشوند، چون هر موقع بیکار می شوم وقتم را با اسکل کردن آنها پر می کنم، خوب این هم از یک استفتای دیگر...! 

من از یکی از مراجع تقلید سوالی پرسیده بودم و به او نوشته بودم که من مبلغ کلانی از یک بانک اسراییلی سرقت کرده ام، آیا این پول حلال است!؟ و او در جواب من نوشته که جان و مال اسراییلی ها احترام ندارد...! 


به عبارت دیگر، شما می توانید مرام اسراییل را بکشید و بعد پول آنها را نیز به سرقت ببرید...! 


سوال اینجاست، یک کودک پنج ساله ای که مثلا در اسراییل به دنیا آمده، چه گناهی مرتکب شده که او را غاصب می دانید و معتقدید هم می توانید پولش را به سرقت ببرید و هم او را بکشید؟! 


آیا این روش برخورد، اخلاقی است؟! 


لینک این نوشته در بالاترین




نوشته های دیگر امروز و دیروز من: 
/-----------/ترجمه مقاله نیویورک تایمز: دهمین شرکت مهندسی بزرگ دنیا، به تلاش برای قاچاق پسر قذافی به مکزیک متهم شد...!


/---------------/تصویر فتوای مرجع تقلید شیعه درباره کمپین یادآوری امام نقی در فیسبوک و حکم هزینه کردن خمس و زکات برای مشهور کردن امام نقی...!



۱۵ نظر:

  1. Salam Khasteh Nabashin Age Emkanesh Hast Ye davatnameh vasam beferestin mamnon misham : alismith71@gmail.com

    پاسخحذف
  2. مرجع تقلید مربوط به قرون وسطا است. دروغ شما هم بی مزه و بسیار احمقانه است. اسرائیل هم به شما و من و مرجع تقلید هیچ ربطی ندارد.

    پاسخحذف
  3. جناب گمنامیان من همون هکر چند روز قبل هستم. میخوای بدونی مراجع چرا دیگه جوابتو نمیدند چون من تمام ایمیلهای شخصی و کاری و کلیه آی پی هایی رو که استفاده میکنی برایشان فاکس کرده ام تا جواب تو را که ناجوانمردانه خودت را جای زنی!!که شوهرش فوت کرده معرفی میکنی ندهند.
    در ضمن مهلت من به شما امشب به پایان میرسد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امروز روز پیروزی انقلاب هست و چه حالی میده در این روز یک بسیجی کیرتو ساک بزنه.مخصوصا که این بسیجی هکر هم باشه.هکر جان الان که این کامنت رو می نویسم شست دستم توی کون خواهرت هست و مادرت هم داره واسم ساک میزنه .خواستم بهت بگم هر وقت از راهپیمایی22بهمن برگشتی سریع بیا اینجا کس خواهرتو بخور که می خوام بزارم تو کسش

      حذف
    2. آخر هکر الاغ!
      من برای هر استفتا، یک ایمیل جدید می سازم، از آی پی های کشورهای دیگر استفاده میک نم، آنوقت تو از کجا می دانی من از چه آی پی استفاده خواهم کرد که حالا بخواهی ای پی مرا به مراجع بدهی!؟
      زر مفت هم اندازه ای دارد.
      امشب هم هیچ غلطی نمی توانی بکنی.

      حذف
    3. گمنامیان کامنت های این سوسول اینترنتی ابنه ای رو پاک کن.واسه ی تو افت داره یه بسیجی از کیر خامنه ای اویزون توی وبلاگت کامنت بزاره چه برسه تهدید هم بکنهLoL
      ای بسیجی اون کیری که تو اویزونش هستی یه عمری توی کس خواهر مادرت بود.راستی هنوز از راهپیمایی برنگشتی تا کیر منو ساک بزنی.امروز نیومدی یه سکس خشن با خواهرت داشتم

      حذف
  4. آخه بیشعور با این جواب دادنت معلومه که دو کلاس سواد نداری حداقل برو دو تا مقاله راجع به هویت مجازی بخون.
    کامپیوتر و تبلت و هر وسیله ای که توانایی ارتباط با اینترنت را دارد دارای دو آی پی است یک آی پی معمولی که با پروکسی و وی پی ان و ... میتوان آن را تغییر داد و دوم یک آی پی استاتیک که به هیچ وجه قابل تغییر نیست. هنگامی که کاربری قصد ایجاد اکانت جیمیل و یاهو دارد آی پی استاتیک او ذخیره میشود و البته این روند پس از 11 سپتامبر شکل قانونی به خود گرفت نمیخواهم بیش از این وارد جزییات شوم چون مثل یاسین خواندن در گوش خر هست.
    در ضمن امشب راحت بخواب پروسه ای که برایت در نظر دارم چند روزی طول میکشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آهان!!!

      بعد فقط تو از وجود این آی پی استاتیک خبر داری؟!

      ضمنا،
      به جیمیل و یاهو هم ارتباط مستقیم داری، و آنها ای پی استاتیک (!) من را به تو داده اند؟!

      زر مفت هم اندازه ای دارد...!
      دی

      حذف
    2. نمیدونم خودتو زدی به خریت یا واقعا خری؟
      فکر نمیکنم خودمو معرفی کردم گفته باشم بقالم گفتم هکرم حالا تو نمیدونی هک چیه و چه کارایی از عهده یه هکر بر میاد تقصیر از من نیست

      حذف
  5. خفش کن هکر ولد چموش . تو حالا حالاها باید کیر گمنامیان رو ساک بزنی

    پاسخحذف
  6. کامنت ها رو خوندم یه چیزی برام جالب بود اونم این بود که آدم هایی مثل شما هم هیچ فرقی با اینایی که میگین بده ندارین شاید بدترم هستین
    دو کلمه حرف زدین 30 تاش ..... بود!!!!!
    حالا شماها دنبال آزاد سازی ایران هستین؟!!!
    آدمایی مثل شما میخوان ایران و نجات بدن !!؟
    همون بهتر که شما دنبال همون چیزایی باشین که در موردش کامنت گذاشتین

    پاسخحذف
  7. بدانید که خداوند دروغگویان را به زودی رسوا خواهد کرد...آی مرتیکه ی بی ناموس کدوم مرجع تقلید گفته دزدی حلال است؟در اسلام عزیز ما دزدی از دزد هم حرام اندر حرام است...اف بر شما قاتلان بی همه چیز شرمتان باد از این سخنان...سگ به شما ارجحیت دارد...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسلمان!
      کور هستی؟!
      فتوای مرجع تقلیدت را نمی بینی ؟!

      حذف
  8. در این ویدیو می بینیم که امام نقی بر بالای منبر می فرمودند:

    «اسراییلی ها را باید کشت، جان و مال اسراییلی ها چون اشغالگر هستند و شصت سال پیش قدس عزیز را اشغال کرده اند، احترام ندارد»

    کافری برخواست و پرسید:

    «یا نقی، مگر نه اینکه دین یهود قدیمی تر از اسلام است، مگر نه اینکه یهودی مشغول زندگی در اسراییل بوده اند و مسلمین به آنجا حمله کردند؟ اگر اشغال یک شهر یا کشور کار بدی است، چرا مسلمانان چنین کاری را کرده اند؟! چرا استانداردهای دو گانه...»

    متاسفانه از اینجای فیلم، دیگر چیزی مشخص نیست، تنها هجوم اصحاب امام نقی به صحن مسجد و حمله به آن کافر را می توان دید و در آخر ویدیو نیز در چند فریم، می توان امام نقی را مشاهده کرد که مشغول بول کردن به جنازه آن کافر ملعون است!

    پاسخحذف
  9. اون که زیاده کافی نت ، آی پی کل کافی نتای اونجام داده به حاج آقا فکر کنم

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.