پنجشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۰

هموطنم،ارزش رای من و تو نزدخامنه ای کمتر ازدستمال توالت است،به رژیم خامنه ای مشروعیت نده،در انتصابات فرمایشی شرکت مکن!


هموطنم، شرکت در انتخابات در حکم بیعت با خامنه ای است، خامنه ای با  این انتخابات فرمایشی، برای رژیم جنایتکار اسلامی، مشروعیت می خرد.

هموطنم، لحظه جگر سوز کشته شدن ندا را به یاد بیاور، شرکت تو در انتخابات، به سخره گرفتن چشمان معصوم ندا به هنگام مرگ  است.

نامزدی و رای دادن در انتخابات، خیانت و بی حرمتی به خون ندا است...! توهین به شعور خودت  و هموطنانت است...!

هموطنم، این واقعه پیش رو، انتخابات نیست، انتصاباتی از پیش تعیین شده است.

مثال ساده ای می زنم، تصور کنید که من چند گلابی در یک ظرف می گذارم و به کودکی شش ساله می گویم هر میوه ای که می خواهی انتخاب کن! حتما او به من می گوید فقط یک میوه در این ظرف است، من چه میوه ای انتخاب کنم!؟ مرا مسخره کرده ای؟!

حال حکایت این انتخابات فرمایشی است، در این انتخابات (که در حقیقت انتصابات است)،  خامنه ای تعدادی از مزدوران و مجیزگویان خود را قبلا انتخاب کرده و بعد به شما می گوید از بین مزدوران او، نماینده انتخاب کنیم!

طبیعی است که مزدور خامنه ای ، نماینده من و شما نخواهد بود.

قبول این انتخابات و شرکت در آن، تنها توهین به شعور خودمان و هموطنانمان است!

 شرکت در انتخاباتی که آزادی خواهان رد صلاحیت می شوند ولی جنایتکاران و دزدان وابسته به رژیم تایید صلاحیت می شوند، مشروعیت بخشی به جنایتکاران به عنوان نماینده مردم ایران است، این خیانت به تک تک فرزندان آینده ایران و خیانت به کشور ایران است.

----------------------------------لینک این نوشته در بالاترین--------------------



۱۱ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتفاقا به حرمت خون همین کسانی که در راه وطن شهید شدند (هرچند که فریب خمینی دجال رو خوردند اما بهرحال در دفاع از این مرز و بوم کشته شدند )ما در انتصابات فرمایشی سید علی گدا خون خوار شرکت نمیکنیم، شما هم به بالاسریهات بگو که این روش خوردن گوشت مرده ها مال کفتار هاست پس کمی آدم باشید!

      حذف
  2. اولا کیرم دهن ندا و تو دوما کامنت بالا را حذف کن چون حاوی بدافزار است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما به همون بازی با کیرت مشغول باش نمیخواد راجع به بدافزار نظر بدی ! گاگول خوان

      حذف
  3. من قول می دهم که درانتخابات نمایشی جنایتکار بزرگ رژیم شرکت نمیکنم

    پاسخحذف
  4. آقایان فحاش بخوانند

    http://aandishehh.wordpress.com/2012/01/17/fahsh/

    بد نیست, شاید کمی فهمتان بالا رود.
    البته اگر فک . فامیل مرا مورد خطاب قرار ندهید!

    پاسخحذف
  5. کسه ننت با این سایت و وبلاگت
    آخه مادر جنده ها 3 سال پیش خودتونو جر دادین که رای بدن مردم
    حالا ننتون گه گاییده شده میگین رای ندین
    کسه ننت جنبش سبز
    کسه ننت سازگارا و ارجمند

    پاسخحذف
  6. گمنامیان غریز ،

    لطفا این سند را افشا کنید که در لینک دیشب من نوشتم که کاربر azadeh2008 حرامزاده مجاهد فحاشی به من کرد ولی آنها اکانت مرا تغلیق کردند . من صفحه را فریز کردم
    http://www.freezepage.com/1329973647ZWLEAPSZXO
    این کاربر حرامزاده که به همه فحاشی میکند در زیر لینک بخوانید مرا تهدید کرده بود که حسابم را میبندد. من اینک را زیر لینک دیشب شما هم آوردم . ولی همانطور حدس میزدم مجاهد یار بی شرم باز اکانت مرا بدلیل مسخره بسته است .

    لطفا این سند را افشا کنید.

    هوادار شما ( پلانک )

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با تشکر. ضمنا اکانت من بدلیل افشای مجاهدین بسته اند. لینک را بخوانید و درون آن میبیندید که چگونه نقره داغ شده اند این مجاهدین از آن دو مقاله من . ولی به بهانه استفاده وبلاگی که اگر ببینید مسخرگی و پوچی این ادعا در لینک فریز شده ثابت میشود.

      توانایی شما در ضایغ کردن و افشای بالایاران مزدور مجاهدین تا جای جای اندرون آنها را سوزانده است.

      شما واقعا بزرگ هستید. وقتی فکر میکنم چگونه بدون تریبون آنها را مجیور به اعتراف و غلط کردن میکنید به قدرت عظیم شما پی میبرم .

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.