سه‌شنبه، اسفند ۰۹، ۱۳۹۰

عجب شباهتی دارد مجتبی خامنه ای به پسران قذافی و صدام...!

آقای مجتبی خامنه ای، پسران صدام و قذافی هم از این دزدی ها و جنایت ها بسیار کردند، اما عاقبتشان به  سگ گشی انجامید...!

در اخبار آمده است که یک میلیارد و ششصد میلیون یورو از محل پول فروش نفت، به حساب مجتبی خامنه ای واریز شده است(منبع).

تنها مغولان بوده اند که در طول تاریخ ایران، اینچنین به غارت این کشور پرداخته اند. خامنه ای رسما به غارت و دزدی روی آورده است.  چنین رفتاری تنها یادآور جنایات و غارت های پسران صدام است.
باید به پسر خامنه ای یادآور شد که فرزندان صدام و قذافی نیز رفتار مشابه او داشته اند، آخر آنها چه شد؟!

این تصویر به خوبی نشان می دهد عاقبت چنین جنایتکارانی چه بوده است...!

پی نوشت:
آقایان اصلاح طلب و علی الخصوص آقای مهاجرانی، هنوز معتقدید در زندگی خامنه ای از نظر اقتصادی، نقطه سیاهی نیست؟

نوشته دیگر امروز من:








-------------------------لینک این مطلب در بالاترین---------------






۱۹ نظر:

  1. با درود بیکران به ستاره بزرگ آسمان اینترنت آقای گمنامیان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شوخی نیست عزیز
      این یک واقعیت انکار ناشدنی ست.
      تو پیامبر حق گویانی.
      من به تو ایمان دارم.
      ادامه بده

      حذف
    2. جناب گمنامیان من به شما ارادت دارم ولی اجازه بدید به متملقان یک تودهنی بزنم.خودمون به کنار اون خدایی هم که خیلی ها میگن هست و نیست به کنار علت افتادن به این روزمون چی بود؟ ما تاکی باید از متملق جماعت بکشیم . اون قطب زاده و بنی صدر اونقدر زیر بغل خمینی امام امام دادند که یک روز فکر کنم ابراهیم یزدی بود(اگر اشتباه گفتم تصحیح بفرمایید خاطرم نیست ) برگشت گفت "یارو جدی جدی خیال کرده امام شده؟! "
      حالا باز نقل این اقایون بالاست . همین الانشم میکشیم . یکی میره زیر زانوی اسپرم همایونی میگه دنیام ماله اونه . پهلوی رو عشق است ولی نمیگه یارو 30 سال خوابیده بود؟! کدوم گوری بود ؟! تا دید اب گل الود هست پیداش شد ...
      یکی میشه سبز الله به خاتمی ایراد میگیری بهت میگه ضد انقلاب . بهش میگی بابا اون دیوس هم کم در این خاک نرید میگه اون متمدن هست . تمدن اون در این دنیا بی همتاست !!!!!!!
      یکی هم میشه این مهاجرانی که زیر بیضه رهبری هم نقطه خاکستری هم پیدا نکرد .
      خوب حالا از کی میکشیم ؟ به ولله از خودمون از تملقمون از خریتمون از سادگیمون از حماقتمون حتی اگر اوباما هم بیاد سر این مملکت مردمم دورو برش سه سوت با کلام خرش میکنن و یه خمینی دیگه سبز میشه .

      حذف
    3. الیاس گرامی،
      نمی دانم شوخی می کنی و یا جدی می گویی!
      اگر شوخی میکنی که هیچ! اما اگر جدی می گویی، با فروتنی تمام اول خیلی سپاسگذار محبتت هستم، بعد در عرصه روشنگری، من یک جزو بسیار بسیار کوچک هستم و این چنین سخن گفتنی درباره من، بیشتر به شوخی شبیه است.

      حذف
  2. گمنامیان جون سلام،یه‌ خواهش ازت دارم ،جون مامانت یه‌ دعوتنامه‌ واسم بفرست واسه‌ بالاترین،باور کن از سن نوجوانی تا حالا که‌ موهام سفید شده‌ دنبال یه‌ دعوتنامه‌ هستم!ممنون میشم. اینم ایمیل من، a_m1355@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. نادر (گمنامیان) جون به چه زبونی بگم عاشق کس زنت و کون دخترت و لبای عروستم؟ ها ؟ به چه زبونی؟ اگه ترکی بگو یه خر بیارم برات ترجمه کنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شک کردم شما چطور فهمیدی جناب گمنامیان دختر و عروسو غیره داره !!؟ یادم اومد مادرتون دهن لق بود زیر لحاف هر چی بهش گفته بودیم رو انگار به شما هم گفته !!!

      حذف
    2. چیه ازدست ترکا انگار خیلی ناراحتی اره؟؟ چیه مگه دهن ننتو گاییدییم که شدیم خر؟؟ فارس مادر فروش ترکا اگه خر باشن باز شرف دارن به فارسای بی ناموس خوک صفت ناموس فروش.

      حذف
    3. این فردی که با اسم "ترک خ.." مطلب مینویسه اینجا، مشخص هست که در جهت گسترش تنفر و دو دستگی بین اقوام ایرانی اینکار رو داره انجام میده. نباید در عکس‌العمل به اون حالا شروع کرد به فارس‌ها توهین کرد و در حقیقت اینها رو به هدفشون رسوند. آین آدم همه چیش ناحسابی هست، نباید مثل اون شد.

      حذف
  4. قابل توجه بسيجی ترك خر !

    شاعر ميفرمايد ،

    بكن بر جهان فخر ای ترك خر

    كه از كار تو شد جهان خر تو خر !!!

    پاسخحذف
  5. "هيچ چيز مقدس نيست تمام هنجارها شکسته مي شود"
    شما نويسنده ي محترم ترمز بريده ايد تصور مي کنيد شکستن هنجارها و بيان مطالبي که گاها در نظرات ديده و خوانده مي شود چه کمکي مي تواند به اين کشور بکند جز اينکه هنجار شکني آن هم از نوع هنجار شکني شما جز اين که يک عده را در مقابل يک عده قرار دهد چه نفعي براي شما دارد اين سئوال را ازشما دارم چرا فکر مي کنيد اين روش درست است لطفا منطقي و اصولي جواب دهيد.
    -----------------------
    ظاهرا شما هم از آنطرف پشت بام افتاده ايد گمان کنم اگر تفکراتي از جنس تفکرات شما حاکم بر کشور شود اوضاع ما اگر بدتر نشود بهتر نيز نخواهد شد ما نياز به تفکري داريم که سنگ را در کنار شيشه نگه دارد نه آنکه هر چه شيشه هست را خرد کند در غير اينصورت چه نفعي بين شما و حکومت وجود دارد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،

      مطالبی که در بخش نظرات نوشته می شود، توسط خوانندگان وبلاگ نوشته می شود، من مسول آن نیستم و دخالتی نیز در آن نمی کنم.

      اصولا منظور شما نیز متوجه نشدم، شما خیلی کلی گویی کرده اید، بفرماییید سوال شما دقیقا چیست تا پاسخ گویم.

      حذف
    2. جناب ناشناس
      گفتید : " شکستن هنجارها و بيان مطالبي که گاها در نظرات ديده و خوانده مي شود چه کمکي مي تواند به اين کشور بکند؟ "

      به نظر شما مشکل 30 سال اخیر کشور خمینی و دارو دستش بودند و یا اینکه خود مردم و هنجار افرینی های مضحک انها ؟ وقتی مردمی از یک دیوار ابکی به عنوان رد امام زمان یاد میکنند ، وقتی یک سنگ را در شمال چون کعبه طواف میکنند ، وقتی رفتن به حج را بر یاری رساندن به هموطن ترجیح میدهند ، وقتی برای مردم سومالی پدرند ولی پدر کودک خود را در می اورند ......... هزار تا نمونه دیگر هم میتوانم برایتان مثال بزنم اگر خردمند باشید همین چند مورد کوتاه هم کافیست ولی نه بگویید یک لیست طولانی همینجا برایتان بنویسم از این هنجارها . حالا باز هم فکر میکنید صحبت نکردن از این مزخرفات برای اگاهی جوانان اینده درست نیست . این هنجارها کشور را به خاک سیاه نشاند و حکومت خمینی را برایمان به ارمغان اورد و من بیشتر از اون مردم را مقصر میدانم .

      گفتید " جز اينکه هنجار شکني آن هم از نوع هنجار شکني شما جز اين که يک عده را در مقابل يک عده قرار دهد چه نفعي براي شما دارد "
      این گمنامیان نیست که مردم را به جان مردم می اندازد بلکه خود همین مردم هستند که خواه با تعصبات احمقانه و یا خواه به خاطر نفع و سود مالی خود وارد گود مبارزه با دیگران میشوند وگر نه حقیقت همواره بوده و هست و همواره نیز تلخ است .در مورد نفعی که جناب گمنامیان میبرد هم فقط میتوانم به روزها نشستن و خواندن کامنتها و ایمیل های سرشار از فحش و ناسزا و تهدید از دیگران خواه همایونی ها خواه سبز الله خواه و خواه هر کس .... .شاید ندانید به خاطر همین منافع زیادی که میرسید من سایتهای خود را در سال گذشته بستم ولی کمنامیان همچنان ادامه میدهد .

      گفتید "اين سئوال را ازشما دارم چرا فکر مي کنيد اين روش درست است لطفا منطقي و اصولي جواب دهيد."
      گفتن حقیقت و پذیرفتن تلخی ان بمراتب بهتر از پوشاندن ان و سعی در ندیدن ان است. در روش اول شما مسئولیت خود را در قبالش می پذیرید ولی در روش دوم شما خود را وادار به بی مسئولیتی در قبال حقیقت میکنید و تاریخ هم پر است از افرادی که به خاطر بی مسئولیتی ها و ندیدن ها به انزوا رفتند و بالعکس مردانی حق پرست به اوج انسانیت رسیده اند .

      گفتید "ظاهرا شما هم از آنطرف پشت بام افتاده ايد گمان کنم اگر تفکراتي از جنس تفکرات شما حاکم بر کشور شود اوضاع ما اگر بدتر نشود بهتر نيز نخواهد شد ما نياز به تفکري داريم که سنگ را در کنار شيشه نگه دارد نه آنکه هر چه شيشه هست را خرد کند در غير اينصورت چه نفعي بين شما و حکومت وجود دارد؟"
      لازمه دموکراسی خواهی انتقاد است واین انتقاد هر چه تیز تر پیروزتر نمونه صحبت های شما را در مورد مجلس ترکیه میزنند . در این مجلس هر هفته حد اقل دوبار کتک کاری هست وقتی به انها میگویی چرا چنین میکنید میگویند دعوا بر سر حق هست و این از اصول دموکراسیست و در سایه همین اصول این کشور سال گذشته رشد 10 درصدی را تجربه کرد و در سایه نبود همین اصول و تلاش برای نگه داشتن سنگ و شیشه کنار هم (احمدی نژاد و خامنهای ) کشور ما رشد 2 درصدی را تجربه کرد .

      اگر سی سال پیش اینترنتی بود و افرادی مثل گمنامیان میبودند مطمئنم شاه بیشتر کوتاه می امد و انقلابی نمیشد هر چند شک ندارم که گمنامیان پدر شاه را هم در می اورد چون نقد است که بدی ها را از بین میبرد و نه چشم پوشی از ان .

      با تشکر
      گالیور

      حذف
  6. اصلاح کنم " چه فرقي بين شما و حکومت وجود دارد"
    با احترام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همانند فرق بین چکش با الکل . حکومت چون چکش بر سر شما میکوبد تا مثل میخ بر جای خود بنشینید ولی الکل علی رغم درد زیادی که در روی زخم دارد ان را درمان هم میکند . اگر توان تحمل دردش را نداشته باشید زخمتان عفونت میکند و کار را به جایی میرساند که باید روزی خود را به تیغ جراحی بسپارید تا قطع عضو شوید

      با تشکر
      گالیور

      حذف
  7. سلامت فکری ....!!
    ...پاره ای از نظام ها ؛ اعمال سانسور را با این عبارت توجیه میکنند که : " ما نمیگذاریم میکرب وارد بدن مان بشود و سلامت فکری ما و مردم را مختل کند " .
    آنها خودشان هم میدانند که مهمل میگویند . سلامت فکری جامعه فقط در بر خورد با اندیشه مخالف محفوظ میماند . تو فقط هنگامی میتوانی بدانی درست می اندیشی که من منطق ات را با اندیشه نادرستی تحریک کنم .. من فقط هنگامی میتوانم عقیده سخیفم را اصلاح کنم که تو اجازه سخن گفتن داشته باشی .حرف مزخرف خریدار ندارد .پس تو که پوزه بند به دهان من میزنی ؛ از درستی اندیشه من و از نفوذ اندیشه من میترسی . مردم را فریب داده ای و نمیخواهی فریب ات آشکار شود .
    نگران سلامت فکری جامعه هستید ؟پس چرا مانع اندیشه آزادش میشوید ؟ سلامت فکری جامعه تنها در گرو همین واکسیناسیون بر ضد خرافات و جاهلیت است که عوارض اش درست با نخستین تب تعصب آشکار میشود .
    برای سلامت عقل فقط آزادی اندیشه لازم است

    از سخنان احمد شاملو - دانشگاه برکلی - کالیفرنیا

    پاسخحذف
  8. به امید روزی که قیافه کیری‌ مجتبی‌ و علی‌ گدا رو دیگه نبینیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر روزی خرافات مذهبی به کنار رود انها نیز خود بهخود نابود خواهند شد . به قول نقویون جماع را از اسلام بکشید خود بخود نابود میشود .!

      موفق باشید
      گالیور

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.