چهارشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۰

آخوند شیعه بالای منبر،قال رسول الله : کسی که شاش پیامبر اسلام را بخورد، هرگز گرسنه نمی شود...!

این ویدیو را از آخوند شیعه ببینید که چگونه در هزاره سوم میلادی، بی هیچ شرمی چنین چرندیاتی را بر بالای منبر می گوید. 

نمی دانم باید بگویم این ویدیو خنده دار است یا گریه آور؟! 


برای کسانی که نمی دانند بول چیست، باید عرض کنم که بول، همان پیشاب یا شاش است!

خنده دار اینجاست، محمد بن عبدالله، یک راهزن بود که کاروان ها را لخت می کرد (اینجا)، از نظر اخلاقی کاملا منحرف بود و کارهای زشتی چون بچه بازی در کارنامه خود دارد (اینجا)، او بشدت زنباره بود و با زنان بسیاری رابطه برقرار کرد (اینجا)، محمد کسی است که بی هیچ شرمی هزار انسان بی گناه را سر برید و زنان و کودکان را نیز به عنوان برده فروخت(اینجا).

حال سوال من این است، چطور ممکن است که چنین شخصی آنقدر برای جماعت مسلمان، مقدس و با ارزش بشود که آنها شاش او را مقدس و متبرک بدانند؟!

تنها برای من یک سوال به وجود آمده و آن این است، وقتی شاش پیامبر اسلام اینقدر خاصیت دارد، مدفوع او چقدر متبرک است و چه خواصی دارد؟!

براستی که تا وقتی احمق در جهان است، مفلس در نمی ماند...!

این هم حدیث مربوطه: 
   ليس في بول الأئمه و غائطهم استخباث و لا نتن و لا قذارة، بل هما كالمسك الأذفر، بل من شرب بولهم و غائطهم و دمهم يحرم الله عليه النار و استوجب دخول الجنه (انوار الولایه/ص440در ادرار و مدفوع امامان نه پلیدی وجود دارد و نه گندی و چرکی، بلکه آن دو(ادرار و مدفوع) مانند مشک بسیار خوشبو هستند؛ اما هر کس که ادرار، مدفوع و خون آنان بنوشد الله آتش جهنم را بر او حرام می‌گرداند و دخول بهشت بر او واجب می‌شود.


نوشته های دیگر امروز و دیروز من: 





۳ نظر:

  1. دروغ می گی و منتشر نخواهی کرد.سخنران یک مولوی سنی است و از عکس پشت سرش که نوشته : عمر رض این کاملا فهمیده میشه.شما از هر دروغی برای تخریب رقیبتان استفاده می کنید.دروغگو در آتش است

    پاسخحذف
  2. عزیز جان،
    بر فرضی که این سخنران، سنی باشد،
    در اصل مطلب که توفیری ایجاد نمی کند!
    هر دو گروه شیعه و سنی، اعتقاد دارند که شاش محمد متبرک و مقدس است:


    این هم حدیث مربوطه:
    ليس في بول الأئمه و غائطهم استخباث و لا نتن و لا قذارة، بل هما كالمسك الأذفر، بل من شرب بولهم و غائطهم و دمهم يحرم الله عليه النار و استوجب دخول الجنه (انوار الولایه/ص440) در ادرار و مدفوع امامان نه پلیدی وجود دارد و نه گندی و چرکی، بلکه آن دو(ادرار و مدفوع) مانند مشک بسیار خوشبو هستند؛ اما هر کس که ادرار، مدفوع و خون آنان بنوشد الله آتش جهنم را بر او حرام می‌گرداند و دخول بهشت بر او واجب می‌شود.

    پاسخحذف
  3. اقا پس هر کی سیده باید شاشش بوی خوش بده وگرنه حرامزاده است و بچه محمد نیست
    راستی گوزش چی
    خاصیت داشت
    ازش ولایتمدار در می اید
    چسش که محمود شد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.