چهارشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۰

گوساله های عزیزم مستقر در گاوداری شورای انقلاب فرهنگی! دانشگاه آکسفرد 916 سال از تاسیش می گذرد، آنوقت مدرکش معتبر نیست؟!

آقای حسن غفوری فرد، شما که در دانشگاه، آفتابه به دست به بین توالت و نمازخانه در تردد بودی، صلاحیت اظهار نظر درباره دانشگاهی مثلا کمبریج و آکسفورد را نداری...!

در اخبار آمده است که حسن غفوری، رییس نظارت و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفته است که مدارک دانشگاه انگلیس، فاقد ارزش است. (منبع)

اگر اشتباه نکنم، ایشان زمانی استاد دانشگاه بود و بین دانشجویان معروف بود که ایشان آفتابه اختصاصی خودش را دارد و زمان نماز و وضو گرفتن، آفتابه اختصاصی خود را از اتاقش بداشته، پاچه و آستین ها را بالا می زند و بین اتاق و دستشویی و نماز خانه، تردد می کند.

از چنین شخصی، بیش از این نمی توان انتظار داشت، او علی رغم اینکه در دانشگاهای غربی درس خوانده است، اما همچنان از قوانین طهارت اسلامی، نوشته شده توسط یک ملا پیروی می کند، و البته که شاید سود او در چنین رفتاری است و با این رفتار است که می تواند خود را در ساختار قدرت خوب جا کند.

به هر حال باید از ایشان پرسید، این عینکی که به چشم داری، یا آن کامپیوتری که جلو تو است، یا خودرویی که سوار هستی، همه حاصل فن آوری و دانشگاه های غرب است، تو که در بند یک آفتابه باقی مانده ای، چطور به خودت اجازه می دهی درباره آن داشگاه ها، اظهار نظر کنی؟

در چند سال اخیر، رژیم اسلامی از بریتانیا، بشدت دل چرکین است، چرا که بنا به گزارش ها، دولت انگلیس یکی از جساب های متعلق به پسر خامنه ای را مسدود کرده که در آن بیش از یک میلیارد پوند پول بوده است(قریب سه هزار میلیارد تومان).

البته نهایت بی اعتباری رژیم ایران است، چه آنکه مردم از خود می پرسند، چطور قبل از اینکه رابطه ایران و بریتانیا قطع شود، مدرک دانشگاه های انگلیسی معتبر بوده است؟!

نوشته پیشین:







۹ نظر:

  1. اگر بی خدایان خواستند زن و دخترشون رو اجاره دهند من داوطلبم پول خوبی هم خرج میکنم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما که خدا باور هستید ابتدا خواهر مادر خودتان را از اجاره اخوندها در بیاورید تا بعد با هم صحبت کنیم

      حذف
  2. مهران زنت زیر من داره جون میده بیا جمعش کن .

    پاسخحذف
  3. ببخشيد جناب گمناميان ممكنه اين ويديو رو هم ترجمه كنيد و تو بخش ويديو وبلاگتون قرار دهيد؟
    http://www.youtube.com/watch?v=GJW4rnN6q84&feature=related
    ريكي جرويس كمدين مشهور بريتانيايی (همون مجري گلدن گلوب 2012) اون اتئيسته!

    پاسخحذف
  4. جناب مهران لطف کرده کمی به مادر و خواهرتون و دختر تازه کارتون مهلت بدین فعلا در طفلک ها از دویدن بین بیت رهبری و سپاهیان خسته و هلاکن

    پاسخحذف
  5. حرف غفوری قر راجع به اعتبار مدارک دانشگاههای انگلیس بیمورد است ولی باید بدانید که ایشان دارای مدرک دکترای فیزیک اتمی از دانشکاه معتبر امریکایی است ودر رشته خودش استادی باسوادومبرز است

    پاسخحذف
  6. مهران،مامانت دارع سلام میرسونه عزیزم،میگه امشب نمیاد خونه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.