یکشنبه، دی ۱۱، ۱۳۹۰

رژیم در آُستانه سقوط/ آنچنان رژیم اسلام تحت تحریم است که به هواپیماهای ایرانی سوخت نمی دهند، آنوقت رییس بانک مرکزی می گوید دنیا به آمریکا خواهد خندید...!

خبر تحریم بانک مرکزی ایران، خبر بسیار مهمی است، چه آنکه تنها یک قدم دیگر تا فلج شدن کامل رژیم آخوندی باقی مانده است.
به عبارت دیگر، اگر سازمان ملل  فروش نفت ایران را نیز تحریم کند، عملا منبع اصلی درآمد ایران قطع شده و رژیم به سرنگونی بسیار نزدیک خواهد شد.
اما نکته شایان توجه، پر رو بودن رژیم اسلامی است، این خبر را ببینید:
"رئیس بانک مرکزی ایران: دنیا به آمریکا می‌خندد /به دنبال امضای قانونی جدید در آمریکا که تشدید تحریم‌های ایران از جمله مجازات شرکت‌ها و موسسه‌های طرف معامله با بانک مرکزی این کشور را شامل می‌شود، رئیس کل بانک مرکزی ایران گفته است که به دلیل اعمال چنین تحریمی "دنیا به آمریکا می‌خندد."

رژیمی که تحت تحریم کامل است، وزیر امورخارجه اش اجازه مسافرت به اروپا را ندارد، بانک های او به رسمیت شناخته نمی شوند و مجبور است نفتش را نصف قیمت بفروشد، با پر رویی تمام می گوید دنیا به آمریکا می خندد!!

نوشته مرتبط قبلی :





۷ نظر:

  1. ای لعنت به چیز مادر تمام حکومت گذاران ایران
    البته به نظر بنده فشارها بر مردم ایران وارد میشه وگرنه سردمداران با حساب های میلیاردی خودشون کمبودی رو احساس نمی کنن هر چه قدر فشار روی ایران بیشتر وارد بشه به همون نسبت فشار دولت روی مردم بیشتر میشه
    البته اینطوری بهتره چون شاید این مردم بی غیرت بر سرعقل بیان و به اتحاد با معترضین روی بیارن
    قرار نیست که یکی مثل ندا جون خودش رو فدا کنه تا بقیه مردم راحت زندگی کنند بلکه همه باید در صحنه حضور داشته باشند و لاشی بازی رو کنار بذارند
    زنده باد گمنامیان

    پاسخحذف
  2. در ضمن اگر خبر جدید و معتبری از دادگاهیه پورشجری دریافت کردی خواهشا در وبلاگت اعلام کن تا ببینیم این بزرگوار کارش به کجا کشید
    لعنت به خامنه ای و مامان لاشی خامنه ای و
    پسر ابنه ای خامنه ای(مجتبی چاقال)
    زنده باشی گمنامیان

    پاسخحذف
  3. گمنامیان جان چرا برنمی گردی بالاترین ؟ جایت خالی است برگرد دوست عزیز که شدیدا جایت خالی است.

    پاسخحذف
  4. ((
    گمنامیان جان چرا برنمی گردی بالاترین ؟ جایت خالی است برگرد دوست عزیز که شدیدا جایت خالی است.))
    -----------------------
    سپاس از محبت شما،
    عزیز جان،
    وقتی یک مجاهد بالایار است و حساب مرا بدون دلیل سه بار در عرض یک هفته می بندد، ماندم در بالاترین چه فایده ای دارد؟!

    پاسخحذف
  5. گمنامیان جان من حاضرم یک چهارم پولها را بگیرم بدم آقا حلال کنه!!!!!!!!به شرط این که با هم هم ازدواج کنیم!!!
    راستی یک میل بزن بگو من یک چهارم پولها را می دهم حلال کنی ببین چی می گه!!!!

    پاسخحذف
  6. گمنامیان عزیز من حاضرم یک پنجم پولها را بگیرم حلالش کنم به شرطی که هواپیما بگیری بیای اینجا صیغه من بشوی بیشتر از یک ربع هم کارم طول نمیکشه چون به هر حال سنی ازم گذشته!!!!!!!

    پاسخحذف
  7. هنوز در خیال خود بمانید.4 سال پیش نوشتی حالا هنوز ما هستیم.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.