یکشنبه، دی ۱۱، ۱۳۹۰

اثر گذاری روش فکری امام نقی (ع) بر فیلسوفان غربی...!

آیا می دانستید امام نقی (ع) ، یکی از بزرگترین فلاسفه زمان خود بودند و یک اصل اساسی در فلسفه بنا نهاده اند؟!

قال امام نقی (مد ذالنعوذ المتعالی):

"من جماع می کنم، پس هستم...!!"

احادیث دیگر:

"اصحابی که جماع می کنند، با فایده تر از آنانی هستند که فقط دعا می کنند...!"

" خدایا به من فرصت انچنان جماعی را بده که  به هنگام مرگم بر بی ثمری لحظه ای حسرت نخورم...!!"

" عشق گوهری است گرانبها ، اگر با جماع جماعت (سکس غروپ) توام باشد."

" آدم یک مهاجر ابدی در خویش است؛ اگر ایستاد، دیگر نیست؛ پس : وقتی که دیگر جماع نکنید، ایستاده اید، دیگر نیستید"

"بسیار کم اند مردانی که زیبا مرده اند. ،مثلا هنگام جماع...!"

" آن ها که می دانند چگونه باید مرد، می دانسته اند که چگونه باید زیست!
و چگونه جماع کرد"

" سعی کن بزرگ بیندیشی،بزرگ عمل کنی و بسیار جماع کنی،آنچه ارزش زیستن دارد در این سه خلاصه می شود"

پی نوشت:
سال نو میلادی، بر همه دوستان و خوانندگان این وبلاگ مبارک باد.
پی نوشت بر پی نوشت:
ضمنا، تولد من هم مبارک باشد!

---------
---------
---------
---------
---------
---------
---------



۹ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. :) ey val, delemoon vase Naghi joon tang shode bood,

    پاسخحذف
  3. سلام
    اول از همه روز میلادتون رو بهتون تبریک می گم و امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید
    دوم سال نو رو به شما عزیز تبریک عرض می کنم و به امید روزی که در ایران ازاد سال نو را دست در دست هم جشن بگیریم
    در مورد این پست هم باید عرض کنم جدای سخنان گوهر بار امام شقی اون داستانکی که در زیر کاریکاتور نوشتید خیلی سالار بود
    آفرین به این قلم زیبا
    باز هم تولدت مبارک
    زنده باشی بزرگوار

    پاسخحذف
  4. این مطلبت که نشان از فهم و درکت داره کاری ندارم.
    ولی این مطلب رو بخون و بعد به سوال من جواب بده


    http://www.radiofarda.com/content/f8_pentagon_invisible_tech/24443455.html


    سوالم اینه که چطور اون زمانیکه ما مسلمونا یا هرکی معتقد به خدا از هزاران سال پیش میگفت چیزهایی تو عالم هست که دیده نمیشه ولی وجود دارند شما باور نمیکنید ؟
    حالا همین بشر همچین چیزی میتونه بسازه !!!!
    بعد خدای جهان نمیتونه چیزهایی ساخته باشه که با چشم عادی نشه دید ؟ وشما ها میگویید خرافه است فرشتگان و روح و عالم دیگر ؟؟؟

    پاسخحذف
  5. کلی خندیدم از این حرفت که یک پیشرفت مبتنی بر علم و دانش را به چرندیات اسلام ربط می دهی!

    عزیز جان،
    در اسلام، معتقدند که آسمان گنبد است! زمین مسطح است! شهاب سنگ تیرهایی آتشین برای زدن شیطان است، جادوگری واقعیت دارد و الی آخر...!

    حالا تو آمده ای یک پیشرفت علمی را رابط می دهی به کرسی شعر های موجود در اسلام؟!

    پاسخحذف
  6. یعنی چی واقعا؟؟!!!
    کجای دنیا تمسخر معنا داره؟؟؟؟؟؟

    اگر آزاده چرا کامنت اولی رو حذف کردین؟؟
    ما فحش نمی دیم،چون ضعیف نیستیم مثل شما که با بی ادبی و تمسخر می خواین حرف بزنین.....انسان عقل داره....واسه حرفات دلیل بیار...

    پاسخحذف
  7. کامنت اول حذف شده، چون حاوی لینک آلوده به بدافزار بود

    پاسخحذف
  8. خاک عالم بر سرت احمق بیشعور حرامزاده زنازاده کس کش جاکش مادر جنده ات کنن مدیر وبلاگ

    پاسخحذف
  9. خوشم میاد هیچ حرفی نداری فهم خودت رو به روخ میکشی با تمسخر کردن.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.