پنجشنبه، آذر ۲۴، ۱۳۹۰

روحانی و آخوند عزیز، قبل از اظهار نظر درباره شباهت صورت زن و واژن زن، لطفا به دماغ آیت الله مصباح یزدی توجه بفرمایید...!


یکی از روحانیون  مصری، در اظهار نظری جالب گفته است که طبق قانون اسلام، زن باید صورتش را بپوشاند، چون صورت زن مثل واژن زن است...!

خودنویس و سایت لبنان امروز، گزارش کرده اند که  او گفته است:

“What is a veil? A veil is what covers the woman’s face. Therefore the woman’s face is like her vagina,” Sheik Abou Ishak al-Houwayni was quoted on the Elaph news website as saying.
خودنویس نوشته است:"یک شیخ سلفی گفته است که حجاب زنانه برای پوشاندن چهره زنان است، چون صورت زن مثل «واژن» می‌ماند!  "

من در واکنش به این سخن، هیچ چیزی نمی توانم بگویم، جز اینکه تصویر یک آخوند دیگری، به نام آیت الله مصباح یزدی را اینجا منتشر کنم و از شما بخواهم که به دماغ این بزرگوار توجه بفرمایید...!


آقای آخوند مصری، قبل از اظهار نظر، لطفا به دماغ آیت الله مصباح یزدی و شباهت آن به سمبل دوست علی خره در سریال دائی جان ناپلون توجه بفرمایید...!

نوشته های دیگر امروز من: 


۱۵ نظر:

  1. درود

    من سوالم اینه که این آخوند دیوث این حکم رو از چه کتاب یا منبعی استخراج کرد؟.من که به شخصه احساس میکنم این دستور رو از واژن مادرش در درآورد
    ریدن توی اوی کتاب ودینی که این پفیوزها پرچمدارش هستن
    با تشکر

    پاسخحذف
  2. Ba tavajoh be inke har roz shahed mozakhrafat, fatvaha o ahadis jor vajor az ghoshe o kenar mamalek Islami az dahan moftian islami hastim digeh chizi namandeh ke bar sareman shakh sabz shavad. bayad paziroft ke in din motehajer be akharin rozhaye omr khodesh resideh va be zodi digar asar o neshaniee az in Islam heyvani dideh nakhahad shod....

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. گمنامیان جان شما در انگلیس نشسته اید و از تاریکی تیر می اندازید ولی در صورت حمله نظامی فقط مردم ایران ضربه می بینند.حمید دباشی هم راست گفته حتی در قضیه اتمی مردم حق را به رژیم می دادند در صورت حمله نظامی هم مردم با رژیم متحد می شوند و بر اندازی رژیم حداقلا 20 سال به عقب می افتد.
    تازه تو که این حرف را می زنی از برخی از آمارهای عراق که منتشر هم نمیشه اطلاعی نداری که چند درصد زنهای عراقی مورد تجاوز قرار گرفتند گذارش کمیته تحقیق عراق را بخوان ببین از زمان حمله آمریکا نزدیک به 5/1 میلیون نفر از غیر نظامی ها کشته شدند 5 میلیون نفر آواره شدند این چیزی هست که برای کشورت می خواهی؟آمریکا یک بار برای ما تصمیم گرفت شاه را بیرون کردند یک جانی را که هزار بار بدتر از اون بود جایش نشوندند دیگه نمی خواهیم آمریکا برای ما تصمیم بگیره.

    پاسخحذف
  5. درود گمنامیان عزیز

    یه تازگی با وبلاگ شما آشنا شدم و در این عجب موندم که چرا قبل از این با وبلاگ شما آشنا نشده بودم
    بنده به شخصه شمارو بزرگترین وبلاگنویس معترض میدونم و خیلی اطلاعات در طی همین چند روز از وبلاگ شما به دست آوردم.و بدون کوچکترین اختلاف نظری با تمام نظرات شما موافق هستم
    برای بنده یک سوال پیش اومد که خیلی دوست دارم با شما هم در میون بذارم و هیچ سو قصدی از این سوال ندارم و فقط نظر شما رو به عنوان یک استاد که ازش درس میگیرم بشنوم

    و اما مساله

    بنده خیلی مایل هستم که این حکومت اسلامی و کثیف نابود بشه و به زباله دان تاریخ ملحق بشه
    ولی وقتی اکثر جوانان این مملکت رو میبینیم با این وضع زننده(دانشجوهایی که فقط به تنها چیزی که اهمیت نمیدن علم هست.جوانانی که فقط به فکر سیخ سیخ کردن موهاشون هستن و فقط به دنبال آخرین متدهای آرایشی هستند و تنها خواسته شون از این کشور اینه که فقط رابطه دختر و پسر آزاد بشه)این فقط قسمت کوچکی از این مشکلات بود
    حالا به نظر شما اگر این حکومت نابود بشه و قدرت به دست چنین جوانانی بیفته وضع ما بهتر میشه؟
    غصه من این است که گیریم این حکومت بره ولی این جوانان رو کی میخواد درست کنه؟
    برای همین من گاهی اوقات ترجیح میدم که این حکومت در راس قدرت باشه ولی به دست این جوونا نیفته
    حالا میخوام نظر شمارو در رابطه با اداره این مملکت بعد از نابودیه این رژیم بدونم

    با تشکر آتسز

    پاسخحذف
  6. درود رامین عزیز
    حس دلسوزیت رو تحسین میکنم
    ولی اگر یک مقایسه آماری داشته باشی میبینی که تعداد کسانی که قبل از جنگ به عناوین مختلف کشته می شدند و مورد تجاوز قرار می گرفتند خیلی بیشتر از کشته شدگان جنگ هست
    همین الان داشتم در سایت عصر جوان جنایتی که اخیرا اتفاق افتاد رو مطالعه می کردم
    چهار افغانی در مقابل دیدگان یک مرد به زنش تجاوز کردند
    تا کی باید این مشکلات رو تحمل کنیم؟تا کی باید اجازه بدیم دخترانی مثل زهرا بنی یعقوب فقط به صرف قدم زدن به همراه جنس مخالف کشته بشند

    مگر عراق و افغانستان بعد از جنگ ضرر کردند؟
    مطمئن باش فقط و فقط با حمله نظامی آمریکا که تنها راه نجات ماست این رژیم نابود میشه
    اگر چه بعد از حمله ایران تبدیل به بهشت نمیشه ولی حداقل از این وضع زننده در میایم
    با تشکر آتسز

    پاسخحذف
  7. درود
    اگر زحمتی نیست این مظلب را به بالاترین بفرست
    http://shiehshadd.blogspot.com/2011/12/blog-post_2254.html
    سپاس

    پاسخحذف
  8. سلام گمنامیان عزیز
    نیستی و بالاترین رو این مجاهدین سبک مغز به کثافت کشیدن!
    تنهایی حوصله ام نمیکشه با این قوم دهن به دهن بشم
    امروز که دیدم هیچنز فوت کرده اولین چیزی که به یادم اومد لینکهای معرکه ای بود که ازش میفرستادی
    اومدم بگم که همیشه به یادتم رفیق
    lynch@balatarin

    پاسخحذف
  9. ((شیعه شاد گفت...
    درود
    اگر زحمتی نیست این مظلب را به بالاترین بفرست
    http://shiehshadd.blogspot.com/2011/12/blog-post_2254.html
    سپاس))
    ==========================
    گرامی،
    من دیگر در بالاترین فعالیتی ندارم!!

    پاسخحذف
  10. ((رامین گفت...
    گمنامیان جان شما در انگلیس نشسته اید و از تاریکی تیر می اندازید ولی در صورت حمله نظامی فقط مردم ایران ضربه می بینند.حمید دباشی هم راست گفته حتی در قضیه اتمی مردم حق را به رژیم می دادند در صورت حمله نظامی هم مردم با رژیم متحد می شوند و بر اندازی رژیم حداقلا 20 سال به عقب می افتد.
    تازه تو که این حرف را می زنی از برخی از آمارهای عراق که منتشر هم نمیشه اطلاعی نداری که چند درصد زنهای عراقی مورد تجاوز قرار گرفتند گذارش کمیته تحقیق عراق را بخوان ببین از زمان حمله آمریکا نزدیک به 5/1 میلیون نفر از غیر نظامی ها کشته شدند 5 میلیون نفر آواره شدند این چیزی هست که برای کشورت می خواهی؟آمریکا یک بار برای ما تصمیم گرفت شاه را بیرون کردند یک جانی را که هزار بار بدتر از اون بود جایش نشوندند دیگه نمی خواهیم آمریکا برای ما تصمیم بگیره.))
    ==============================
    ----------------------
    عزیز جان،
    آمار از رقم یکصد و پنجاه هزار نفری حکایت می کند، شما رقم یک و نیم میلیون نفر را از کجا اوردی؟ جمعیت عراق قریب هیجده میلیون بود آن موقع، یعنی از هر ده نفر یکی کشته شده!؟

    آمار رژیم را تکرار نفرمایید.

    آمار رسمی ، رقم یکصد و پنجاه هزار نفر را می گوید که عمده آن، به دلیل حملات تروریستی القاعده و گروه های تحت حمایت ایران و عربستان بوده است.

    اگر فکر می کنی آمریکا خمینی را اورد، اشتباه می کنی! مگر آمریکا مشنگ بود وسط جنگ سرد بیاید متحد اصلی خودش در خاورمیانه(که هم مرز شوروی بوده) را از دست بدهد ؟!

    حرفی می زنید؟!


    ضمنا، اگر قرار باشد کسی تصمیم گیری کند، این شما هستید که دارید برای مردمی که روزانه کشته می شوند؛ تصمیمی می گیرد..!

    پاسخحذف
  11. ((ناشناس گفت...
    درود گمنامیان عزیز
    یه تازگی با وبلاگ شما آشنا شدم و در این عجب موندم که چرا قبل از این با وبلاگ شما آشنا نشده بودم
    بنده به شخصه شمارو بزرگترین وبلاگنویس معترض میدونم و خیلی اطلاعات در طی همین چند روز از وبلاگ شما به دست آوردم.و بدون کوچکترین اختلاف نظری با تمام نظرات شما موافق هستم
    برای بنده یک سوال پیش اومد که خیلی دوست دارم با شما هم در میون بذارم و هیچ سو قصدی از این سوال ندارم و فقط نظر شما رو به عنوان یک استاد که ازش درس میگیرم بشنوم

    و اما مساله

    بنده خیلی مایل هستم که این حکومت اسلامی و کثیف نابود بشه و به زباله دان تاریخ ملحق بشه
    ولی وقتی اکثر جوانان این مملکت رو میبینیم با این وضع زننده(دانشجوهایی که فقط به تنها چیزی که اهمیت نمیدن علم هست.جوانانی که فقط به فکر سیخ سیخ کردن موهاشون هستن و فقط به دنبال آخرین متدهای آرایشی هستند و تنها خواسته شون از این کشور اینه که فقط رابطه دختر و پسر آزاد بشه)این فقط قسمت کوچکی از این مشکلات بود
    حالا به نظر شما اگر این حکومت نابود بشه و قدرت به دست چنین جوانانی بیفته وضع ما بهتر میشه؟
    غصه من این است که گیریم این حکومت بره ولی این جوانان رو کی میخواد درست کنه؟
    برای همین من گاهی اوقات ترجیح میدم که این حکومت در راس قدرت باشه ولی به دست این جوونا نیفته
    حالا میخوام نظر شمارو در رابطه با اداره این مملکت بعد از نابودیه این رژیم بدونم

    با تشکر آتسز)))
    -----------------------------------------
    ================================================
    پاسخ:
    عزیز جان،
    آشنایی با شما برای من نیز افتخاری است.

    اما در مورد جوانان ایران،
    گرامی،
    شاید درصدی چنین باشند که شما می گویید و البته که حق مشروع و اخلاقی انها است که همانطوری که می خواهند زندگی کنند،
    اما فراموش نفرمایید،
    خرداد دو سال پیش، همین جوانان بودند که مقابل رژیم سینه سپر کردند و ندا و سهراب را به خاک کشورشان و برای آزادی تقدیم کردند...!

    پاسخحذف
  12. داداش نوشتی فحش دادن آزاده پس کیرم تو کون زنت اگه نداری خواهرت اگه نداری مادر که حتما داری کیرم دهنش .
    اگه ناراحت شدی ببخش چون دست خودم نیست تو این مملکت خارکسه من جامعه ستیز شدم . بازم ازت معذرت میخوام.

    پاسخحذف
  13. ناشناس بالایی‌ لطفا اون کیر‌ها رو تقدیم به رهبر کثیفت (رجوی یا خامنه‌ای) و امام حسین بکن.

    پاسخحذف
  14. این مصباح یزدی باید یه شرت بکشه رو سرش. ایشون برای دماغشون هم از کاپوت استفاده میکنند.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.