سه‌شنبه، دی ۰۶، ۱۳۹۰

ویدیو با زیرنویس فارسی/ سخنانی شاهکار، از بزرگان اندیشه دنیا درباره عدم وجود خدا....!

براستی این چگونه خدایی است که توانا و دانای مطلق است، بعد انسانی را می سازد که اینگونه پر از اشتباه و خطا است و بعد مخلوق خودش را به دلیل اشتباهاتش مورد سرزنش قرار می دهد؟

آیا چنین خدایی، از تعادل عقلی برخوردار است؟!

داستان خدا، داستانی ابلهانه و بچه گانه است، ولی چون اکثریت مردم آنرا باور دارند، متاسفانه این داستان واقعی در نظر گرفته می شود، اما این نکته فراموش می شود که این داستان، به زور شمشیر و آدم کشی دینداران است که ایچنین مورد قبول همه واقع شده است.

در این ویدیو که بر آن زیرنویس فارسی گذاشته ام، سخنان چند انسان آزاد و بزرگ را می بینید که به مساله ادیان و خدا پرداخته اند.


نوشته دیگر امروز من: 
/---------------/نسل گذشته ایران، مرتکب اشتباهات مرگ آوری شد و این اشتباهات از سر نادانی بود...!/اگر جامعه بالغ بود اجازه نمی داد خمینی انقلاب را بدزدد.

دو نوشته مرتبط:






۱۴ نظر:

  1. عالی‌ بود. دستت درد نکنه.

    پاسخحذف
  2. دورد گمنامیان
    ممنون بابت ترجمه این کلیپ
    واقعا هر کدام از این بزرگان بک تومار از دلایل عدم وجود خدارو در یک جمله بیان کردند
    اگر خدا کاملا دانا و توانا هست چرا انسانی را آفرید که بسیار اشتباه میکند و در آخر به خاطر اشتباهات خودش او را سرزنش میکند
    جین رودنبری

    پاسخحذف
  3. گمنامیان جان من کاری به الله و یهوی ندارم خدا هم اصلا عادل نیست ولی بخواهی نخواهی یک چیزی به اسم خدا خالق آفریدگار هست تو یک لحظه تصور کن این کائنات به این بزرگی سیارات اصلا خاکها چطوری بوجود آمدند که بعدش تکامل رخ بده و انسان بوجود بیاد؟ اون وقت آناتومی خواندی که هر سلول بدن به اندازه یک نیروگاه اتمی تجهیزات داره این بر اثر تصادف امکانش کمه
    ببین من زندگی ام اینقدر بیریخت هست که هیچ خدایی هم به دادم نرسیده هر بلای بدی هم بخواهی سرم آمده ولی چه از لحاظ زیست چه شیمی چه فیزیک همه چی به خدا ختم می شه.

    پاسخحذف
  4. بر طبق چه معیاری انسان پر از اشتباه و خطاست؟ اگر خدایی نیست و ما همه محصول فرایندهای فیزیکی و شیمیایی و تصادفی هستیم، و هر حرکتی که می کنیم ناشی از هزاران بیلیون سال تاریخ برخورد تصادفی الکترون ها و پروتون ها و فوتون ها و بوزون ها و کوارک ها به هم است، پس اشتباه و خطا هم بی معنی می شود. ما همینی هستیم که هستیم و جهان همین است که هست.

    پس چون اشتباه و خطایی در کار نیستم، استدلال شما برای عدم وجود خدا بی معنی است.
    چون جهانی هست، و امکان دیگر این بود که هیچ چیز نبود، و وجود جهان در برابر عدم یک معجزه است که ناشی از وجود خداست. والا وجود خدا بدیهی است چون گمنامیان بی وجدان نیست،

    پاسخحذف
  5. چه سایت چرت و پرتی وا قعا بالا آوردم یک بار نشد یک مقاله علمی یا در دموکراسی ووووووونوشته بشه اینها از بسکه عاشق خدا هستند همش در مورد عدم وجود خدا هست یا نیست صحبت میکنند ای مسئولان سایت علمی وسوادی دارید یا ندارید مقاله دیگه ندارید که بنویسید وقتی سواد و آگاهی و چرخاندن یک سایت را ندارید برید کنار بابا جمع کنید دیگه.آخه چقدر چرت وپرت تکراری مینویسید حالم بهم خورد

    پاسخحذف
  6. ((ناشناس گفت...
    چه سایت چرت و پرتی وا قعا بالا آوردم یک بار نشد یک مقاله علمی یا در دموکراسی ووووووونوشته بشه اینها از بسکه عاشق خدا هستند همش در مورد عدم وجود خدا هست یا نیست صحبت میکنند ای مسئولان سایت علمی وسوادی دارید یا ندارید مقاله دیگه ندارید که بنویسید وقتی سواد و آگاهی و چرخاندن یک سایت را ندارید برید کنار بابا جمع کنید دیگه.آخه چقدر چرت وپرت تکراری مینویسید حالم بهم خورد))
    ===========================================-
    ----------------------------------

    پاسخ:
    گرامی،
    خوب مازوخیسم داری می آیی توی این وبلاگ....؟!؟!؟

    شما به لیست ویدیوهایی که در این وبلاگ ارایه شده، نگاهی بیانداز، عموما از سایت تد است...!!

    ضمنا،

    منظور شما از مقاله علمی چیست؟!
    مگر این وبلاگ ژورنال علمی است که من مقاله فیزیک ارایه کنم؟!؟

    بماند که بیشتر مطالب وبلاگ در باره حقوق بشر، دمکراسی و سکولاریسم است..!

    پاسخحذف
  7. از طرز نوشتنت پیداست که کاملا بیسوادی چون قادر به نوشتن و استدلال منطقی نیستی پرت پلا میگی! در شان من نیست و نبوده که با امثال تو از علم و منطق و برهان صحبت کنم چون در ان سطح نیستی فقط خواستم جوابی کوتاه به این مطالب سخیف و سطحی تو داده باشم

    پاسخحذف
  8. من ناشناس آخری هستم جواب بی ادبانه گمنامیان را دادم به هر حال منظورم به گمنامیان مازو خیسم است

    پاسخحذف
  9. این چه دنیاییه که ما ادمها با کمک شیاطین درست کردیم که رئیس سردسته ما شیاطینها گمنامیان است آیا میشه کاری کرد؟

    پاسخحذف
  10. کیرم دهن تمام انسانهای دیندار و خدادوست

    پاسخحذف
  11. براستی این چگونه خدایی است که توانا و دانای مطلق است، بعد انسانی را می سازد که اینگونه پر از اشتباه و خطا است و بعد مخلوق خودش را به دلیل اشتباهاتش مورد سرزنش قرار می دهد؟
    ------------------------------------------------
    اولا مگه چوب یا تخته هستش که بسازه افریده نه ساخته!!
    بهدشم این سخن کدوم بزگتونه؟؟؟؟تاسف بخور به حال این بزرگت که عقلش اندازه نخود نیست.کی گفته انسان پر از اشتباه و خطا افریده شده؟؟انسان اشرف مخلوقات افریده شده از بزرگتون بپرسید میدونه اشرف مخلوقات یعنی چی؟؟
    انسان بین جبر و اختیار قرار گرفته اینکه تو کجا به دنیا بیای جبر هستش ولی اینکه بعدش تو خطا کنی یا نکنی به خوده گور بگوریت مربوطه.ربطی به افرینش نداره.نمونش همینجا خدا تو کتابش گفته افرینش کاره خداست من قبول میکنم پس اشتباهی مرتکب نمیشم ولی تو میگی نه پس خودت انتخاب میکنی نه اینکه اشتباه افریده شده باشی!!!
    ادامه کامنت بعدی........

    پاسخحذف
  12. بزرگای نخود مغزتون یه کم کتاب الهی رو میخوندن دیگه دری وری نمیگفتن.
    اعوذبالله من الشیطان العین الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اعراف 12 الی 18
    [خداوند به او] فرمود: (در آن هنگام كه به تو فرمان دادم‏، چه چيز تو را مانع شد كه سجده كنى‏؟) گفت‏: (من از او بهترم‏؛ مرا از آتش آفريده‏اى و او را از گل‏!
    » گفت‏: (از آن [مقام و مرتبه‏ات‏] فرود آى‏! تو حقّ ندارى در آن [مقام و مرتبه‏] تكبّر كنى‏! بيرون رو، كه تو از افراد پست و كوچكى‏!
    گفت‏: (مرا تا روزى كه [مردم‏] برانگيخته مى‏شوند مهلت ده [و زنده بگذار!])
    فرمود: (تو از مهلت داده شدگانى‏!) «15» گفت‏: (اكنون كه مرا گمراه ساختى‏، من بر سر راه مستقيم تو، در برابر آنها كمين مى كنم‏!
    سپس از پيش رو و از پشت سر، و از طرف راست و از طرف چپ آنها، به سراغشان مى‏روم‏؛ و بيشتر آنها را شكرگزار نخواهى يافت‏!)
    فرمود: (از آن [مقام‏]، با ننگ و عار و خوارى‏، بيرون رو! و سوگند ياد مى‏كنم كه هر كس از آنها از تو پيروى كند، جهنم را از شما همگى پر مى‏كنم‏!
    تو کارت درسته ولی ملعون نمیذاره.شیاطینی از انسان و جن نمیذارن که تو بی اشتباه بمونی.البته اگه با خدا باشی شیطان هم عددی نیست.

    پاسخحذف
  13. یکی از شبکه های ماهواره ای برنامه ای داشت تبلیغ میکرد که داشتن تحقیق میکردن انسان از کجا بوجود اومده!!!!!
    خیلی جالب بود انسانهایی که اسمشونم گذاشتن دانشمند که اندازه گوسفند حالیشون نیست.میگه ما به سوال بی پاسخ چندین هزار سالمون نتونستیم جواب پیدا کنیم.بعد میگه احتمالا تکامل یافته میمون هستیم.
    یکی نیست بگه احمق من انسانم از خاک افریده شدم اشرف مخلوقات هم هستم. تو شاید تکامل یافته حیوون باشی ولی من انسانم.در مورد کسایی صحبت کن که حرفتو قبول دارن و تکامل یافته حیوونن.
    دانشمنداشونم مغزشون گوزیده.چرا چون اینقدر تکبر دارن که نمیخوان قران بخونن بدونن چی هستن.
    حیف نیست خدا به انسان ارزش قایل شده و انسان رو از حیوان جدا کرده و برتری بده بهش.
    امثال این دانشمندا همون بهتر که خودشون رو با با حیوون مقایسه کنن.(البته شیطان انسان رو تا مقام حیوان بودنم رسونده)

    پاسخحذف
  14. اصلا کاری ندارم کی چه کامنتی گذاشته و چه توهینی کرده
    فثط یه چیزیو میدونم آدما باید بین تصوراتشون تصورای قشنگو انتخاب کنن تا به آرامش برسن
    نه نیازی به دانشمند بودن داره نه فیلسوف بودن و این همه ادعاااا

    واسه یه سری وجودخدااثبات شده واسه ی سری نه!!ولی عزیزه من خودت یه ذره فکرکن بین حرف قشنگ وزشت ،بین بودن و نبودن ،بین خوب وبد
    آدم عاقل ،تویی که ادعا میکنی خیلی حالیته کدومو انتخاب میکنی؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (خدا اون روزی رو نیاره واستون که بچه هاتون تموم مهربونیا و زحمتاتونو انکار کنن...بعد مفهوم این بیحرمتیارو خوب میفهمین)
    هه یه جورایی الان زیادی داغید!!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.