جمعه، آذر ۲۵، ۱۳۹۰

چند ویدیو با زیرنویس/ بدرود کریستوفر، صدایت خاموش مباد!/ اجازه دهید هیچنز را با آلکساندر فلمینگ مقایسه کنم...!

در انتهای این نوشته، چند ویدیو از این مرد بزرگ را که بر آن زیرنویس فارسی گذاشته ام، ملاحظه می فرمایید.

خبر کوتاه بود، اما چون عجیب آدمی را به فکر فرو می برد، کریستوفر هیتچنز، اندیشمند بزرگ دیگر زنده نیست. کریستفور هیچنیز، متفکر بزرگی بود که به انتقاد های بی پروا شهره بود، او انسانی بود که بی هیچ ترسی، سخن می گفت.

از مادر ترزا تا خاندان سلطنتی و ادیان از تیغ گزنده منطق او در امان نبودند. شاید هیچ کس مانند او بی پروا و گزنده با دروغ و فریب مقابله نمی کرد، ریچارد دواکینز گفته بود اگر کسی برای مناظره با کریستوفر دعوت شود، بهتر است که در آن مناظره حضور نیابد، چون نتیجه مشخص است...!

الکساندر فلمینگ را می شناسیم، با کشف پنی سلین توسط او، جان میلیون انسان نجات یافته است، اجازه دهید کریستوفر را با فلمینگ مقایسه کنم، چه انکه فلمینگ بدن انسان را در مقابل میکروب  حفظ می کرد، و صد البته که امثال کریستوفر نیز با نشر خردگرایی، تلاش قابل تحسینی در افزایش ایمبنی جامعه در برابر ویروس خرافاتی چون خدا و ادیان انجام داده است.


باور کنید ادیان، چون ویروسی خطرناک هستند، نمونه اش را در ایران امروز می بینیم، در اثر این بیماری خطرناک، کشور ما به خرابه ای ویرانه تبدیل شده است، براستی چه عاملی غیر از اسلام، باعث این ویرانی است؟


امثال کریستوفر، با شجاعت تمام به این ویروس قوی می تازند، آنرا نقد می کنند و زمینه را برای نابود سازی این بیماری خطرناک فراهم می کنند. 

بی شک صدای رسا مانند صدای کریستوفر هیچگاه خاموش نخواهد شد و توسط تمام انسان های آزاده بازپخش خواهد شد.

کریستوفر در قلب تمام انسان های خردگرا زنده مانده و زنده باقی خواهند ماند.

با مرگ او، انسان های خردگرا، غمگین شدند، سر سلمان رشدی در تویترش نوشت:
"بدرود رفیق دوست داشتنی من!  صدایی بزرگ خاموش شد، قلبی بزرگ از تپیدن ایستاد."

روزنامه گاردین نوشت:
"با ترک کردن جهان توسط کریستوفر هیچنیز، جهان فقیرتر شد...، اما صدایی چون صدای او هرگز خاموش نمی شود."

دانشمند برجسته، پرفسور ریچارد داوکینز، در باره مرگ این مرد بزرگ نوشته است:
"بدرود، صدایی رسا، صدایی رسا برای دلیل و برهان و انسانیت، صدایی رسا بر ضد دورویی و تزویر ، صدایی بزرگ بر ضد تاریک اندیشی و خرافات از همه رقم، از جمله خرافه ای به نام خدا؛ بدرود ای دلاور بزرگ!
تو نمونه خوبی برای همه ما هستی...!"

انجمن انسان گرایان آمریکا، با صدور بیانیه ای اعلام کرده اند که یک فرد مصمم و دلیر را از دست داده اند.

در انتهای این نوشته، چند ویدیو را با زیرنویس فارسی، گلچینی از سخنان این مرد بزرگ است.

به قلم رافق تقی/ آیه بیست و نه سوره توبه به صورت شفافی نشان می دهد که دین اسلام بر اساس آیین راهزنی بنا شده است...!

نوشته های دیگر امروز من: 

ویدیو با زیرنویس فارسی/این مرد مرا مغرور از انسان بودنم کرد/ گلچینی از سخنان شاهکار بی خدای معروف، کریستوفر هیچنز

           


مگر فضولی که دیگران چه عقیده ای دارند، بگذار طرف به اسلام خود پایبند بماند.



چرا وجود خدا و ادیان با دانش و عقل در تناقض است؟!

   

۶ نظر:

  1. دوست گرامی من با اجازه شما این مطلب را در سایت آزادگی گذاشتم.
    با سپاس کخا

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. صفا کن
    هفتاد و دو حوری بهشتی که با ماشین خدمت بهشتیان می رسند

    http://shiehshad.blogspot.com/2011/12/blog-post_5622.html

    پاسخحذف
  4. سلام گمنام عزیز

    کلیپ هایی که آپ کردید همشون زیر نویس فارسی هستن یا فقط کلیپ اولی؟
    چون من کلیپ سومی رو دانلود کردم ولی زیر نویس فارسی نبود
    در ضمن کتاب خدا بزرگ نیست که نوشته این بزرگمرد هست آیا به فارسی ترجمه شده؟
    و اگر به فارسی ترجه شده اگر زحمتی نیست و تواناییش رو دارید یک لینک دانلود درست درمون برای ما بذارید تا این کتاب رو مطالعه کنیم چون هر جا رفتم برای دانلود به مشکل برخوردم
    با تشکر آتسز

    پاسخحذف
  5. شرمنده ام عزیز جان
    وقتی دانلود می کنید، زیرنویس از بین می رود، تقصیر من نیست، تقصیر سایت مرجع است.
    ارادت

    پاسخحذف
  6. خوشحالم که از بالاترین بیرونت کردند.اونجا بدون تو خیلی با صفا شده،تو آدم هتاکی هستی و به هیچکس احترام نمی گذاری.امیدوارم از بلاگ اسپات هم عذرت را بخواهند.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.