شنبه، دی ۰۳، ۱۳۹۰

پشت پرده ممنوعیت واردات کالا از امارات، امتیاز دادن به چین است! / خامنه ای به صورت تمام قد وارد عرصه واردات کالا شده است!

همانطوری که در اخبار خوانده اید، دولت ایران واردات کالا را از امارات ممنوع کرده است و به تجار اجازه نمی دهد که به صورت رسمی از امارات کالا وارد کنند. (گزارش بی بی سی)

اعلام این خبر، محافل اقتصادی را به تعجب واداشته است، چه آنکه سران رژیم، شرکت های متعدد تجاری در امارات و دبی دارند و در این کشور به سرمایه گذاری گسترده ای اقدام کرده اند.

لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید:

-         بر اساس اسناد ویکیلیکس، ایرانیان ساکن امارات بیش از سیصد میلیارد دلار در آنجا سرمایه دارند و صد البته که ایرانیان مقیم، اگر به دولت ایران وصل نباشند، به چنین مبالغ کلانی دسترسی ندارند.
-         نکته مهم دیگری که باید آنرا در نظر داشت، این است که در امارات اصولا مالیات وجود ندارد و کشور Tax Free است و در نتیجه برای صادرات و واردات،کسی مالیاتی نمی پردازند و قیمت کالا نیز در مقایسه با دیگر کشورها، بشدت پایین است. 
-         طبق گزارش نیوزویک، سالیانه بیش از دوازده میلیارددلار کالا از ایران به امارات قاچاق می شود که عمده این قاچاق توسط سپاه انجام می گیرد. در این گزارش می خوانیم که چگونه دولت امارات در باره  قاچاق کالا به ایران، چشمانش را بر هم می گذارد و اجازه می دهد توسط کشتی های کوچک (لنج) و بدون ثبت کالا در گمرک دبی، کالا از امارات به ایران صادر شود. 
-         به دلیل تحریم های بین المللی، تنها شریک تجاری که برای ایران باقی مانده، چین است. طرفهای چینی، حتی به چپاول و ارزان خریدن کفایت نمی کنند، تحریم ها را بهانه می کنند و در قراردادها، رژیم ایران را مجبور می کنند که به جای پول از چین کالا تهیه کند!


-         خامنه ای بابت فروش نفت و ...، رشوه های کلانی از چینی ها دریافت می کند. به دلیل تحریم های بانکی، خامنه ای امکان جا به جا کردن پول و واریز کردن این رشوه ها به حساب های بانکی خودش را در خارج ندارد. (به عنوان مثال دو سال پیش دولت انگلیس مبلغ یک میلیارد و شش صد میلیون دلار پول خامنه ای را در یکی از بانک های انگلیس شناسایی و  بلوکه کرد!) منبع و منبع

با کنار هم گذاشتن نکات فوق، خیلی راحت می توان به این نتیجه رسید که خامنه ای قصد دارد این دوازده میلیارد واردات از امارات را نیز از چین انجام دهند، بلکه بتواند پول  رشوه هایی که نزد طرف های چینی دارد، به کالا تبدیل کند و آنها را وارد ایران کند و به پول تبدیل کند.

نوشته مرتبط قبلی :




چند نوشته دیگر درباره نسل کشی:












۹ نظر:

  1. جناب گمنامیان که داعیه آزادی بیانت تمام اینترنت را برداشته کامنت من نه مصداق لینک غیر معتبر بود نه آلوده به بدافزار پس توضیح بدهید چرا حذف شد؟
    آیا بنا بر نوشته های قبلی شما (عدم احترام به نازیها و هیتلر) که همه جا لینکش کردی پس چطور من نمیتوانم درباره گروهی از انسانها (در این جا ترکها) اظهار نظر کنم البته احتمال میدهم که شما خودتان ترک باشید که به این کار که خلاف رویه معمول وبلاگ شماست دست یازیده اید . در ضمن به یاد داشته باشید شما و صد البته هیچ کس در جایگاهی نیست که برای آزادی بیان معیار و اندازه مشخص کند اگر کسی از مطلبی ناخشنود شد میتواند اظهار نظر کند . به شما یادآوری میکنم پاک کردن کامنتهایی که مطابق سلیقه شما نباشد رنکینگ شما در الکسا را به شدت کاهش میدهد و آمار بالای ترافیک وبلاگ شما به خاطر رعایت آزادی بیان است

    پاسخحذف
  2. هر چند کامنت بنداز زن ترکها را نخوانده ام ولی با او موافقم ، اصلا نمی دانم چرا خیلی ها(به میزان اندکی شامل شما هم می شود)
    -----------------------

    گمنامیان گفت...
    کامنت شما به دلیل ادبیات زن ستیزانه و توهین به ترکها، حذف شد.

    -----------------------
    از حقوق بشر پایمال شده در ایران بیشتر حقوق زنان را می بینید ،
    اگر برای جذب حداکثر است که هیچ ، وگرنه مصداق عمل شنیع لیسدیدن فلان است . هر چند یک لیسنده هم باید در اجرای این عمل از آزادی کامل برخوردار باشد.
    باور کنید یک حق از حقوق ابتدایی و مسلم یک "انسان" در همینجا-البته اگر بندانداز زن ترکها راست بگوید! که لینکش آلوده نبوده- نفی شده ،
    حتی یک زن ستیز هم باید از حق بیان برخوردار باشد ، وگرنه فرق شما و ج.ا.ا چیست؟

    پاسخحذف
  3. عزیز جان،

    امکان بازگردارندن آن کامنت را ندارم، چون پاک شده!

    فکرش را که می کنم، با خودم می گویم ای کاش پاکش نکرده بودم.



    هر چند از پاک کردن ان متاسفم و معذرت می خواهم، اما باز تاکید می کنم، آزادی بیان به معنای فحاشی به یک گروه و ایجاد تنفر نیست.

    پاسخحذف
  4. ضمنا،

    عزیز جان،

    من به نقض حقوق بشر در همه ابعادش می پردازم،

    اما اگر به نقض حقوق زنان، بیشتر می پردازم، علتش این است که به صورت سیستماتیک، زنان ایران مورد آزار جامعه قرار می گیرند...!

    طبیعی است که درباره آزار نیمی از جامعه، باید بیشتر نوشت.

    پاسخحذف
  5. گمنامیان عزیز نیازی به عذرخواهی نبود و من به عنوان یک هموطن به بلوغ فکری شما افتخار میکنم و وبلاگ شما را پرچمدار آزادی بیان در بین وبلاگهای پارسی زبان میدانم .

    پاسخحذف
  6. متشکرم دوست عزیز . من هم مثل شما به آزادی بیان بی قید و شرط معتقدم

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  8. بنداز زن ترکها گفت...
    متشکرم دوست عزیز . من هم مثل شما به آزادی بیان بی قید و شرط معتقدم

    ==================================
    پس کیر خر تو دهن بابات و تو کس اون ننه جندت

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.