چهارشنبه، آذر ۱۶، ۱۳۹۰

اگر رستم و سیاوش فسانه است، امیر ارشد تاجمیر قهرمان واقعی ایرانیان است، خونش هنوز بر کف خیابان های تهران است...!


تعریف قهرمان چیست؟ چه کسی قهرمان است؟ آیا شایسته نیست امیر ارشد تاجمیر را قهرمان بزرگ ایرانیان بدانیم؟ 

آیا جوانی که برای نجات دو دختر بی گناه از زیر باتوم نیروی انتظامی، چون سرو قد علم می کند و در این راه، به ناجوانمردانه ترین روش کشته می شود، یک قهرمان نیست؟

صحنه ویدیویی که امیر ارشد تاجمیر، زیر چرخ های ماشین نیروی افتضاحی ایران کشته می شود، همه ما دیده ایم و بسیاری از ما گریسته ایم.

آیا می دانستید نام این جوان، امیرارشد تاجمیر است؟! آیا می دانستید این مرد بزرگ، برای نجات دو دختر که اسیر جنایتکاران نیروی انتظامی بوده اند، پا به میدان گذاشته و مردم است؟

مادر او در مصاحبه با روزآنلاین می گوید:

 "امیرارشد همان جوانی است که برای نجات دو هموطنش رفت اما جانش را گرفتند. دو دختر را گرفته بودند و به شدت می زدند؛ بعدها یکی از دختران آمد سرخاک امیرارشد و همه را برای من تعریف کرد... آنها را می زدند و مردم هو میکردند، امیرارشد فریاد زده که هو کردن شما دردی دوا نمی کند نجاتشان بدهید و خود جلو میرود و یکی از ماموران را هل میدهد مردم هم می آیند که کمک کنند و نجات دهند اما ماموران می ریزند؛نمیدانم بچه من چقدر باتوم خورد، نمیدانم چقدر کتک خورد اما از پشت، ماشین نیروی انتظامی با سرعت به او می زند و او را می اندازد و همان موقع یک ماشین دیگر که آن هم مال نیروی انتظامی بود و همان جا پارک کرده بود می آید و از روی امیرارشد من سه بار رد می شود. خواهش میکنم بنویسید تا تصحیح شود همان طور که روز اول پخش کرده و اعلام کردند این امیرارشد تاجمیر فرزند شهین مهین فر است."

امیرارشد تاجمیر، هم راهت ادامه دارد و هم در قلب ایرانیان آزادی خواه، تا ابد زنده می مانی،
نامت جاودانه بادا.


گزارش سی ان ان در این باره

این ویدیو حاوی تصاویری از جنایت نیروی انتظامی است، دیدن آن به کسانی که حساس هستند، توصیه نمی شود. 

۵ نظر:

  1. دوست عزیز آیا اجازه دارم مطالب شما را در صفحه های اجتمائی به اشتراک بگذارم؟

    پاسخحذف
  2. از قوم عرب خرافه اقتباس کردند
    آزادی و اندیشه به احتباس کردند
    تا خواب شدیم ز لالایی عباس و حسین
    مالی به یقین گزافه اختلاس کردند

    پاسخحذف
  3. خواهش می کنم Minou جان

    همانطوری که در انتهای این صفحه نوشته شده است.
    نقل مطالب این وبلاگ با ذکر و بدون ذکر منبع مجاز است.

    پاسخحذف
  4. خراب کنید هر آنچه شما را خراب می کند.

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.