شنبه، آذر ۰۵، ۱۳۹۰

بعد از افشاگری وزیر اطلاعات، تصاویر چند وبلاگ نویس بی خانمان ایرانی افشا می گردد

وزیر اطلاعات ایران ابراز نظر کرده است که:

  " طبق اطلاعات واصله بيشتر كساني كه در خارج عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي تبليغ مي‌كنند شب‌ها در پارك‌ها و خيابان‌ها مي‌خوابند" منبع

از آنجا که من بیشتر با جماعت وبلاگ نویس در ارتباط هستم، در اینجا تصویر تعدادی از این افراد را که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام، فعالیت می کنند، تقدیم می گردد. باشد که نامبردگان، با این افشاگری، دست از جنایات و خیانت های خود بردارند...!

---------------------------------------------------------------
ایشان  آرتاهرمس می باشند، به ابعاد شکم توجه فرمایید
---------------------------------
ایشان نویسنده وبلاگ خورشید نشان هستند. نوتبوک فوق به نحو عجیبی از یکی از ادارات پلیس به سرقت رفته است
---------------------------------------

 فردی که مشغول کار با نوتبوک است، کاربر اندیشه است
------------------------------

 این تصویر حسن آقای عزیز است که مشغول پیدا کردن مطلب علیه مجاهدین است.
-----------------------------
 در اینجا تصویر آقای دودوزه را ملاحظه می فرمایید، ایشان بعد از سالها زندگی در غرب، هنوز تصور می کنند می توانند با 
التماس از خودپرداز پول بگیرند
----------------------------------
 این تصویر هرمیت است  که مشغول کسب حلال به شیوه الکترونیک است
-----------------------


این تصویر سام آشتیانی است، در اینجا دوچرخه او را می بیند که همه جا ادعا می کند موتور گرانقیمتی دارد
اخباری در فرفر وجود دارد که یکی از چرخ های دوچرخه فوق دزدی است.
-------------------------------------
این هم تصویر نویسنده وبلاگ مصائب آنا است، همانطوری که می بیند مشغول جمع آوری روزنامه برای آرشیو وبلاگش است.

۹ نظر:

  1. با اینکه اصلا دوستت ندارم ولی با این مطلب خیلی حال کردم.بالاخره یه طنز درست درمون دیدیم ازت.ارادت.

    پاسخحذف
  2. با اينکه دوست دارم، وزير در مورد وبلاگنويسهاي بي خانمان داخلي چيزي نگفته؟ اگه گفت، منم هستم :دي

    پاسخحذف
  3. منو یادت رفت! نمی بخشمت من رو از قلم انداختی!

    پاسخحذف
  4. البته من زیاد نیم رخ‌ام خوش عکس نیست،،،گرچه ابهت بازوها خوب افتاده :)

    پاسخحذف
  5. من هم نظر ناشناس اول را دارم !

    پاسخحذف
  6. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  7. ممنون عکس من که زدی خیلی شبیه خودم بود قبلا منو دیدی یا اتفاقی بوده؟

    پاسخحذف
  8. شرمنده اون باران بالایی بنده ناقابل حسن زبل بودم که الان تو حال باران کامنت را جواب دادم

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.