پنجشنبه، آذر ۰۳، ۱۳۹۰

هشدار! /فعالین سیاسی، اخطار، لطفا اجازه ندهید صدای شما در اینترنت پخش شود.

اخیرا در چند جا دیده ام که دوستان وبلاگ نویس و یا فعالین سیاسی، اشتباه مهلکی را مرتکب می شوند و با اشخاص ناشناس به ویس چت (مکالمه تلفنی اینترنتی) می پردازند.

لازم به یادآوری است که چنین کاری، اشتباه مهلکی است، لطفا دقت فرمایید و دست به چنین کاری نزنید، چون ممکن است فرد ناشناس جاسوس دولت ایران باشد و صدای شما را ضبط کنند.

اطلاع دارم که وزارت اطلاعات سخت افزار و نرم افزار بسیار پیشرفته ای را خریداری کرده است که به کمک آن تمام صحبت های تلفنی موبایل (و در برخی از شهرها تلفن عادی) اشخاص را به صورت خودکار ضبط می کند و به صورت دیجیتالی به آرشیو آنها می پردازد.

یعنی تمام صحبت های تلفنی اشخاص ضبط می شود.

نرم افزار صدایابی نیز دارند که نمونه صدای اشخاص را به کامپیوتر می دهند و صداهای مشابه را پیدا می کنند.

لذا اگر دولت ایران به نمونه صدای شما دست یابد، ممکن است بتواند صداهای شبیه شما را بیابد و بعد با دیگر اطلاعاتی که از شما دارد (مثلا محل حدودی زندگی و سن و ...) بتواند شما را شناسایی کند.

البته که این روش هزینه بری برای رژیم است، اما خصوصا برای  فعالین سیاسی و یا وبلاگ نویسان فعال، این خطر واقعا وجود دارد.

لذا، ریسک بیجا نکنید و اجازه ندهید صدای شما در جایی منتشر شود.

نوشته های پیشین: 



۳ نظر:

  1. مخصوصا الان كه حساسيت برخورد غرب و انتخابات آينده خواب را از چشم خامنه اي گرفته، صد در صد مخارج اين كار رو به جون ميخره
    در ضمن گمنام جان نبودن كاربراي قديمي بالاترين راه رو براي هوشمند جماعت باز ميكنه...برگرديد تا همگي باهم باشيم
    ارادت

    پاسخحذف
  2. استفتاء من از حضرت آیت الله بی خدا
    محمدص هر هفته خطبه جمعه داشته در مدت یازده سال هر سال 54 هفته باید این خطبه ها یک کتاب مفصل شده باشد آیا آن کتاب را هم بزغاله عایشه خورده و یا عمر آن را نابود کرده است. چطور شد که 400 سال بعد خطبه های علی ع جمع آوری و نهج البلاغه شد؟

    پاسخحذف
  3. مدیر بالاترین در ازای آزاد گذاشتن مجاهدین در تبلیغات دائم در سایت ماهیانه مبالغ هنگفتی از رابط مجاهدین دریافت میکند. به عبارت دیگر او میداند که کاربران مجاهد معدودی هستند و با اکانت تقلبی حضور دارند. ولی در ازای ازکار انداختن امکان رای منفی موثر، این امکان را صرفا به گروهگ مجاهدین داده است که تبلیغ کنند. مجاهدین هم حرفی جز تبلیغ ندارند. بالاترین به پول نیاز دارد نه به نقد و نوشته های افراد دردمند. حتی اگر این پول از فرقه تروریسیتی و به صورت نقد دریافت شود. قتل عام اکانت های کاربران ضد مجاهد هم به همین دلیل است .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.