جمعه، آبان ۲۷، ۱۳۹۰

فکر می کنم الان خامنه ای ضریح امام رضا را گرفته و می گوید: امام جان، تو فرق اسراییل را با پادگان خودی نمی دانی؟

یکی از نمایندگان اثر گذار مجلس، درباره حسن تهرانی، فرمانده موشکی سپاه که در انفجار اخیر کشته شده است، گفته است:
"این شهید بزرگوار در تشریح این خاطره گفت که برای دریافت موشکی فوق العاده‌ پیشرفته به روسیه رفته بودم و از ژنرال روسی خواستم تا فناوری این موشک را در اختیار ما قرار دهند که آنان خندیدند و گفتند که امکان ندارد این فناوری تنها در اختیار روسیه است./زاکانی افزود: شهید تهرانی مقدم در بخش دیگری از یک خاطره بازگو کرد که به آنها گفتم ما این موشک را می‌سازیم که دوباره ژنرال روسیه خندیدند و پس از بازگشت تلاش کردیم تا آن را بسازیم اما نشد اما تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که به خدمت ثامن الحجج بروم./زاکانی خاطرنشان کرد: شهید حسن تهرانی مقدم ۳ روز تمام در حرم امام رضا (ع) توسل و توجه داشت تا راهی به ذهنش برسد و در روز سوم عنایتی شد و مدلی به ذهنش رسید و احساس کرد گمشده خود را پیدا کرده است./این نماینده مجلس تصریح کرد: شهید تهرانی مقدم پس از اتمام زیارت خود بر روی دفترچه نقاشی دخترش مدل این موشک را کشید و در تهران آن را عملی کرد و این موشک بهتر از مدل روسیه بود." (منبع)
با دیدن این خبر، بی اختیار یاد این داستان طنز و بامزه افتادم:

"خر ملا نصرالدین کره ای زایید و سپس مرد ! ملا ناچار شد از شیر گاو به کره الاغ داده تا زنده بماند ! به همین علت ملا نمی توانست از شیر گاو استفاده کند ! یک روز که به تنگ آمده بود دست به دعا برداشت که خدایا کره خر را هم مرگ بده تا اقلا شیر گاو را خودمان بخوریم ! روز دیگر که از خواب برخاست دید گاوش مرده ! با کمال خشم و عصبانیت روبه آسمان کرد و گفتخدایا تو هنوز فرق بین خر و گاو را نمی دانی ؟"
رژیم که ادعا می کند این انفجار ها کار اسراییل نیست (اینجا) و موشک ها خود به خود منفجر شده اند، فکر می کنم الان خامنه ای به مشهد رفته، ضریح امام هشتم شعیان (پدربزرگ امام نقی خودمان) را محکم با دو دستش گرفته و می گوید:
"ای امام رضا، فرمانده موشکی از تو برای ساخت موشک به منظور حمله به اسراییل کمک خواسته بود! تو فرق کشور اسراییل را با پادگان سپاه نمی دانی؟"

تصویری از سردار فوق، مشغول انجام عملیات مهندسی...

۲ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. "شهید حسن تهرانی مقدم ۳ روز تمام در حرم امام رضا (ع) توسل و توجه داشت تا راهی به ذهنش برسد"
    اگه ده دقیقه توی توالت نشسته بود و فکر می‌کرد مطمئنن سریع‌تر جواب به‌ذهنش می‌رسید!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.