پنجشنبه، آبان ۲۶، ۱۳۹۰

مراجع عظیم الشان تقلید، لطفا پاسخ دهید که طفل حادث شده حلال زاده است یا خیر؟!

این داستان طنز را نیز بخوانید و کمی به ریش مجاهدین خلق بخندید...!


و اما سوال !
سوال از علما اسلام و مراجع تقلید،

تصور کنید که الان زمین لرزه ای صورت بگیرد و در اثر زلزله، این خانم از آن بلندی به پایین پرت شود، و بعد بر حسب اتفاق؛ برادر زاده این خانم آن پایین مشغول تیله بازی باشد و بعد این خانم به شکلی بر روی برادر زاده خودشان بیافتند که بچه ای (حادث!) شود، می شود بفرمایید حکم این بچه چه هست؟ آیا حلال زاده است یا حرام زاده؟!

تا جایی که علما اسلام تا کنون بررسی کرده اند، معمولا برادرزاده از طبقه بالا و در اقر زلزله بر روی عمه خودش می افتاد، اما در این حالت خاص، عمه مذکور است که بر روی برادر زاده می افتد...!

لینک این مطلب در سایت بالاترین  -----------آزادگی


نوشته های دیگر امروز من:

۲ نظر:

  1. گمنامیان جان شاید بی ربط با موضوع باشه ولی دوست داشتم با یک شخض روشنفکر مطرح کنم: الان توی ایران سکس ضربردی زوجین یعنی عوض کردن زن هاشون با همدیگه زیاد و مد شده! می خواستم نظرتون رو در این رابطه بدونم و بگید که آیا این کاری که بین تازه متاهلین داره رواج پیدا میکنه در ایران موافقید؟تحلیلتون رو در این رابطه لطفا بیان کنید بتده نفرت عجیبی نسبت به آته ایست های ایرانی متاسفانه پیدا کردم با اینکه خودم هم آته ایست هستم ولی آته ایست های درایران اولین چیزی که به بعد از رها شدن از خدا و مذهب به ذهنشون میرسه فقط غرق شدن در دنیای زیر شکمه !!اکثر کشانی که به سکس ضربردی روی آوردند وقتی صحبت کردم از خداناباوریشون حرف میزدند ارضا شدن غریزه جنسی به هر نحوی مهمترین رکن در زندگی شخصی این افراد می باشد تا جایی که میبینیم علت اکثر طلاق های ایرانی عدم رضایت جنسی زوجین از یکدیگر گزارش شده اگر بنا رو بر حق بودن ارضا شدن غریزه جنسی بگذاریم متاسفانه اکثر مردهای ایرانی مشکل کوچیکی آلت تناسلی کوتاهی قد و انزال زودرس دارند که تنها برخی از این مشکلات جنسی با دکتر و دارو قابل حل می باشد آن هم با عوارض فراوان بنابر این تکلیف زندگی مردهای ایرانی که نمی توانند در حد فیلم های پورنو شریک جنسی مناسبی برای همسرشون باشند چیست؟ با توجه به اینکه آزادی جنسی و ارضا شدن آن در تبیلغات روشنفکران جامعه به وفور دیده می شود! به نظر شما نباید وجود مشکللات جنسی جامعه ایرانی را از تقبیح ونقد چنین شخصیت هایی نه دفاع کردن و حق دادن به بلکه نقد و تقبیح رفتار آنان در نزد روشنفکران انجام داد و سطح توقعات را پایین آورد اگر هر زنی حق داشته باشد مردش در انداره های فیلم های پورنو توانایی جنسی داشته باشد پس مرد هم حق دارد همسرش در حد و اندازه های فیلم های پورنو جذابیت و زیبایی داشته باشد!! در صورتی که این امر در ایران با توجه به مشکلات نژادی وجنسی تقریبا دور از دسترس است ومشکلات عدیده زیادی از این حق دادن های بیجا بوجود می آید ؟آیافکر نمی کنید برای حل این مشکل یک رسالت بردوش روشنفکران باشد که سطح توقعات جامعه را پایبن بیاورند واین طور نباشد که هر کسی که از نظر جنسی ارضا نمی شود بگوید حق دارم خیانت کنم! این جمله حق دارم و حق دارد خیلی در بین روشنفکران و جامعه ما رواج پیدا کرده واقعا یکی از مشکلات جامعه ایرانی درحال حاضر با رواج آزادانه اینترنت و فیلم های پورنو سطح توقعات جنسی بالا رفته و مردان ایرانی توانایی ارضا جنسی زنان ایرانی رو با وجود چنین آزادی های جنسی و مقایسه ندارند و زندگی های بسیاری نابود شده و مردان ایرانی زیادی سرخورده و تحقیر شده از این بابت قربانی شده اند!مردان خدانباباور زیادی در ایران میبینم که برای حل شدن این مشکل روی به انتخاب همسری از نوع مذهبی و خداباور اورده اند که خیال خود را از بابت خیانت نکردن همسر خود تا اندازه ایی راحت کنند آیا فکر نمیکنید خداباوری و داشتن ایمان مذهبی در این جور مشکلات کمک زیادی می کند؟من دنیای مدرن و آزاد را چندان هم زیبا و دلنشین نمیبینم فکر میکنم زندگی کردن در چنین جامعه ایی باز هم انسان رنج میکشد!یه جورایی جامعه مذهبی و غیر مذهبی را چوب دو سر گهی میبینم با عرض معذرت و جامعه ایده ال را در ایران تلفیقی از این دو در حد میانه رو میبینم ولی متاسفانه هر دو قشر در ایران افراط گرا هستند و این تنش و جامعه بیماری را بوجود میاورد

    پاسخحذف
  2. چه از بالا و چه پائین ببالا دخول شود. وچه اثر زلزله باشد ویا ولوله وهلهله.چون دخول بسیار خوب کارشرا کرده.پرواضح که طفل بدنیا امده نتها حلال زاده .بلکه بلازاده ئ اخص الحلالین محسوب میشود.پس نتیجتا دخول با حال حلیت بچه را و درجه حلیتشرا مشخص مئ کند.موفق باشید.وادامه دهنده ئ توالد حلیتئ.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.