دوشنبه، آبان ۱۶، ۱۳۹۰

ربط گوسفند و ادیان الهی را شرح دهید...! . اینگونه بود که گوسفندان انتقام لازمه را از انسان گرفتند...!


همانطوری که شما حتما مستحضر هستید موجودی به نام انسان در طول تاریخ به گوسفندان ظلم بسیار کرده است، گوسفندان اولین حیواناتی بودند که انسان ها موفق به اهلی کردن آن شدند، اما بر عکس اسب که به منظور سواری گرفتن آنرا اهلی کردند، انسان ها از همان ابتدا به قصد کشتن و خوردن گوسفندان آنها را اهلی کردند.

بدرستی نمی دانیم که چه تعداد گوسفند به دست انسان ها در طول تاریخ کشته شده اند، اما شما خیلی غصه گوسفند ها را نخورید، گویا آنها به شیوه ای هوشمندانه انتقام خود را گرفته اند...!

صد البته که الان بلای جان جامعه بشری، ادیان است و این ادیان (خصوصا اسلام) می تواند در نهایت به نابودی جامعه و تمدن انسانی منجر شود.

و همانطوری که می دانید عموم پیامبران الهی گوسفندچران (چوپان) بوده اند، لازم است که بررسی گردد نقش گوسپندان در ایجاد ادیان الهی چیست؟! چرا هر کسی با گوسفند سر و کار داشته، مدعی پیامبری شده است؟!


آیا ارتباط خاصی بین الله و جبرییل و گوسفندان وجود دارد ؟!

من که هیچ احساس گناهی در قبال خوردن گوشت گوسفندان ندارم، چرا هر که با گوسفند سر و کار داشته، مدعی پیامبری شده است...!

لینک این مطلب در بالاترین-----------آزادگی




۷ نظر:

  1. گفته میشود که محمد ابن عبدالله با بز و گوسفند جماع می‌کرده.

    پاسخحذف
  2. قشر عوام همیشه دنبال گوسمند وچوپان است تعقل باید کرد

    پاسخحذف
  3. این گوسپند نیست که جامعه انسانی‌ را به اینروز انداخته بلکه انسان گوسپند ماب است که بشریت را بنابودی کشیده!گوسپند مابی به سواد و مدرک هم نیست بلکه اصلان عده‌ای گوسپند اند!در بین ساندیسخورها مگر کم دکتر و مهندس هست؟یکی‌ از مهمترین وظیفه رسنفکری از تقدس انداختن اراجیف دینیست!

    پاسخحذف
  4. این تلاش ها برای بی دین کردن مردم بی فایده است این ملت یه علاقه و وابستگی عجیبی به مذهب داره هرچقدر از روشنفکری و منطق و حقوق بشر و دمکراسی بگی براشون بی فایده است من نمیدونم گمنامیان می خواد کیو روشن کنه؟!!اکثر کاربران اینترنت که سکولار هستند نیازی به روشن فکری ندارند همه ملت که پای اینترنت نمی شینند در ضمن من بعید میدونم بعد از سقوط جمهوری اسلامی و حکومت بعدی اجازه نقد دین دین رو بدند می ترسند از شورش اسلام گراها حتی اروپا و امریکا هم دیگه در این زمینه با احتیاط رفتار میکنه چون میدونه مسلمانان چه وحشی هایی هستند و نباید زیاد تحریکشون کرد تعداد زیاد ساخت مساجد در اروپا و امریکا گویای این مسئله است ما که جوونیمون پای این دین نابود شد امیدوارم نسل شوخته دیگه ایی نداشته باشیم دیگه این مردم خیلی آدمای عوضی هستند حتی اونایی که مخالف جمهوری اسلامی هستند خودخواهی حسادت بدجنسی دروغ خیانت ترسویی بی غیرتی زیرآب زنی خاله زنک بازی خیلی زیاد شده بین مردم حتی اگر اسلام بره این خصوصیات از مردم از بین نمیره عمری رو صرف مبارزه و روشن کردن مردم کردم ولی حالا احساس میکنم تلاش پوچی رو انجام دادم نا امید شدم دیگه بهترین کار اینه که ایرانی بودن خودتو فراموش کنی و بگی گور پدر این مملکتو مردمش خوشگذرونی رو عشق است زندگی خودمو نابود کنم واسه کی؟! واسه چی؟!به عشق کدوم ملت مبارزه کنم هر حکومتی نتیجه خواست و اراده مردمشه خلایق هر چه لایق آدم به عشق مردم مملکتش مبارزه مبارزه میکنه ولی من مردم چندان جالب ندیدم در طول زندگیم که بخوام به خاطرشون فداکاری یا مبارزه کنم ؟!!!!

    پاسخحذف
  5. آخ اون روز برسه که حقیقت رو با چشمات ببینی . بعد ببینم چی میخوای بگی

    پاسخحذف
  6. جناب گمنامیان با درود
    به کمکتان نیاز دارم
    http://balatarin.com/permlink/2011/11/9/2793831
    پیشاپیش سپاسگزارم.
    امید کسروی

    پاسخحذف
  7. امید به روزی که خرد به کشور ما برگرده..نه اختلافات قومی وجود داشته باشه نه اختلافات فکری..
    دوست عزیز به این تیتر توجه کردی

    این چگونه دینی است که سر یک انسان را به دلیل اظهار نظر یا ادعای او در مورد اتفاقات آینده، با شمشیر از تن جدا می کنند؟

    شما دمکراسی برای این دین میخوایین دینی که آزاد بودنش آزادی همه رو به خطر میاندازه/چطور انتظار دارید یک آدمکش در جامه آزاد باشه..دین اسلام مثال این میمونه که ما یک انسان آدم کش دزد رو زندانی نکنیم و بگیم در جامعه آزاد همه باید آزاد باشیم.این غلطه افراد آزاد و آزاده حسابشون با افراد جانی دزد و آدمکش فرق میکنه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.