سه‌شنبه، آبان ۰۳، ۱۳۹۰

آقای سلحشور، سینما محلی برای ارایه هنر است و صد البته که برده داری و سنگسار اسلامی از هنر فرسنگ ها فاصله دارد...!

 همانقدری که احمدی نژاد دکترا دارد، سلحشور نیز هنرمند است و صلاحیت اظهار نظر درباره سینما را دارد...!

آنقدری که یک ماهی ساردین از هدایت یک زیردریایی اتمی سر رشته دارد، فرج الله سلحشور نیز از هنر می فهد. اینکه امثال سلحشور و چماق بدستی به مانند دهنمکی با پول بادآورده رژیم و رانت بتوانند بازیگران خوب را استخدام کنند و فیلم آنها نیز با رسانه بی رقیب و دروغگویی مانند صدا و سیما حمایت شود، از آنها هنرمند نمی سازد.

براستی در یک جامعه دمکراتیک که پول بادآورده و مفت بدست سلحشور و دهنمکی قرار نمی گیرد، آیا هیچ سرمایه گذار و تهیه کننده ای حاضر است کارگردانی هیچ فیلمی را به سلحشور بدهد؟!

 این آقای سلحشور که سابقه دزدی و محکومیت در همان دادگاه های احمقانه رژیم را دارد، (منبع اینجا)؛ اخیرا سینمای ایران را فاحشه خانه  خوانده است؛ در شیرین کاری جدیدش، افاضه فضل کرده است که:

 “در یک حوض لجن، نمی‌توان دنبال سیب، گلابی و انار تمیز گشت و این یک حماقت است، در یک لجنزاری به نام سینما که ریزه خوره دستورالعمل‌های صهیونیستی است نمی‌توان حرف اسلام را زد. در این سینما که در دستان صهیونیست‌ها است نمی‌شود حرف اسلامی زد و مثل آن است که به یک دزد بگویی چرا مال حرام می‌خوری، به سینمایی که ماهیت صهیونیستی دارد نمی‌توان نام اسلامی داد.” (منبع)
باید خطاب به سلحشور گفت که تو موجود متوهم، می توانی به مانند دایی جان ناپلون سینمای ایران را در دستان صهینوسیت ها بدانی، اما  واقعیت این است که سینما محل ارایه هنر است و صد البته که هنر فرسنگ ها از برده داری و سنگسار اسلامی فاصله دارد!

نوشته پیشین: 

لینک این مطلب در آزادگی-----------بالاترین


۲ نظر:

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.