شنبه، آبان ۰۷، ۱۳۹۰

آقای خامنه ای، شدت جنایات الاغ چموشی چون خمینی توجیه گر جنایات تو نیست، صدام نیز بیشتر از تو انسان ها را آزار می کرد...!

خامنه ای گفته است که خمینی معترضین سیاسی را می کشت، من فقط آنها را اعدام می کنم، او در جواب یکی از آخوندهای معترض، گفته است که خمینی معترضین را می کشت، اما من دستور داده ام فقط آنها را زندانی کنید! (توضیحات بیشتر در اصل خبر به قول از خبرگزاری العربیه)

باید خطاب به خامنه ای گفت که شدت جنایات الاغ چموشی چون خمینی که وحشی گری و شرارت را به منتهی رسانیده بود، دلیل و توجیه جنایات او نمی تواند باشد، چه آنکه صدام حسین هم جنایات بیشتری از خامنه ای در پرونده خود دارد.

عدم کشتن زندانیان سیاسی نیز یک دروغ شاخدار دیگر است و خامنه ای به قول معروف به مثل سگ به دروغگویی روی آورده است، دیده ایم که سگان خونخوار ولایت، چه وحشیانه چه در خیابان و چه در زندان ها، آزادی خواهان ایران را می کشند و شکنجه می کنند و آزار می دهند.

لینک این مطلب در بالاترین----------آزادگی 

نوشته پیشین: 


۷ نظر:

  1. برای یک خبر تایید شده و موثق مطلب بنویس .
    هیچ عقل سلیمی باور نمیکنه که خامنه ای بیاد و خمینی رو اینطور بشوره. تازه کجا مخالفان سیاسی زمان خمینی کشته میشدند ؟ فقط مجاهدین بودند که اون ها هم پروندشون مشخصه و اصلا قابل مقایسه با جنبش سبز نیستند.

    پاسخحذف
  2. چرا گمنامیان عزیز
    متاسفانه تا زمانی که ما مردم چهار تا جنایتکار خط امامی را روی سرمان میگذاریم و حلوا حلوا میکنیم، نخست وزیر دوران طلایی !!!! را پس از آنهمه جنایت با "یا حسین میر حسین" به عرش اعلی میبریم و آخوند های جنایتکاری مثل کشف دوتکویل (خاتمی) برایمان سمبل تسامح و تساهل هستند متاسفانه جنایات خمینی، خامنه ای را هم توجیه میکند. میگویی نه، به اظهار نظر ان گوساله بالایی نگاه کن تا خودت دستگیرت بشه.

    پاسخحذف
  3. خوب سوزاندی اونجای این خلیفه زاده های اشغالگر را که یادشان رفته گورشان را به دنبال اجداد موش خور صحرا نشینشان گم کنند به زادگاهشان، گور پدر هر چی ملا و ملا زاده با اون دین دست و پا قطع کنشان مایع ننگ و نفرت برای ایران و ایرانی

    پاسخحذف
  4. "سگ ولایت آقامون رضا پهلوی گفت....... تازه کجا مخالفان سیاسی زمان خمینی کشته میشدند ؟ فقط مجاهدین بودند که اون ها هم پروندشون مشخصه و اصلا قابل مقایسه با جنبش سبز نیستند"


    قبل از آنکه پرونده مجاهدین مشخص باشد، پرونده سگان استبداد مشخص است، از سگان ولایت آخوندی گرفته تا سگان ولایت پهلویها!

    پاسخحذف
  5. Eslam aziz o bebinin ghogha mikone. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2011/10/130283.php

    پاسخحذف
  6. جانم فدای اسلام حالا بدان من از تو که سگ دشمنی بیشتر نیستی غیر از این دروغ پردازی انتظار ندارم برید کنار که همتون حرامزاده ماسونی هستید دروغگو ها لااقل اول دروغ را یاد بگیر بعد نجاست بخور.ضمنا گور پدر ازادی بیانت که هیچ جواب منطقی به کامنت ها نمیدی .برو عمو حنات رنگ نداره 33ساله که.

    پاسخحذف
  7. برو مزدور نجس در مورد منافقین همه میدانند (واضحه دروغت) موفق نمیشی با این کارای کثیف جوسازی و درغ پراکنی.بمیر

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.