شنبه، مهر ۳۰، ۱۳۹۰

به صورت مستند ببینید که چطور وزارت اطلاعات در صدد است تا با استفاده از مجاهدین خلق، بالاترین را از اعتبار ساقط کند...!

سیاست وزارت اطلاعات در قبال بالاترین، تبدیل این سایت به سخنگوی مجاهدین است تا از اعتبار بیافتد...!


رژیم ایران همه روش ها را برای از کار انداختن بالاترین امتحان کرده است، از هک کردن سایت تا به زیر حمله های عجیب و غریب سایبری گرفتن این سایت؛ هر چند که هر بار برای چند روز موفق به از کار اندازی سایت شده است، اما با رفع مشکل توسط مسولان فنی سایت، باز بالاترین به کار خودش ادامه داده است.

حال ارتش سایبری و وزارت اطلاعات، روش هوشمندانه تری را برای مقابله با بالاترین پیش رو گرفته اند، آنها با آی-دی های فیک و تقلبی خود تلاش می کنند وبسایت بالاترین را به سخنگوی مجاهدین خلق تبدیل کنند و طبیعی است که با توجه به بدنامی مجاهدین کسی دیگر در بالاترین پیدایش نمی شود!

همیشه مجاهدین خلق تعدادی طرفدار در بالاترین داشته اند، اما اخیرا این گروه برای تسخیر بالاترین تلاش بسیار کرده اند و اخیرا حمایت وزارت اطلاعات رژیم را نیز با خود به همراه داشته اند، آنها با منفی های خود، هر لینکی که درمنتقد مجاهدین خلق باشد، حذف می کنند و اجازه نمی دهند آن لینک دیده شود و از طرفی نیز با آی-دی های تقلبی خود، اخبار مجاهدین و طرفداران آنها را داغ می کنند.

این دو تصویر، مثال خوبی است، یکی از کاربرانی که حسابش بسته شده است، در طی چند روز اخیر و در پی انتقادات من از مجاهدین، بشدت از من دفاع می کرد و به لینک های مجاهدین نیز منفی می داد، اما زمانی که به لینک های اولیه او مراجعه می کنیم، می بینم که در روزهای اولیه کاربری، طرفدار پر و پا قرص مجاهدین بوده است...!!


نوشته های پیشین: 
/--------/این دو ویدیو از خرس ها،نشان می دهد که چگونه در یکی اسلام،جامعه را به قهقرا می بردو در دیگری دمکراسی باعث بالندگی می شود!
/--------/تصاویری  از تناقض ها و عجایب  هفتگانه اسلامی که بر نقاط خاصی از بدن انسان ، کاهو سبز می کند...!


لینک این مطلب در بالاترین


در بالا،صفحه لینک های رای داده این کاربر در ابتدای عضویتش، همانطوری که می بینید به لینک های مجاهدین مثبت داده است!!

صفحه لینک های رای داده اخیر این کاربر ، همانطوری که می بیند در مخالفت با مجاهدین دارد یقه جر می دهد!! به دیگر عبارت این کاربر صرفا در پی شلوغ کاری است در صدد مشتنج کردن جو بالاترین بوده است. 


۱۰ نظر:

  1. ربطی نداره خب شاید اولش تازه کار بوده نمیدونسته کی به کیه ..

    پاسخحذف
  2. عزیز جان،
    اولا به دلیل داشتن چندین اکانت فیک و تقلبی و حمله به مجاهدین با چند اکانت و دفاع از آنها با دیگری، اکانتش بسته شده است! یعنی تازه کار نیست طرف!
    .
    .
    دوما، وقتی به شکلی آتشین به مجاهدین حمله می کند، مشخص است یا واقعا آنها را می شناسد (که یک شبه این شناخت حاصل نمی شود) یا اینکه همان نظر من در نوشته بالا درست است.

    پاسخحذف
  3. ببخشید ، شما که چند روز پیش توی پروفایلتون در بالاترین نوشتین که تا مجاهدین خلق توی بالاترین پرسه می زنن دیگه پاتون رو اونجا نمی ذارین . ولی امروز باز اون اعلامیه تون رو برداشتین و شروع به کامنت نویسی در بالاترین کردین . اگه اشتباه نکنم این چندمین باری بود که اعلام می کردین دیگه از بالاترین رفتین یا اینکه دیگه توی کامنت نمی نویسین . ولی دو سه روز بعد دست از پا درازتر برگشتین . ما که این وسط کاری به کار زد و خوردهای تو و عمله مسعود رجوی نداریم اما این قهر کردنهات و برگشتن هات میدونی آدم رو یاد چی میندازه؟ زنهایی رو دیدی که هفته ای سه بار از شوهرشون قهر می کنن و ساکشون رو بر میدارن میرن خونه باباشون و میگن دیگه عمرن برنمی گیردن؟ ولی دو سه روز بعد و بدون اینکه شوهرش محل سگ بهش بذاره ، باز خودشون ساکشون رو برمیدارن و برمیگردن سر خونه و زندگی شون؟ کارات دقیقا" مثل اون زنهاست . مهم نیست این کامنت رو توی وبلاگت منتشر کنی یا نکنی . مهم اینکه خودت بخونیش و یه خورده فکر کنی

    پاسخحذف
  4. سلام گمنام عزیزم
    راستش اکانت من هم بسته شده. دلیلی که آوردن استفاده از چند حساب همزمان هستش که خیلی مزخرفه. من همش 1 اکانت داشتم و بهشون هم ایمیل دادم که ادعاتون کذب محض هستش ولی جواب ندادند. به نظرم به خاطر کامنت هایی که زیر خزعبلات بنی صدر نوشتم باعث بستنش شد. به نظرم بالاترین اونقدر هم ارزش نداره که صاحبانش با کاربران اینطوری برخورد میکنند.

    پاسخحذف
  5. عزیز جان
    یک-
    این من هستم که تعیین می کنم کی در بالاترین فعالیت کنم و کی نکنم
    دو-
    یک بار دیگر در بالاترین نوشتم دیگر فعالیت نمی کنم، ماجرای آذرماه سال قبل بود که لینک های نقد دین، حذف می شد. ماجرای آن نیز مفصل است، اما مدیر بالاترین رسما در برنامه پارازیت گفت که لینک دیگر حذف نمی شود، من نیز بازگشتم.
    سه-
    یک بار دیگر نیز چنین نوشتم، در اعتراض به بی احترامی یکی از کاربران بالاترین به من بود، که بالاترین حساب کاربر فوق را بست.
    چهار-
    درباره مجاهدین نیز، همین لینک گویای همه چیز است و مبارزه با این اختاپوس، روش هوشمندانه تری را می طلبد. مراجعه کنید به همین نوشته!
    پنج-
    من زن بودن و رفتار زنان را مانند شما، ننگ و مایه خجالت نمی دانم.
    زن نیستم، اما به زنان احترام بسیار می گذارم و حقوق برابر با مردان برای آنان قایلم.

    پاسخحذف
  6. واقعن آدم حالش بهم میخوره از نظرات متعفنی که از مغزهای گندیده تراوش میکنه بیرون !!مثلن شخصی که تحت عنوان ناشناس در مورد زن و مقایسه آن با یک حیوان در نهایت نتیجه گرفته شوهر بهش محل نمیزاره و بعد دست از پا دراز تر مجبوره برگرده خونه !میشه براحتی نتیجه گرفت صاحب چنین تفکری زن راملک خودش و باباش میدونه و فکر میکنه زن از طرف خدا خلق شده تا ایشون ترتیبشو بده و بعد هم از خونه بیرونش کنه و بعدش هم زن مجبور بشه بره و بعد دوباره برگرده بیاد خونه :))واقعن متاسفم به چنین نظرات و تفکراتی که آبروی ایرانی و ایران را بردن! البته چنین اشخاصی با چنین تفکرات عقب مانده و متحجری تقصیر خودشون هم نیست چون قرآن در مورد زن بجای این آقایون فکرکرده و نتیجهگرفته زن از استخوان دنده مرد خلق شده و هدف از خلقتش توسط الله محمد فقط تجاوز جنسی مرد مسلمان به ایشون بوده است !
    کامران بیخدا .

    پاسخحذف
  7. دوستان عزیز! آقای گمنامیان محترم و تمام کسانی که از ادمین بالاترین گرفته تا دیگران، همگی عقلتان را یکی کرده اید و با این کارآگاه بازی ها بنده (ipad) را کرده اید مامور رژیم!!! چند نکته را خدمت همگی عرض کنم:
    من زمانی که اکانت باز کردم چون اکانتم جدید بود در مورد رای های مثبت کیلویی (که لینکهای مجاهدین هم قاطی آنها بوده) بگم که برای اینکه زودتر بتونم به اعتبار 1000 برسم که بتونم به لینکهای مجاهدین همراه با کامنت هام منفی هم بدم رفتم به هر چی لینک از 4-3 هفته پیش به این طرف بود و بدون نگاه کردن به تیتر لینک مثبت دادم! اگر لینکها رو به ترتیب تاریح نگاه کنید میبینید بدون استثنا پشت سر هم هر چی بوده و نبوده ندیده رای مثبت دادم به دلیلی که گفتم که خوب لابد لینکهای مجاهدین هم توش بوده. حالا مرا اعدام کنید!!! لول.
    هر چی هم زور زدم با اینکه 1400 تا رای دادم ولی چون سیستم اعتبار بالاترین درست عمل نمیکنه به اعتبار 1000 نرسیدم. حالا هم با این کارآگاه بازی در به این نتیجه رسیده اید که من مامور رژیم هستم! حداقل اینجا فرصتی شد که این توضیح را بدهم.دوستان! به من فحش خواهر و مادر کسی بدهد بهتر از اینه که به من بگویند مامور رژیم. حالا حتا "خودی ها" هم به من میگویند مامور رژیم. واقعاٌ دستتان درد نکند دوستان. ممنون. شما هایی که من حداقل فکر میکردم یک کم سرتان به تنتان میارزد اینطوری شتابزده و از روی چند رای مثبت و منفی بدون اینکه حتا فرصت حرف زدن و توضیح به طرف بدهید یک نفر را اینطوری به این شکل قضاوتت میکنید وای به حال بقیه! اسم خودشان را هم گذاشته اند محلی برای تمرین دمکراسی. در هر حال حالا اگر هم نتونم برگردم توی بالاترین اعصابم هم راحت تره! شما و دوستان دیگه یک کم جلز و ولز این روانی های مجاهد را جای من در بیارید. من فقط میخوانم.
    قربان همگی
    ipad

    پاسخحذف
  8. "یکی از کاربرانی که حسابش بسته شده است، در طی چند روز اخیر و در پی انتقادات من از مجاهدین، بشدت از من دفاع می کرد و به لینک های مجاهدین نیز منفی می داد"
    بنده متاسفانه هرگز افتخار اعتبار 1000 پیدا نکردم که رای منفی زیر کامنتهای تند خودم بر ضد مجاهدین بدهم. wink wink
    من با اینکه اینطور در مورد من قضاوت به شدت اشتباه کرده ای گمنامیان جان هنوز هم به شدت از لینکهای ضد مجاهدینت دفاع میکنم و اگر میتوانستم کماکان به آنها رای مثبت میدادم.
    فعالیت در بالاترین از کار کردن برای CIA هم بیشتر back
    ground check لازم داره.
    این دفعه اگر خواستم عضو بشوم از homeland security یک مدرک میارم که نشون بده Clear هستم. LOL
    شاد و سربلند باشید

    پاسخحذف
  9. و به عنوان خاتمه یک توضیح دیگه هم بدهم و شر خود کم نمایم.
    اگر به همه لینکهای هم که من فرستاده ام نگاه کنید 2 تا لینک هست که ممکنه "تعببر" بشه به "طرفداری" از مجاهدین که توضیح بدم یکیش لینک نامه هادی خرسندی است که من شخصاً فکر نمیکنم خرسندی "مزدور" مجاهدین باشه که اینها به خاطر علاقه خرسندی به مرضیه او را به خودشان میچسبانند (هادی خرسندی در مراسم بزرگداشت شجاع الدین شفا با فرح پهلوی هم گپ زده و عکس داره) و دومیش هم لینک دست انداختن فخرآور در پارازیت که مجاهدین به آن مثبت داده اند! من شخصاً از قیافه موذی و فرصت طلب این آدم بدم میاد که این لینک را گذاشتم. آدم عجیبیه و اگر کسی قراره مزدور رژیم باشه اونه نه من! دیگه قضاوتش با کرم الکاتبین یا میترا خانم و گمنامیان عزیز.
    با آرزوی عزت و سربلندی برای همه خوانندگان وبلاگ شما

    پاسخحذف
  10. دوست خوبم؛گمنامیان عزیز،سلام.
    امیدوارم که حالت خوب باشد و تا الآن امیدوار بوده باشی و در آینده نیز ایدون باد!
    اگر دقت کرده باشی،این حقیر به مدت قریب2ماه است که در بالاترین فعالیتی ندارم و با مراجعه به اکانتم مشاهده خواهی کرد که اکانت بنده به علت تخلف مسدود شده است.
    اینجانب در تاریخ20خرداد نیز،به خاطر درگیری لفظی با کاربر اشکان جان(که ما کردها،به او اشکان جاش،به معنای مزدور می گوییم)به مدت20 روز مسدود شد و پس از رفع مسدودیت اکانتم،با لینک کردن مقاله ارسالی خودم به جرس،با نام"مجاهدین خلق یا مزاحمین خلق؟"،و آغاز دور مجدد درگیری با این حرامیان،آیت الله حاج شیخ مهدی یحیوی نژاد،اکانت من را با بهانه داشتن چند اکانت مسدود کرد؛در صورتی که بنده جز با ارسال یک دعوتنامه به یکی از دوستان قدیمی ام،تا کنون اکانتی برای خود درست نکرده ام جز Kord_tabaar.
    با دیدن افزایش فعالیتت علیه مجاهدین در بالاترین مناسب دیدم که این مطلب را به تو بگویم.

    پس از دیدن این رویداد،واقعا دیگر دست و دلم به کار نمی رود و فقط برای جرس مقاله ارسال می کنم و گه گاهی ولاگ را اپدیت می کنم.
    خواستم بگویم که تو من را می شناسی و می دانی که چه مرام و مسلکی دارم؛اگر در مقاله هایم هم از خمینی با نام آیت الله،یا گاها امام و...یاد می کنم؛فقط و فقط به این دلیل است که بتوانم در پر مخاطب ترین رسانه جنبش،حرفم را بزنم و به قول معروف،چارچوب های جرس را رعایت کنم.
    بالاترین درست نخواهد شد،جز با اخراج تمام مجاهدین خلق مقیم در آن،یا وضع قوانین سختگیرانه تر و نظارت بیشتر و جدی تر.
    هماره سربلند و امیدوار باشی دوست خوب آتئیست من!
    سبز باشی و برقرار
    فرورتیش کردتبار

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.