یکشنبه، مهر ۲۴، ۱۳۹۰

این عاشورای حسینی چه چیز مزخرفی است که هم اساس رژیم جمهوری اسلامی بر آن بنا شده و هم آبشخور فکری مجاهدین خلق است.

براستی در سال 2011 میلادی و زمانی که انسان در اوج تفکر و اندیشه و تکنولوژی انسانی است، چرا باید به یک گروه انسان اقتدا کرد؟  صد البته آنهم گروهی که آنقدر  نادان بوده که یکی از تلخ ترین سرنوشت های تاریخ را برای خودش رقم زده است؟!

مجاهد خلق، آیا بهتر نیست به جای اقتدا کردن به یک روایت تاریخی در هزار و سیصد سال قبل و فدا کردن خود برای مریم لجنی و مسعود نیم وجبی، از مغزت استفاده کنی و ببینی کدام کار بد است و کدام کار خوب است؟!

چرا این تفکر احمقانه عاشورایی اینچنین برای گروه های تروریستی مهم است؟! دلیل ساده است، چون حسین بن علی بر اساس یک سری توجیه های مضحک و برای رسیده به قدرت و پول، زندگی خودش را به بدترین شکلی فنا کرد، حال گروه تروریستی مجاهدین خلق با بت سازی از اعمال آنها و شستشوی مغزی اعضا خود، به آنها می گوید مانند  حسین باید از جان خود برای آرمان ها (که همان مسعود و مریم رجوی) است، گذشت کنند و به اعمال عجیب و غریب دست بزنند.

باید به مجاهدین خلق گفت، چرا از انسان درست و درمان و یا یک گروه درست و درمان که جنایتی مرتکب نشده است، تمجید نمی کنید؟!

ضمنا، در اول این ویدیو ، مجاهدین ادعا می کنند خون حسین در رگ های آنها جاری است. مثل اینکه این گروه تروریستی در دروغ گویی فضایی، در همه ابعاد فعال است! یا می رود در تظاهرات آمریکا بی خانمانان را به عنوان طرفداران مجاهدین با پول به خیابان می آورد، یا مدعی داشتن خون حسین می شوند. اینجا:


لینک این مطلب در بالاترین


۷ نظر:

  1. با سلام به همه ایرانیان وشما گمنامیان
    من در چند جمله خلاصه میکنم رجوی وفرقه کثیف او همانند جمهوری اسلامی خونخوار است با خون وخونریزی زنده است تف به این منطق کثیف مسعود رجوی بی شک یکی از کثیف ترین هرزه ترین وبی ناموس ترین ایرانی است که ایران به خود دیده مثل خمینی تف ولعنت بر این جرثومه کثیف زنده باد ایران مرگ بر جمهوری اسلامی ومرگ بر اندیشه رجوی

    پاسخحذف
  2. نظرت رو کاملا قبول دارم واقعا بعضی عقب مونده اند

    پاسخحذف
  3. این ادم ها قابل ترحم هستند .

    پاسخحذف
  4. من 16 ساله بودم که سال 67 برای جلوگیری از پیشروی ارتش صدام در غرب کشور به منطقه اعزام شدم انوقت این مجاهدین خلق ؟!؟ چکار کردن . همقدم با دشمن این این مردم با نامردی مارو محاصره کردن و اسمشو گذاشتن فروغ جاویدان ؟! خیانت کردن به کشور و مردمشون و حتی به خودشون . چرا که عمرشونو به دنبال توهمات رجوی تلف کردن . کسی که از اتقلاب سهم می خواست و چون نگرفت بیکباره ازاد اندیش شد .بیچاره این ادم های مسخ شده ...

    پاسخحذف
  5. damet garm ba in matlabet ,az on aval az mojahedin va hamintor aZ J.mEslami motenafer bodam,har do ye pokh!

    پاسخحذف
  6. جناب گمنامیان باتشکر از شما اینهم دلیل دیگری براینکه فرقه تروریستی رجوی آن روی سکه حکومت ایران اما بگونه ای مسخره تراست.. آبشخور فکری این ها یکی است و کسانی که کوله بارشان خالی است فریب اینها را می خورند.... به امید ریشه کن شدن بنیادگرایی درجهان از هرنوع وشکل ونام...........

    پاسخحذف
  7. اینا که هی‌ زینب زینب میکنند می‌شه به ما بگن که این زینب چه گهی خرده که باید الگوی زنان ایران باشه؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.