یکشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۹۰

ننگ بر رژیمی که رفتارش مایه روسفیدی استالین است...!/خامنه ای در پی تظاهرات همین دانشجویان در مقابل دوربین اشک تمساح ریخت!

برخی از اخبار ایران، آتش به جگر آدمی می زند، مثل ویدیو کشته شدن ندا یا رد شدن ماشین نیروی افتضاحی ایران از روی افراد معترض؛ خبر شلاق خوردن دانشجوی جوان، پیمان عارفی نیز از آن جنس اخبار است.

براستی، بی شرمی رژیم به کجا رسیده است که در بی دادگاه های رژیم، دانشجوی جوانی را اینچنین شلاق می زنند؟ آن هم به جرم تنها نوشتن یک نامه به احمدی نژاد، بماند که در آن نامه این دانشجو حرف بدی نزده است و تنها گفته که حتی به احمدی نژاد سلام نیز نخواهد کرد.

چیزی که انسان را متحیر می کند، توجه به این نکته است که وقتی رژیم اینچنین بی شرمانه دانشجویی را به حکم بی دادگاه های احمقانه اش به صورت رسمی شکنجه می کند، در خفا و زندان های مخفی خود، با معترضینی که خواستار تغییر رژیم هستند، چه می کند؟

به یاد بیاوریم که جنایتکاران رژیم، در زندان کهریزک، چگونه روی چنگیز و ضحاک را سفید کردند و به وحشیانه ترین وجهی به آزار معترضین پرداختند.

وقتی این رژیم خونخوار برای طرح سوال از احمدی نژاد اینچنین دندان نشان می دهد و به جنایت دست می یازد، در پی انتقاد و طرح سوال از خامنه ای چه می کند؟! حال به یاد بیاورید که خامنه ای همان موجود مفلوکی است که یازده سال پیش در پی تظاهرات دانشجویان جلوی دوربین تلوزیون اشک تمساح ریخت و گریه کرد. 

بی هیچ شکی، این رژیم آخوندی، مایه روسفیدی استالین است.

لینک این مطلب در بالاترین---------------آزادگی
  نوشته دیگر امروز من 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.