چهارشنبه، مهر ۱۳، ۱۳۹۰

چشم مان روشن، هفت سال برای دل خمینی جوانان وطن سلاخی شدند، حال باید برای منافع بشار اسد جوانان ایران زمین قربانی شوند...!

براستی به کجا نزول کرده ایم که یک جنایتکار جنگی چون بشار اسد، آینده و سرنوشت زندگی مردم ایران را به چنگال خود  گرفته است و آنرا رقم می زند؟

لابد اخبار را خوانده اید که بشار اسد، گفته در صورت حمله آمریکا و ناتو به سوریه، ایران به ناو های آمریکا حمله خواهد کرد و خاورمیانه را به آتش خواهد کشید. (منبع)

 براستی در سال 2011 به کجا رسیده ایم، شان مردم ایران چه شده است که زندگی مردم ایران، در چنگال بشار اسد است؟!  چه بر سر این کشور آمده است که یک جنایتکار جنگی چون بشار اسد، برای ماندن بر سر قدرت، مردم ایران را گوشت قربانی جنگ می کند و از طرف مردم ایران، تهدید به جنگ می کند.

شاید این سخن بشار اسد، نشان از اوج تیره روزی ما ایرانیان باشد، زمانی ایرانیان برای خواسته احمقانه خمینی کشته می شدند و هفت سال، آن جنگ احمقانه به این دلیل ادامه یافت، حال کار ما به جایی رسیده است که باید برای منافع یک جنایکتار جنگی چون بشار اسد، خون جوانان وطن، بر زمین ریخته شود.

بیش از یک میلیون کشته و زخمی، ثمره هفت سال جنگی است که خمینی، پنج سال آخر آنرا با لجاجت احمقانه خود ادامه داد و گفت راه قدس از کربلا می گذرد، حال شعار جدید چه خواهد بود؟ راه قدس اینبار قرار است از کجا گذر کند؟ 


لینک این مطلب در بالاترین-------------آزادگی


۲ نظر:

  1. اتفاقا خيلي خوبه بزاريد تو اين كشور تسفيه نسل انجام بشه
    به اميد خدا 50 ميليون از اين گوسفندان قرباني ادمان كشور شوند

    پاسخحذف
  2. با نابودی قدس راهش هم نابود میشه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.