دوشنبه، مهر ۱۱، ۱۳۹۰

آقای مرجع تقلید،خبر مرگت می توانی درباره شام خامنه ای مانور تبلیغاتی بدهی، اما برای اختلاس سه هزار میلیاردی خفه می شوی؟!

امروز خامنه ای گفته است که مطبوعات درباره اختلاس سه هزار میلیارد تومانی، ماجرا را کش ندهند!  بی اختیار یاد مانور تبلیغاتی یکی از مراجع تقلید، به نام آیت الله جوادی آملی افتادم که می گفت خامنه ای اجازه نداده بوده که پسرش از غذای بیت المال، شام بخورد.


"یک روز مهمان مقام معظم رهبری بودم. فرزند ایشان آقا مصطفی نیز نشسته بود که سفره گسترده شد، آیت‌الله خامنه‌ای به وی نگاهی کرد و فرمود: شما به منزل بروید. من خدمت ایشان عرض کردماجازه بفرمایید آقازاده هم باشند، من از وی درخواست کرده‌ام که باهم باشیم‌. آقا فرمودند: این غذا از بیت‌المال است، شما هم مهمان بیت‌المال هستید. برای بچه‌ها جایز نیست که بر سر این سفره بنشینند. ایشان به منزل بروند و از غذای خانه میل کنند. من در آن لحظه فهمیدم که خداوند چرا این همه عزت به حضرت آقا عطا فرموده است."
فکر می کنم غذای یک نفر، مثلا سه هزار تومان باشد، یعنی پول اختلاس شده یک میلیارد (!) برابر مبلغ اختلاس شده است. چطور خامنه ای برای سه هزار تومان واکنش نشان می دهد، اما برای سه هزار میلیارد تومان، خودش خفه می شود و می گوید بقیه نیز ساکت شوند؟!

البته  که بر خامنه ای حرجی نیست و راهزن بودن او، اظهر من الشمس است.

 اما موضوعی که من می خواهم به آن بپردازم، پشتوانه فکری و اعتقادی خامنه ای است که توسط روحانیون شیعه (چون جوادی آملی و یا دیگر مراجع) به وجود می آید.

آیا کسی مانند جوادی آملی، با تحکیم پایه های رژیم ، در غارت این کشور به دست خامنه ای مسول نیست؟

لینک این نوشته در بالاترین-------------آزادگی 

نوشته پیشین: 
/-------./هموطن مسلمانم، می دانی چرا کتاب  قرآن مقدس نیست؟ چون در آن اجازه تجاوز مرد به زن داده شده است...!
/--------/به زبانی ساده:چرا نمی توان از نظریه قبض و بسط تئوریک شریعت، ارایه شده توسط دکتر سروش برای ماله کشی بر اسلام، استفاده کرد؟!



۶ نظر:

  1. سلام دوست من

    خيلي ممنون ميشم اگر لطف كنيد يك دعوتنامه بالاترين براي من ارسال كنيد

    خيلي احتياج دارم و جايي پيدا نمي كنم

    اين لطف براي من انجام ميدي دوست عزيز

    sakaki68@gmail.com

    لطفا ...

    پاسخحذف
  2. rast gofti
    in olamaye shie hamashun dorogh gu va past fetrat hastan...

    پاسخحذف
  3. عزیز جان،
    شرمنده ام که الان دعوتنامه ای ندارم.

    پاسخحذف
  4. اینها همان جانیانی هستند که در برابر کشتار مردم سوریه وچچن سکوت مرگباری نموده اند مگر مردم آن دیار مسلمان نیستند. واقعیت آن است که اینان دستشان در کاسه به اصطلاح خودشان بیت المال است وباید بدانند در فردای آزادی ایران باید جوابگوی کردار خود باشند

    پاسخحذف
  5. آقای جوادی آملی سخنران برنامه ی اعتراضی 28/8/76 بود که در پایان سخنرانی، تهاجم به حسینیه، دفتر و داخل بیت آن مرحوم آغاز شد. اوباش همه چیز را تخریب کردند.و او مزد بالایی از رهبری اوباش گرفت،انتشاراتی با تجهیزات آلمانی به نام اسرا به او هدیه دادند.در این چند سال موسسه ای بزرگ به نام اسرا برای ایشان در ۷۵ متری عمار یاسر قم ساخته شده است،ایشان برای حفظ جمهوری اسلامی زحمت زیادی کشیده اند و دستمزدشان را هم گرفته اند.

    http://rajanews.com/detail.asp?id=36157
    http://www.roozonline.com/persian/opinion/opinion-article/archive/2011/july/27/article/-74c22af1ef.html
    http://www.esraco.org/Pages/Index.aspx?kind=1&lang=fa&id=MTI0OA%3D%3D-Wzd9j1gxZSk%3D

    پاسخحذف
  6. خیلی خوب گفتی اینا همشون چون از یک طبره میخورن همه هم مثل همن

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.