یکشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۹۰

وقتی مجاهدین خلق در محیط مجازی اینچنین مخالفین خود را به صورت سازمان یافته خفه می کنند، در محیط واقعی چه می کنند؟!

نمونه ای از منش و رفتار سازمانی مجاهدین خلق در سرکوب مخالفین را می توانید در رفتار کاربران بالاترین بببیند.

رفتار مجاهدین با مخالفین خود، شهره خاص و عام است. در گزارش سازمان معتبر دیده بان حقوق بشر، می خوانیم که یکی از اعضا مجاهدین به دلیل انتقاد از رهبر این گروه به مدت چند سال در زندان انفرادی به سر برده است. (اینجا را بخوانید)

"ﻳﮑﯽ از ﺷﺎهﺪان ﺑﻨﺎم ﻣﺤﻤﺪ ﺣﺴﻴﻦ ﺳﺒﺤﺎﻧﯽ ﮐﻪ دﻳﺪﻩ ﺑﺎن ﺣﻘﻮق ﺑﺸﺮ ﺑﺎ او ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﮐﺮدﻩ اﺳﺖ،ﻣﺪت هﺸﺖ ﺳﺎل و ﻧﻴﻢ ﻳﻌﻨﯽ از ﺳﭙﺘﺎﻣﺒﺮ 1992 ﺗﺎ ژاﻧﻮﻳﻪ 2001 را در ﺳﻠﻮﻟﻬﺎﯼ اﻧﻔﺮادﯼ درون ﮐﻤﭗ هﺎﯼ ﺳﺎزﻣﺎن ﺳﭙﺮﯼ ﮐﺮدﻩ اﺳﺖ."

بی حرمتی به شان انسان، قلع و قمع مخالفین به شیوه حکومت آخوندی، از مشخصه های رفتاری این فرقه تروریستی است.

من در سایت بالاترین یک مطلب طنز در باره مجاهدین خلق لینک کرده بودم ، همانطوری که در زیر می بینید،  در ده دقیقه اول که مجاهدین از آن بی خبر بودند، نوزده رای مثبت گرفت و بهترین لینک دو ساعت گذشته بود، اما زمانی که مجاهدین با خبر شدند، در یک حرکت سازمانی، به آن لینک حمله کردند و سی رای منفی پشت سر هم به آن دادند و طبق قانون بالاترین، لینک پشت فیلتر رفت.

به دیگر عبارت، به صورت سازمانی در محیط مجازی مخالف خود را خفه می کنند.


در حقیقت این گروه، با عدم پایبندی به قواعد اخلاقی، به شیوه ای زشت و زننده از فضای آزاد سو استفاده می کند و سوال این است، وقتی این گروه از یک امکان پیش پا افتاده، اینچنین سو استفاده می کنند و دیگران را خفه می کنند، در فضای حقیقی چه رفتاری از آنها باید انتظار داشته باشیم؟


مساله و نکته اینجاست که بین من به عنوان یک کاربر واقعی که تولید مطلب می کنم، با یک سری آی دی تقلبی که هیچ فعالیتی جز رای منفی و مثبت به لینک های مخالف و موافق ندارند، تفاوت بسیار است. 


کار مجاهدین مانند این است که یکی برای انتخابات شناسنامه جعل کند و با شناسنامه های جعلی خودش، در رای گیری پیروز شود، این روش منصفانه برای فعالیت نیست. 


قبلا هم نوشته بودم که مجاهدین با جنبش سبز ایران، بیگانه هستند، چون در فرهنگ آنها، مسیر قدرت از صندوق رای نمی گذرد.

براستی، اشخاص و گروهی که در محیط مجازی اینچنین با مخالفین خود برخورد می کنند، در دنیای واقعی چه می کنند؟! 





۷ نظر:

  1. Khanom ya aghayeh gomnamian
    bar farz anche ke shoima raje be mojahedin megooyeed dorost mebashad,
    aya behtar nist enrgy va vaght khodetan ra sarffe annan ke doshmanane vagheyi mardome iran hastand namayid,
    che kassy be bachehayeh Irani dar zendan tajavoz mekonad, che kasy shekanjeh mekonad ,che kassy 78 million irani ra zendani kardehast ,

    agar shoma vaghean be fekre mardome iran hastid bejaye hamle be mojahedin be doshmane vagheyi iran yani jonhouriyeh eslami betazid,

    az hamlehaye shoma be mojahedin tanha jomhouriyeh eslami bahremand meshavad ka doshmane mardome iran mebashad

    dar haghighat amalle shoma farghy ba ammale mozdooraneh Khamnei nadarad

    پاسخحذف
  2. عزیز جان،
    دشمن مردم ایران، دیکتاتوری و افراد دیکتاتور هستند.
    همانقدری که خامنه ای دیکتاتور است، مسعور رجوی نیز دیکتاتور است و مجاهدین نیز دشمن مردم ایران هستند.

    پاسخحذف
  3. جناب گمنامیان با درود

    لینک جدیدم در بالاترین دست شما را می بوسد!!
    http://balatarin.com/permlink/2011/9/26/2734332
    پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم.

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  5. دشمن ِ دشمن ِ من , دشمن من است .
    فکر کنم جمله بالا از چرچیل باشه که دقیقا در مورد مجاهدین خبیث صدق میکنه

    پاسخحذف
  6. بعد از انتخابات ۸۸ سطح کیفی بالاترین افت کرد چون گروه های سیاسی ورشکسته مثل سلطنت طلبان و مجاهدین به اهمیت این سایت پی بردن و فکر کردن با نفوذ در این سایت میتونن برای خودشون اعتبار درست کنن. در کل آی دی های سازمان یافته و جعلی آفت بالاترین هستن.

    پاسخحذف
  7. شما میگین مجاهدین ولی من نفرتی که از آخونده مرده پرست و جانوران آخوند پرست مانند موسوی خون خوار و خاتمی مارمولک دارم از مجاهدین ندارم ،این نسل کثیف که در زیر دست آخونده ضد بشر خون آشام بزرگ شده و ساعت سه صبح برای دیدن اعدام یک نو جوان با شیرینی به میدان میاد جانوری بیش نیست، و اظهار نظر او مانند رئیس جمهورش جز تمسخر و تعجب چیز دیگری با خود ندارد پس وقت خودتان را تلف نکنید که شما جز خجالت و شرم و خیانت و جنایت هیچ چیز دیگری با خود ندارید و هیچ کس برای شما جانوران یک قدم هم بر نمیدارد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.