پنجشنبه، شهریور ۳۱، ۱۳۹۰

همانقدری که چادر انداختن بر سر مجید توکلی باعث شرمساری برای مجید شد، ادعای بهایی بودن کارمندان بی بی سی نیز باعث خجالت آنها می شود!


در این برنامه صدا و سیمای ایران، در انتهای این نوشته می بینید که مزدوران رژیم ادعا می کنند کارمندان صدا و سیما، همه بهایی هستند و بهایی بودن را یک توهین خیلی خیلی زشت می دانند.


البته که هر کسی مساله را از دیدگاه خود می بیند و می سنجد، کارکنان صدا و سیمای ایران دو تصور احمقانه دارند.

-         تصور می کنند بهایی بودن خیلی خیلی زشت است وبهایی بودن مانند دزد بودن است.
-         تصور می کنند مردم ایران نیز مانند آنها بهایی بودن را خیلی بد و زشت و کریه می دانند.
-         تصور می کنند بی بی سی و یا ادارات و یا شرکت های دولتی بریتانیا هم مانند صدا و سیما یا اداره آب و فاضلاب است که از افراد بتوانند در باره دین آنها سوال کنند.
خطاب به این احمق ها باید گفت اولا در بریتانیا قانون ضد تبعیض وجود دارد و مانند ایران نیست که کسی را به دلیل عقیده خود استخدام کنند یا نکنند. اصولا کارفرما نمی تواند بین کارمندان و یا کسانی که می خواهد استخدام کند، فرق قایل شود و بگوید مثلا باید فقط بهایی ها را استخدام می کنند، این تبعیض محسوب می شود و یک جرم است و متهم با مجازات جدی روبرو است. (این هم سایت رسمی دولتی بریتانیا است که این کار را جرم اعلام می کند)

از آن گذشته،  صدا و سیمای ایران تصور می کند که بهایی بودن، باعث شرمساری و خجالت است، در حالی که بهایی بودن نیز مانند مسلمان یا مسیحی بودن، حق هر انسانی است.

حق آزادی اندیشه، طبق اصل هیجدهم، محفوظ است و کسی را نمی توان به جرم داشتن عقیده ای (مسلمان بودن یا بهایی بودن یا یهودی بودن) مورد تبعیض قرار داد.

اعلامیه جهانی حقوق بشر به صراحت می گوید:

"هر شخصی حق دارد از آزادی اندیشه، وجدان و دین بهره مند شود : این حق مستلزم آزادی تغییر دین یا اعتقاد و همچنین آزادی اظهار دین یا اعتقاد، در قالب آموزش دینی، عبادت ها و اجرای آیین ها و مراسم دینی به تنهایی یا به صورت جمعی، به طور خصوصی یا عمومی است."

نهایت حماقت موجود در نظرات مزدوران رژیم زمانی عیان می گردد که بر سر مجید توکلی چادر می اندازند و عکسش را منتشر می کنند و تصور می کنند زن بودن موجب خجالت است.این نگرش و تبلیغات علیه  بی بی سی نیز چیزی شبیه همان است.

پی نوشت: 
لطفا به من نفرمایید چرا از اسلام انتقاد می کنم، من حق مسلمانان برای مسلمان بودن را به رسمیت می شناسم و از آن نیز دفاع می کنم، اما طبق اصل نوزدهم  اعلامیه جهانی حقوق بشر، همه حق دارند از دیگر عقاید انتقاد کنند. بماند که از نظر شخص من، عقیده بهاییت نیز مانند اسلام، عقیده مضحکی بیش نیست.

" هر فردی حق آزادی عقیده و بیان دارد و این حق مستلزم آن است که کسی از داشتن عقاید خود بیم و نگرانی نداشته باشد و در کسب و دریافت و انتشار اطلاعات و افکار، به تمام وسایل ممکن بیان و بدون ملاحظات مرزی آزاد باشد."

لینک این مطلب در بالاترین-----------آزادگی


۱ نظر:

  1. تنها دیدار امام خمینی و آیت الله سید علی قاضی و بیان اسراری از جانب ایشان

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=68:1389-06-26-12-46-27&catid=52:zohor

    پیش بینی هایی از حوادث سال های آینده ایران و جهان

    بحران اقتصادي در جهان تا سال ظهور و اعلام خودمختاری در بعضی از ایالات آمریکا

    سقوط غزه با جنایات وحشیانه اسرائیل

    مرگ ملک عبدالله و اختلاف در عربستان و بسته شدن راه حج به روی شیعیان

    جنگهای شدید در منطقه و ورود روسیه و چین در جنگ

    کودتا علیه بشار اسد در سوریه

    حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده سپاه امام مهدي عج و پیروی از ایشان راه نجات از فتنه ها

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103:1389-11-06-21-02-04&catid=52:zohor

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.