پنجشنبه، مهر ۰۷، ۱۳۹۰

اینهایی که موقع آب خوردن می گویند یا امام حسین ، موقع سکس هم می گویند یا امام حسن...!؟

شاید اکثر ما به چشم خود دیده ایم که افراد مذهبی، هنگام نوشیدن آب می گویند یا حسین تشنه لب و با تشنگی به یاد امام حسین می افتند.

سوال من این است که:
-          چنین اشخاصی، هنگام سکس لابد امام حسن را یاد می کنند که پنجاه و اندی زن داشته است؟!
-         یا وقتی از بلندی به پایین پرت می شوند، می گویند یا حضرت جعفر طیار؟
-         یا هنگامی که جایی از بدن آنها با آتش می سوزد، می گویند یا حضرت ابراهیم؟!
-         یا وقتی پدر بزرگ محترم زودتر نمی میرد (خبر مرگش!) که به آنها ارثیه برسد، می گویند یا حضرت نوح؟
-         یا وقتی می روند جگرکی محل، می گویند یا حضرت حمزه؟!
-         یا وقتی یک خرابکاری اساسی می کنند (مثلا درب خانه خود را از لولا در می آورند) می گویند یا امام علی؟
-         یا هنگامی که می خواهند از زیر کار در بروند  و مثلا از اداره خود جیم شوند، می گویند یا امام سجاد؟!
-         یا هنگام رقص در مراسم های جشن، می گویند یا امام باقر؟
-         یا هنگام زندانی شدن، می گویند یا امام موسی کاظم؟
-         یا وقتی احساس خوش تیپی می کنند، می گویند یا حضرت یوسف؟
-         یا هنگام خوردن غذای آلوده و مسموم در رستوران های بین راه، می گویند یا امام رضا؟
-         یا اگر کسی پشت سر خانواده آنها، خصوصا مادر آنها، حرف بدی زد، می گویند یا حضرت مسیح؟
-         یا هنگامی که از جانب عموم مورد کم لطفی قرار می گیرند و کسی آنها را تحویل نمی گیرد، می گویند یا امام نقی؟ (توضیح در باره سندروم نقی!)
-         یا زمانی که کسی آنها را اسکل می کند و برای مدت طولانی سر کارشان می گذارد، می گویند یا امام زمان؟!
-         یا وقتی بچه خود را خیلی بدجور کتک می زنند(در حد مرگ!)، می گویند یا حضرت ابراهیم؟!


۳ نظر:

  1. يا وقتي از دست طلبکارها فرار مي کنند مي گويند يا امام زمان

    پاسخحذف
  2. وقتي هم که طلبکارها زياد فشار مي آورند مي گويند الهم عجل لوليک الفرج

    پاسخحذف
  3. منکه موقع سکس مادرو خواهرتو یاد میکنم که بیشتر لذت ببرم.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.