یکشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۹۰

نیروی افتضاحی به مانند انسان های غارنشین و یا سرخ پوست ها، و با منتسب کردن انسان ها به شیطان، دخترکی را کشته است...!


نمی دانم خبر کشته شدن دخترکی جوان در مشهد، بدست نیروی افتضاحی کشته شده است[پی نوشت]؛ داستان از این قرار بوده که پلیس به یک مهمانی خصوصی که چهار پسر و دختر جوان، در آن به صورت مختلط حضور داشته اند، حمله کرده است و یکی از این دختران، از تراس طبقه ششم به پایین پرت می شود و جوانمرگ می شود.

 بی بی سی از قول رییس پلیس امنیت، نقل می کند که :

"ناصر نجاریان رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی، گفت که مرگ این دختر جوان در جریان حمله "تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی" به یک "مهمانی شیطانی" صورت گرفته است."
از دیشب تا کنون، کلمه "مهمانی شیطانی" چونان پتکی بر مغز من کوبیده می شود و من در عجب مانده ام که چگونه جمعی جنایتکار در قرن بیست و یکم، به منتسب کردن افراد به شیطان، انسان ها را قربانی می کنند.

سوال این است که این شیطان چه چیزی است که سال 2011 با استناد به او و ربط دادن انسان ها به شیطان، دختری را جوانمرگ می کنند.

اگر این مهمانی شیطانی بوده است، پس شیطان مسول است و کسی که شیطان را آفریده است، چرا انسان ها را آزار می دهید؟ این کلام احمقانه قرانی چه چیز مزخرفی است که در سال 2011 توجیه کشتن دخترکی نوجوان را فراهم می کند؟!

درست به مانند انسان های غار نشین و اولیه  که برای توجیه محیط اطراف و ندانسته ها را به شیطان یا خدای فلان و بهمان می چسباندند، در سال 2011 افراد و اعمال آنها را شیطانی می دانند.

من نمی دانم شیطان چیست و کدام احمقی آنرا آفریده است، اما آقای نیروی افتضاحی، این را خوب می دانم که کارهای زیر، کارهای کثیفی است و تنها از یک انسان شریر بر می آید:

-         آزار دیگر انسان ها به جرم شاد بودن
-         کشتن انسان ها و رد شدن با ماشین از روی آنها
-         راه انداختن شکنجه گاه هایی مانند کهریزک
-         استفاده از اسلحه پلیس  برای باج گیری
-         بد رفتاری با مردم
و این لیست آنقدری طولانی است که برای خلاصه کردنش، تنها می گویم برای تعریف شرارت، می توان گفت خلاصه شرارت می شود نیروی افتضاحی.
پی نوشت: در تیتر نوشته ام دخترک را کشته اند، چه آنکه اقدام نیروی انتظامی قتل یا (Manslaughter) محسوب می شود، چرا که از رفتار وحشیانه نیروی انتظامی با خبر هستیم، می دانیم که چگونه به آزار جوانان می پردازد و وقتی آن دخترک هیچ گناهی مرتکب نشده است، آزار دادن او صرفا مهیا کردن شرایط برای کشته شدن او است و هر دادگاه منصفی، نیروی انتظامی را مسول قتل این دختر خواهد شناخت. 
نوشته های پیشین و مرتبط: 

لینک این مطلب در بالاترین-----------آزادگی----


۱ نظر:

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.