شنبه، مهر ۰۲، ۱۳۹۰

لا اکراه فی الدین! ( مضحک ترین حرف اسلام )

این نوشته را یکی از دوستان عزیز، به نام آتیئست نوشته است، از من خواسته که اینجا منتشرش کنم. 

من واقعن با این شوخ‌طبعی محمد و پیروانش حال میکنم، مثل این میمونه که به کسی بگی هیچ اجباری برای شما نیست که از این جاده رد بشی فقط اگه برگشتی سرتو میبریم عزیزم!

بعد طرف میگه بابا مگه خودتون نمیگید لا اکراه فی الجاده! حالا من میخوام مسیرمو عوضو کنم، میگن نه دیگه!‌ اومدی نسازی! این برای اونای هست که تو این جاده متولد نشدن! شما که بابا مامانت تو همین جاده بودن دیگه نمیتونی برگردی! البته نه! میبخشید! میتونی برگردی فقط پخ پخ میشی!

تازه بیچاره طرف خبر نداره حتی اگر تو این جاده هم متولد نمیشد فقط حق داشت توی اون دو سه تا جاده موازی قدم برداره تازه با پرداخت عوارضی سنگین و حتما بصورت خفت بار به صاحبان همین جاده! بقیه هم یا باید بیان تو همین جاده یا پخ پخ!

 لا اکراه فی الجاده ! (قال محمد با یه چشمک و دندونی که از شرارت برق میزنه تو مایه های گرگی که در کارتون پسر شجاع بود :) )

بعد میگن ۲ ملیارد مسلمون داریم خو لامصب ( با لحجه هندونه فروشه تو ستایش بخونید ) همینه دیگه تازه حالا کمید! اگه زور دستتون بود میشد ۱۰۰ ٪ مردم جهان بعدشم آیه نازل میشد میرفتید سراغ سگ و گربه و گاو و هر آنچه پستاندار ( میبخشید شیر دان دار ) خزنده و چرنده و … همه (‌ به فتح ه و میم ) مسلمان میشدند!

میکروفونو در اختیار ماله کشان و فحاشان و سینه چاکان مسلمان میذارم، فقط خواهشتن نگید که مبلغ جزیه خیلی کم بوده و به اندازه خمس و ذکات مسلمونا بوده و غیر مسلمونا خیلی حال میکردن که جزیه بدن که ارجاعتون میدم به این مطلب از تاریخ تمدن اسلام جرجی زیدان


/-------/اگر حضرت محمد، اشتباها دختر به دنیا می آمد...!



چرا ارتداد؟! چون گاهی هر کاری که می خواهی انجام دهی، گناه محسوب می شود

۱۱ نظر:

  1. دوست عزیز ممنون که مطلب رو پست کردید
    چون عضو بالاترین نیستم اینجا جواب اون دوستی رو که فرمودند باید صبر کرد که این رژیم عوض بشه بعد سر فرصت در این مورد بحث میشه رو میدم:
    دوست عزیز اسلام نه تنها یک دین که یک فرهنگ هست
    فرهنگی که بر مبنای اون خیلی چیزای دیگه شکل میگره که یکیش حکومت هست
    فرهنگ یک ملت چیزی نیست که بشه یک شبه و با تصمیم عده ای روشن فکر در برج میلاد عوضش کرد که اگر شدنی بود رضا خان میتونست انجامش بده
    تغیر فرهنگ به تدریج و در گذر زمان امکان پذیره مخصوصا برای ملتی مثل ما که به شدت در مقابل این نوع تغیرات مقاومت میکنه حال این تغییر چه مثبت باشه و چه منفی
    و این تغییر امکان پذیر نیست مگر با مباحثات گسترده و در دراز مدت

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. این دو لینک و کلا لینک salehat.ir آلوده به بدافزار جاسوسی است بچه ها مواظب باشید

    پاسخحذف
  4. جناب گمنامیان با درود

    کمک شما در یکی از پستهایم کمک زیادی به بازدیدهای وبلاگم کرد. سپاسگزار خواهم بود اگر این لطف را در مورد پست امروزم با عنوان آشویتس کجاست نیز انجام دهید.
    پیشاپیش از یاری شما سپاسگزارم
    http://balatarin.com/permlink/2011/9/24/2731904

    پاسخحذف
  5. دوست عزیز شما رفتارهای مدعیان دینداری رو با خود اسلام اشتباه گرفتید.خداوند از همه چیز تو دوست عزیز بی نیازه راحت باش اسلام رو قبول نکن اگه قبول کردی رهابش کن .شراب بخور یا نخور به کسی به کمک کن یا نکن زنا کن یا نکن همه اختیار توست ولی اینو بدون اگه کسی تو رو به یکی از این کارها مجبور کرد اون اسلام نیست اون ابزارش اسلامه که بر تو مسلط بشه هر کاری دوست داشتی بکن ولی اینو بدون خدا به اعمال تو نیازی نداره

    پاسخحذف
  6. به ناشناس آخری

    خو لامصب اسلام با ما کار داره چپ بریم راست بریم میخواد گردنمونو بزنه تازه اونور هم که رفتی قیر داغ تو ماتحتمون کنه
    میگه راه فقط راهه مستقیم، خو شاید یکی بخواد بره بغل جاده یه باغی کشاورزی چیزی راه بندازه کلا بیخیال راه مستقیم و غیر مستقیم شه !
    عجبا
    میگی خدا به اعمال ما نیاز نداره؟ خو لامصب اگه نیاز نداره چرا ایقد حرص و جوش میخوره که اگه نماز نخونید ال میشید و بل میشید بهش میاد خیلی نیاز داشته باشه ها
    پ ن : این کامنت با کمی چاشنی طنز همراه بود و به هیچ وقج قصد توهین به شخص شما رو نداشتم

    پاسخحذف
  7. گمناميان گرامي؛
    پيشنهاد مي کنم از اين به بعد بجاي استفاده از واژه ”ماله کش“ از واژه ”ماست مال“ استفاده کنيد.
    چراکه ماله کش انسان را ياد بناها مي اندازد.
    ولي ماست مال ها آدمهاي حقه باز و پليدي هستند که سعي مي کنند حقيقت را پنهان کنند.
    پ.ن. لغت نامه دهخدا

    پاسخحذف
  8. آقای گمنامیان چون این مطلب رو نوشتین برای افزایش معلوماتتون بگم که این آیه در هنگام صلح حدیبیه آمد که چون پیامبر میخواست بره حج و تعداد افرادش کم بود مجبور بود تا مصالحه کنه و دین کفار رو به رسمیت بشناسه که با مخالفت اطرافیانش روبرو شد به همین دلیل آیه لا اکراه فی الدین نازل شد و پس از انعقاد صلح هم برای اینکه مخالفتهای کسانی که پیامبر رو به سازشکاری متهم میکردند خاموش کنه آیه انا فتحنا لک فتحا مبینا نازل شد که یعنی این پیمان بزرگترین پیروزی توست .
    درواقع اصلا این آیه لا اکراه موضوعیت موردی داشته و در اون جریان خاص لازم بوده و حالت کلی نداره

    پاسخحذف
  9. جناب آتئیست شما که اسلام رو قبول نداری اصلا نباید برات مهم باشه که اسلام چی میگه اگه نماز نخونی چی میشه یا نمیشه دوما آیا وقتی یک معلم میگه اگه درس نخونی آینده ات چنین میشه و چنان فکر میکنی چه نیازی به درس خوندن شما داره.
    عرض کردم اونجا هم که دیدی اسلام بهت گیر میده بدون که اسلام دین گیر نیست اونجا یه مشکلی هست که دیگه بماند.....مرسی که وقت گذاشتی و خوندی

    پاسخحذف
  10. یه مسئله ی جالب که فکر کنم نویسنده به اون دقت نکرده و اومده فقط یه مطلب نوشته-برای این که فقط بگه یه چیزی نوشته- اینه که ''اکراه به معنای اجبار نیست،لا اکراه فی دین یعنی کراهتی یا همون زشتی در دین نیست.خیلی لطف دارید دیگه اگه این کامنت رو پاک کنید.حمید ستوده هستم.در فیسبوک خدمتتونم.یه مسئله ی جالب که فکر کنم نویسنده به اون دقت نکرده و اومده فقط یه مطلب نوشته-برای این که فقط بگه یه چیزی نوشته- اینه که ''اکراه به معنای اجبار نیست،لا اکراه فی دین یعنی کراهتی یا همون زشتی در دین نیست.خیلی لطف دارید دیگه اگه این کامنت رو پاک کنید.حمید ستوده هستم.در فیسبوک خدمتتونم.

    پاسخحذف
  11. اولا بگم این ناشناس آخریه منم که ندم رو معرفی کردم.
    دوما در مورد احتیاج خدا به نماز و روزه ما،عزیز دلم،میخوای نماز بخون میخوای نخون.نماز برای خودته.این جهان همه چیزش برای خودته.در قرآن آیه داریم که میگه ای انسان همه چیز رو برای تو آفریدم و تو را برای خودم

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.