پنجشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۹۰

نهایت بی آبرویی رژیم:ویدیو شلاق زدن را ببینید،رییس جمهور دزد به ده ها میلیون نفر می گوید خس و خاشاک، اما یک بانوی وبلاگ نویس به دلیل انتقاد از آن دزد شلاق می خورد!

رژیم اسلامی، یکی دیگر از قله های بی شرمی را فتح کرد و در زندان اوین، حکم شلاق را برای یک بانوی وبلاگ نویس (سمیه توحیدلو) اجرا کردند.

 جرم او توهین به احمدی نژاد بوده است و این اتهامی خنده دار است، اسم احمدی نژاد خود یک توهین و فحش است، دزد سر گردنه ای که خون ندا و سهراب بر دستش خشک شده است و جز جنایت، چیز دیگری در پرونده خود ندارد.

یادمان بیاید که احمدی نژاد به مردم معترض به تقلب در انتخابات، بی هیچ شرمی توهین کرد  آنها را خس و خاشاک نامید. به دیگر عبارت، اگر احمدی نژاد رای مردم را بدزد و به اکثریت جامعه ایرانی توهین کند، هیچ اشکالی ندارد، اما اگر یک وبلاگ نویس به احمدی نژاد انتقاد کند، با مجازات وحشیانه شلاق روبرو می شود.

تنها یک رژیم، در نهایت بی آبرویی باید باشد که چنین ننگی را بر خود بپذیرد، این مسخره کردن عدالت است و فتح قله ای از بی شرمی.


مجازات شلاق، مجازات وحشیانه و غیر انسانی است و بشدت به بدن قربانی آسیب می رساند، گزارش های فراوانی چون از دست دادن کلیه، سکته و یا آسیب های دراز مدت، از اجرای این مجازات غیر انسانی، در دست است. 


پشت انسان به لرزه می افتد، زمانی که می بینیم یک انسان را به جرم نوشته یک مطلب در انتقاد از یک انسان جنایتکار، شلاق می زنند. 

برای اینکه ببینیم، شلاق زدن چه عمل وحشیانه و چه مجازات غیر انسانی است، کافیست به این ویدیو زیر نگاه کنید که در یک کشور اسلامی دیگر، رخ داده است و پلیس سودان، یک زن روزنامه نگار را به جرم اینکه درخواست کرده بوده زنان بتوانند شلوار بپوشند، شلاق می زند.  

لینک این نوشته در سایت بالاترین -------آزادگی
نوشته های دیگر امروز من:



۱۰ نظر:

  1. akhe azizeman inke iran nist!midunim ozaye un momlekat kharabe vali harchi jai dare

    پاسخحذف
  2. to khodet mozdor rejime khomeini o khameni hasti hasti

    پاسخحذف
  3. to ba in vidou ke male araghe mikhay mobarezin o bad nam koni khodeti chera har fi az khameni jalad nemizani

    پاسخحذف
  4. آقا یا خانم ناشناس،
    اولا این ویدیو مال سودان است
    دوما،
    اگر متن وبلاگ را، قبل از ویدیو خوانده بودید، می دید که نوشته ام:
    پشت انسان به لرزه می افتد، زمانی که می بینیم یک انسان را به جرم نوشته یک مطلب در انتقاد از یک انسان جنایتکار، شلاق می زنند.

    برای اینکه ببینیم، شلاق زدن چه عمل وحشیانه و چه مجازات غیر انسانی است، کافیست به این ویدیو زیر نگاه کنید که در یک کشور اسلامی دیگر، رخ داده است و پلیس سودان، یک زن روزنامه نگار را به جرم اینکه درخواست کرده بوده زنان بتوانند شلوار بپوشند، شلاق می زند.

    پاسخحذف
  5. من نمی فهمم همه شما کفار اینقدر خالی الذهن هستید یا فقط بعضی هایتان اینطورید. آقای گمنامیان از کسی اگر دفاع میکنی حداقل اسمش را درست بنویس : "توحیدلو" و نه "توحیدی" !

    پاسخحذف
  6. ...
    این سمیه هم به خدایی یک بُت (خامنه ای) ایمان نیاورد!

    پاسخحذف
  7. سلام ببخشید میشه واسه من دعوت نامه بالاترین بفرستی؟
    خواهش میکنم. منتظرتم.
    با تشکر
    mahbax@gmail.com

    پاسخحذف
  8. من اين افتخار را به سميه توحيد لو تبريك ميگويم كه بخاطر ملت مظلوم ايران شلاق خورد اين هرگز تحقير نيست در واقع تحقير اونائي هست كه در دنيا ابرو براي خودشان نذاشتن

    پاسخحذف
  9. ولی چقدر ضایع شدید وقتی خبر تکذیب شد ....
    و شرم بر شما دروغگویان که کثافتان بیش نیستید ...
    :))))

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.