سه‌شنبه، شهریور ۲۲، ۱۳۹۰

ویدیویی که در آن گاوها از موسیقی لذت می برند، چرا پیامبر موسیقی را حرام دانسته؟ / هر چیزی که محمد پیامبر دوست داشته، شده قانون اسلام

لذت بردن از یک موسیقی، یک فیلم هنری و یا یک تابلو نقاشی، خود یک توانایی است. یک انسان بی بهره از هنر نمی تواند از هنر مجسمه سازی یا موسیقی لذت ببرد.

قوانین اسلامی، قوانینی مضحک هستند که تمام آنها بنا شده بر اساس خواسته ها و تمایلات پیامبر اسلام بوده اند. مثلا قانون صریح اسلامی است که  زنان محمد بعد از مرگ او اجازه ازدواج با شخص ثالثی را  نداشته اند (برعکس زنان عادی جامعه) چرا که محمد مانند دیگر مردان دوست نداشته کسی با زن او رابطه جنسی داشته باشد و این تمایل و خواسته را در قالب یک قانون اسلامی ارایه کرده است.

یا می بینیم که ازدواج با زن فرزندخوانده، که در آن روزگار بسیار نکوهیده محسوب می شده است، بنا به خواسته جنسی محمد، آزاد می شود. در آن روزگار، فرزندخوانده در حکم پسر شخص محسوب می شده و ازدواج با او، ازدواج با عروس خود فرد محسوب می شده و گناه بوده است. اما بعد از اینکه پیامبر اسلام، عروس خود (زینب) را می بیند، عاشق او می شود و برای جدا شدن او از شوهرش آیه نازل می شود و محمد با او همخوابه می شود! (توضیح بیشتر اینجا)

یا مثلا می بینیم که قران در یکی از آیات خود می گوید که در خانه محمد چطور رفتار کنید و صدای خود را بلند نکنید و یا چیزهایی شبیه این.

به عبارت دیگر با یکبار خواندن قران می توان دید که قوانین اسلام و قران، تماما بر اساس خواسته های محمد بنا شده است و محمد هر چه را که دوست داشته آزاد و حلال عنوان کرده و هر چه را که دوست نداشته است، حرام دانسته است.

با توجه به این نکته باید پرسید چرا پیامبر اسلام، موسیقی را حرام دانسته است؟ این رفتار بسیار جای سوال دارد، آیا محمد توان لذت بردن از موسیقی را نداشته است؟!

در این ویدیو می بینید که حتی گاو ها نیز می توانند از موسیقی لذت ببرند و برای شنیدن موسیقی جاز صف می کشند، مقایسه این گاوها با قوانین اسلامی، عجیب آدم را به فکر فرو می برد!


نوشته دیگر امروز من:


لینک این مطلب در بالاتری-----------آزادگی

گروه جاز The New Hot 5، کنار یک چراگاه به نواختن یک آهنگ جاز مشغول می شوند و گاو های مزرعه برای شنیدن آن جمع می شوند 


۱۶ نظر:

  1. خیلی جالبه که نادانی و جهالت خودتونو به عنوان نظریات هنجار شکن آشکار میکنید و پز روشنفکری هم میگیرید ... !
    زمانه ی احمقانه ای داریم ... وقتی کسی میخواد چیزی بنویسه ، ابتدا کمی تحقیق میکنه ، چیزی یاد میگیره ، بعد نظر خودشو پرت میکنه وسط !
    البته تو دورانی که حماقت و جهالت ، مایه ی فخر فروختن به جماعت میشه ، ... شما هم باید برید حالشو ببرین ... خوش باشین با جهل شیرینتون !!

    پاسخحذف
  2. خطاب به عليرضا:حداقل اين نوشته اگر جهالت هم باشه(كه به نظر من نيست)به كسي ضرري نميزنه ولي سنت هاي وحشيانه و بي تمدنانه ي اسلام يك تهديد هميشگيه.
    به نظر من تمام كاري كه محمد كرد اين بود كه گفت: زن ها رو به جاي اينكه بكشيد , ب...
    و بعدش هم بشوريد خودتونو...
    دقت كن كه طبق احاديث خودتون با اين 2 كار دينتون كامل شده

    پاسخحذف
  3. آرش جان،اینکه یه آدمی ،یه موقعی ،به یه عده آدمی گفته زن ها را به جای اینکه بکشید ب.....بعد خودتون رابشوئیدهم به کسی صدمه نمیزنه.....برای اطلاع عرض کردم .همین

    پاسخحذف
  4. ابلهِ نادان! قوانین شریعت هم برای این هستند که گاوهایی مثل تو هر غلطی که دلشان خواست نکنند. شاید من میلم کشید که بروم با زن همسایه جفت گیری کنم که میل گاو هم به همین می کشد. دین آمده تا همین تمایلات را در مسیر درست قرار دهد. اخیرا یک عده را در تهران گرفته بودند که زنهایشان را با هم عوض می کردند. شاید خیلی از حیوانات هم جفتشان را عوض کنند. این دلیل بر این می شود که اینکار خوب است؟ من فکر می کنم اگر در مغز جنابعالی خاک اره هم می بود باید بیشتر از این می فهمیدی. موسیقی سم است برای روح، عین حرام است. هرچند جذبه داشته باشد. مثل یک گل سمی ِزیبا می ماند.اثراتش بر روح به راحتی قابل اندازه گیری با دستگاههای پزشکی امروزه هم نیست که بخواهید برای رد سخنان من برهانهای شبه علمی و علوم من در آوردی مثل «موسیقی درمانی» را مثال بزنید.

    پاسخحذف
  5. وقتی که به راحتی به یکدیگر صفت ابله و نادان را میدهید تقریبا" تمام افکار خود را روی دایره ریخته اید و درون مایه خود را به نمایش گذاشته اید . چنان از انتقاد گریزانید که حتی تحمل شنیدن صدای مخالف را ندارید . به نظر شما آیا همه باید مثل شما فکر کنند تا شما راضی باشید و دنیا مطابق میل شما بچرخد ؟ خدا زیباست و زیبائیها را دوست دارد . بنده معتقدم که صدای زیبا بوی خوش اخلاق نیکو و حتی صورت و سیرت زیبا همه از نعمتهای خداست و خدا آنها را دوست دارد و انسان نیز به همان سمت گرایش و تمایل دارد . تا چگونه فکر کنید و خط قرمز شما کجا باشد .............

    پاسخحذف
  6. ابلهِ نادان! قوانین شریعت هم برای این هستند که گاوهایی مثل تو هر غلطی که دلشان خواست نکنند. شاید من میلم کشید که بروم با زن همسایه جفت گیری کنم که میل گاو هم به همین می کشد.
    ---------------------
    تو چين که قوانين شريعت حاکم نيست. هست؟
    اگه يک مسلمون مثل خودت بخواد توچين مسلمون بازي در بياره بره با زن همسايه جفت گيري کنه. اگه گفتي چي تو کونش مي کنن؟ چوب.
    يادگرفتي؟ پس چرند نگو...

    پاسخحذف
  7. کجای قران نوشته موسیقی حرام است کجا نوشته پیغمبر موسیقی را حرام کرده هر که گفته دروغ به عرض شما رسوندن اصلا هم چین چیزی نیست حضرت داود وقتی که میخوند تمام پرندگان با وی هم آواز میشسدند این ملاها به درد قبرها میخورند سخنانی از این قبیل وقتی بر زبان چند ملای منبری جاری میشود این دامی است به مردم عوامب فریب گنجاندن.خمینی مادر قحبه با گول زدن نسلی احمق که پدران ما می باشند این تخم حروم زاده را به قدرت نشاندند و نسل من را از زندگی خوب و از لذت بردن موسیقس محروم کرد اگر انقلاب ایران در چنین مسیری نیفتاده بود این ملاها به نان نوا نمی رسیدند و جایشان هم چنان در خانه محقری بود چشمشان به دست این و ان.

    پاسخحذف
  8. کجا نوشته پیغمبر موسیقی را حرام کرده هر که گفته دروغ به عرض شما رسوندن اصلا هم چین چیزی نیست حضرت داود....
    --------------
    1400 سال است که موسيقي حرام است اگر در زمان محمد(لعنت الله عليه) موسيقي حلال بود و خود ايشان به موسيقي گوش مي داد و شما سند داري بگو تا ما هم روشن شويم.

    پاسخحذف
  9. کجا نوشته پیغمبر موسیقی را حرام کرده هر که گفته دروغ به عرض شما رسوندن اصلا هم چین چیزی نیست حضرت داود....
    ----------------------------------
    مردک اطلاع نداری مگر مجبوری عر و گوز کنی؟ موسیقی حرام است . این چیز خیلی واضحی است که اگر ذره ای مطالعه داشته باشی باید این رو بدونی . هرچند که مغز شما کفار گنجایش زیادی نداره و کلا افراد تهی مغزی هستید. برای اینکه توی اون مغز پوکت فرو بره باید به عرض و طول و ارتفاعت برسونم که تنها یکی از احادیث درباره حرمت موسیقی حدیث زیر هست: «الغنا رقیه الزنا» یعنی غنا (موسیقی) انسان را به زنا ترغیب می کند. البته بعضی فقها موسیقی غنایی را از انواع دیگر آن جدا دانسته اند. توضیحات در این باره زیاد است، این یک حدیث را فقط به عنوان نمونه آوردم. منتها موضوعی که باعث تاسف است اینست که شما کفار متاسفانه ادعایتان زیاد ولی اطلاعاتتان بسیار کم است. توضیحات بیشتر را میتوانی در منابع اینترنتی هم جستجو کنی. یک توصیه هم به تو میکنم و آن اینکه قبل از اینکه بخواهی چیزی را رد کنی اول کمی مطالعه کن و بعد آن دهان گشادت را باز کن و مزخرف بباف! با آرزوی لعن و نفرین ابدی ِ الهی برای شما کفار خدانشناس. (و مخصوصا این بی همه کس ِآخری که اسم منحوس خودش رو شیطان شناس گذاشته، مگر اینکه به شناخت خودش نائل بیاد.)

    پاسخحذف
  10. در واقع ریدم به اسلام و مسلمین از نوع اسهالیش
    ریدم به محمد زن باز بچه باز
    ریدم به علی و حسن و حسین دشمنان مردم ایران زمین

    ریدم تو صورت هر چی ایرانی که از اسلام دفاع میکنه
    بد بختا زمان حمله اعراب دخترا و زنان ایران بعد از تجاوز بردند تو مکه فروختند
    کی میفهمید من نمیدونم

    من از قرآن برای دستمال توالت خونم استفاده میکنم خیلی خوب تمیز میکنه فکر کنم واسه همین از عرش فرستاده شده

    پاسخحذف
  11. پاسخ به دشمن خونی عجب اسمی برای خودش انتخاب کرده بهش میخوره از بسکه خون جوانان ملت ایران خورده.مردکه کودن که با حدیث کثیفتان که خمینی مادر قحبه به خوردتان دادهو تا انجای مادرتان هم رخنه کرده کثافت امثال مثل خمینی دجال توی این 1400 سال این حدیث ها رانوشتند موسیقی حرام نیست بیسواد که فقط پای منبر ملای 5 تومانی میشینی برو قران و تورات انجیل را مطالعه کن اگر سواد داری وقتی که حضرت داود آواز سر میداد تمام مرغان آسمان با وی هم آواز میشدند احق کودن که کور کورانه به این حدیثهای ملای دل خوش کردی که سواد داری طبق حدیث ان زن و بچه بیچاره ات را تحویل ملا نده.

    پاسخحذف
  12. دادشه من چرا دعوا میکنید.هر کی میخواد گوش کنه هر کی نمیخواد گوش نکنه.اقای گمنامیان که همیشه یه بحثی میندازی وسط خودتو میکشی عقب بعد به ریش من و بقیه میخندی.من سن تو بودم اندازه تو میفهمیدم.
    مگه اسلامنگفته موسیقی حرامه؟مگه پیامبرش نگفته تویه بی دین رو سننه!!من مسلمون باید بیام بگم چرا اینطور شد چرا نشد.شماها که دین ندارید به هر کاری تن میدید شما چرا ناراحتی!؟
    موسیقی حرام نیست از خود بیخود شدن حرامه.موسیقی که انسان رو ببره تو عالم دیگه حرامه چون عقل کار نمیکنه تو یه عالمه دیگه ای والا موسیقی که انسان رو تحت تاثیر قرار نده حرام نیست.تازه اونم واسه منه مسلمونه به تو ربطی نداره.

    پاسخحذف
  13. ناشناس آخری
    قبل از اینکه من جواب بدهم، معمولا یکی دیگر از خوانندگان جواب می دهد و دیگر نیازی نیست من پاسخ دهم.
    من نظرم را در بالا و در خود متن نوشته ام، ادب حکم می کنم این تریبون را تا جایی که می شود به دیگران واگذار کنم و خودم بیشتر شنونده باشم.
    ضمنا،
    با هیج موسیقی انسان را به عالم دیگری نمی برد، مگر شیشه و کراک است که به عالم دیگری ببرد ؟!
    من مسلمان نیستم، اما حق دارم به قوانین اسلام خرده بگیرم و انتقاد کنم، چه آنکه کشور من بر اساس این قوانین اداره می شود.

    پاسخحذف
  14. با هیج موسیقی انسان را به عالم دیگری نمی برد، مگر شیشه و کراک است که به عالم دیگری ببرد
    ---------------------------------
    میبره گمنامیان بیا ببرمت موسیقی هایی گوش که دیوونت کنه.موسیقی هم ادم رو از خود بی خود میکنه.
    پس چون از حالت طبیعیت میای بیرون گفتن حرامه.والا موسیقی به تنهایی حرام نیست.قران میگه از سخنان باطل دوری کنید.یا بعضی مردم خریدار سخنان بیهوده و سرگرم کننده اند تا بی هیچ عملی دیگران را از راه خدا گمراه کنند و آن را به سخره گیرن.سخنان بیهوده که تو موسیقیهاست باید گوش نکنی نه موسیقی.
    تو هیچ حقی نداری ابلهانه اسلام رو نقد کنی.با عقل منطقت نقل کن جوابتو میگیری!!تو یه جو غیرت داشتی دمت رو نمیذاشتی رو کولت در بری از ایران.کشورم کشورم میکنه!!!ایرانی اینقدر خوار ذلیل نشده که تو بیای ادعا کنی ایرانیم.

    پاسخحذف
  15. پاسخ به ناشناس اخری...برای چی یک آدم عاقل که همه مفاهیم انسانیت را میداند.چرا باید از اندیشه ملاها وکتابهای دینی برای یافتن راه راست استفاده کند راه راست به نظر ملاهایعنی بردگی انها و اعتقاد به عقاید آنها.و از گمراهی آدمها سو استفاده میکنند در واقع همه ملاها گوزماها علماها و آیت شیطانها مفت خور و شیاد هستند موسیقی حرام نیست بلکه حلال است در قران نوشته همه چیز حلال است به جز ریختن خون انسان و دزدی و مال مردم به ناحق خوردن و بیت المال را خوردن وووووووووو...انچه که انسان را از حال خود بیخودمیکند میتوانید از بت بزرگتان خامنه ای بپرسید ایشان تریاک ناب میکشد حالی که به او دست میده باطله حالا فهمیدی که موسیقی حلاله.آدمی با شنیدن موسیقی به خدا میرسه

    پاسخحذف
  16. خطاب به ناشناس اخری.مشکل شماها اینه که دین خدا رو جمع کردید رو اخوندها.اخوند کیه داداشه من.کتاب قران همه چیز رو روشن کرده انسان عاقل نیازی به اخوند و وکیل و وصی نداره.
    ولی انسان ممکن خطا کنه پس باید جواب خطاشو بدونه چیه که قران همه چیز رو میگه.من اگه کامل خونده باشی مثال قران اوردم نه اخوند!!!
    من خودم میرم دنبال اینگونه مسایل نه با گفته گمنامیان زود حق رو نمیدم بگم اره راست میگه یا یه اخوند بگه نه بگم پس گفته.قران میگه عقل داری فکر کن.بازم میگم موسیقی حرام نیست.تو از حالت عادی خارج نشو هیچ مشکلی نیست.قران میگه از سخنان باطل دوری کنید یا بعضی مردم خریدار سخنان بیهوده و سرگرم کننده اند تا بی هیچ عملی دیگران را از راه خدا گمراه کنند و آن را به سخره گیرن.اینا ایراده.خیلی از موسیقی های ما حرفهای بیهودست یا کفر امیز اینا حرامه والا هیج جای قران نگفته موسیقی حرامه!!
    اخوند اسلام نیست.قران دین اسلامه.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.