جمعه، مرداد ۲۱، ۱۳۹۰

تصاویری با زیرنویس از قول امام خمینی بر مبنای ای کاش من هم یک پاسدار بودم


از خمینی جمله معروفی است که گفته است : ای کاش من هم یک پاسدار بودم. روایات متعددی است که چرا خمینی چنین گفته است،  گفته می شود خمینی یک زن بسیار خوشگل را می بیند و می پرسد : "لاکن این زن کیست؟!" و همراهان جواب می دهند که این خانم همسر یک پاسدار است و امام هم می گویند ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

بر اساس این گفته روحانی خمینی ، این تصاویر را می توانید ببیند :

لینک این مطلب در بالاترین------آزادگی -----ریشه ها


 امام خمینی : ای کاش من هم یک بز بودم 
_____________________________________________________-

 امام خمینی : ای کاش من هم یک من هم یک خوک بودم 
_____________________________________

امام خمینی : ای کاش من هم یک کروکدیل بودم 
__________________________

امام خمینی : ای کاش من هم یک  میمون بودم 
____________________

امام خمینی : ای کاش من هم یک کلاغ بودم 
_________



امام خمینی : ای کاش من هم یک توله سگ بودم 

۱۷ نظر:

  1. امام خمینی: ای کاش من هم ادم بودم! انسان بودم و شرف داشتم.

    پاسخحذف
  2. چرا به این مردک خمینی فحش میدین این ما مردم هستیم که بی‌ مطالعه هر دینیو و هر خریو قبول می‌کنیم

    پاسخحذف
  3. khomeini hameyeh inha bud khodesh khabar nadashti

    پاسخحذف
  4. خفه شوید مادر قهبه های حرام زاده آواره

    پاسخحذف
  5. لطفا" با دقت بیشتری نظرات خود را ارسال کنید چون بد آموزی دارد. آقا یا خانم همیشه سبز لطفا" وقتی به شدت عصبانی هستید نظر ندهید تا مرتکب چنین غلط های املایی پیش پا افتاده ای نشوید. " قحبه " این طوری نوشته می شود. به هر حال برای شما که آواره نیستید خوب نیست.

    پاسخحذف
  6. حرام زاده شمايد كه بچه هاي همان عربهاي وحشي هستيد

    پاسخحذف
  7. ای کاش من یه روحانی و یک زالو نبودام کاش حتی یک حیوان بودم

    پاسخحذف
  8. کاش من یک توله سگ بودم و مسلمان نبودم

    پاسخحذف
  9. ی کاش من یک قاتل نبودام به من لعنت کنید من رئیس و رهبر و ولیّ افسار گسیختهٔ جهنم خواهم شد

    پاسخحذف
  10. ای کاش در چند شب ۶۰۰۰ جوان جوان را در زندان اوین نمیکشتم پرتی من شیطان است غمی ندارم چون شیطان ققدرت خدائی دارد

    پاسخحذف
  11. این نوشته ها اثبات کنندهء عدم تعادل روانی نویسندهء وبلاگ است.
    روزی خواهد رسید که نویسندهء وبلاگ از ته دل آروز کند که ای کاش وجود نمی داشت تا این همه انحراف از حق در کارنامه اش نوشته نشود!
    متأسفم!

    پاسخحذف
  12. ((ناشناس گفت...
    این نوشته ها اثبات کنندهء عدم تعادل روانی نویسندهء وبلاگ است.
    روزی خواهد رسید که نویسندهء وبلاگ از ته دل آروز کند که ای کاش وجود نمی داشت تا این همه انحراف از حق در کارنامه اش نوشته نشود!
    متأسفم!))
    ==========================================
    عزیز جان ،
    این نوشته به طنز و سرگرمی و شوخی است،
    شما خودت را ناراحت نکن ، سکته می کنی یک وقت !

    پاسخحذف
  13. لعنت به استعمار و همه نوچه هايش از صفوي به بعد....تا هر كجا ادامه يابد

    پاسخحذف
  14. اینطور نباشد یکی بکند یکی نگاه کند ! همه باید بدهند ! خود من 14 سال عراق میدادم !! ( صحیفه گوز جلد آخر )

    پاسخحذف
  15. فعلا که همین آقا به کون همتون گذاشته
    بسوزید و بسازید
    بای

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.