دوشنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۹۰

وقتی رژیم ایران ، رسما تهدید به ترور و آدمکشی می کند! / بیچاره مردم سوریه که چون ایرانیان گروگان رژیم آخوندی شده اند.


بعد از حمله آمریکا به عراق ، رحیم صفوی ، فرمانده وقت سپاه پاسداران گفت که آمریکا مرتکب اشتباه شده و خودش را در تیررس ما قرار داده است، آنوقت بسیاری از مردم دنیا به این حرف خندیدند و آمریکایی ها ، سرمست از تسخیر زود هنگام عراق ، حتی پیشنهاد دولت ایران برای مذاکره با ایران برای توافق بر سر مسایل اتمی و تروریسم بین الملل رد کردند.

آن موقع دولت آمریکا، توانایی ملا جماعت، در دست یازیدن به قدرت ترور را نادیده گرفته بود و همینطور نفوذی که ملاهای 
شیعه در منطقه (خصوصا مناطق شیعه نشین) دارند.

بعد از مدتی ، تازه آمریکا با باتلاقی مواجه شد که دولت ایران برای آنها در عراق درست کرده بود،از بمب گذاری تروریستی گرفته تا حمله به نیروهای آمریکایی، در این میانه دولت ایران حتی پا را فرارتر گذاشت و به حمایت از گروه القاعده نیز همت گماشت و اجازه عبور و مرور القاعده از پاکستان و افغانستان به عراق را از طریق ایران ، صادر کرد.

اکنون بعد از چند سال، تازه می بینیم که سپاه قدس (ارگان تروریستی سپاه) چه قدرتی در عراق پیدا کرده است که نخست وزیر عراق را تعیین می کند.(شاید خواندن ترجمه این مقاله روزنامه گاردین، ما را متوجه عمق ماجرا کند)

اکنون مردم سوریه ، خسته از جنایات چند ده ساله خاندان اسد، با به خطر انداختن جان خود سعی در آزاد کردن کشور سوریه دارند، اما بشار اسد، با براه انداختن حمام خون ، سعی در متوقف کردن آنها دارد و وقتی کشورهای غربی ، زمزمه کمک به مردم سوریه را سر می دهند، دولت ایران با بی شرمی تمام ، پا را به میدان می گذارد و ناتو را تهدید می کند که اگر به سوریه حمله کند، مسول کشته شدن مردم سوریه خواهد بود.

اگر جنایات تروریستی رژیم ایران در عراق را به یاد بیاوریم ، خوب می توانیم درک کنیم که منظور رژیم ایران از این اخطار چیست.

بیچاره مردم سوریه که چون مردم ایران، گروگان رژیم آخوندی شده اند.

لینک این مطلب در بالاترین-------آزادگی -----ریشه ها





۴ نظر:

  1. سلام
    کاملاً میفهمم چی میگین و نگرانی من اینه که پس فردا که خود اینها رو هم پایین کشیدن تو خود ایران هم نا امنی ایجاد کنن . این ایدئولوژی انقدر خطرناکه که باید یه بار برای همیشه ریشه هاش خشکونده بشه .



    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  2. چرا عزیز
    این آدرس فیسبوک من است
    http://www.facebook.com/gomnamian

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.