یکشنبه، شهریور ۰۶، ۱۳۹۰

یکی نیست بگوید رئیس سازمان محیط زیست، به جای اینکه به داد دریاچه ارومیه برسد ، در این توالت عمومی چه غلطی می کند ؟!

شاید فرصت کمی برای نجات دریاچه ارومیه باقی مانده باشد، با مرگ این دریاچه محیط زیست استان غربی ، زندگی میلیونها نفر از هموطنان ما ، دچار بحران اساسی خواهد شد و این فاجعه خطرناک تر از بمب اتمی خواهد بود.  

در حالی که این فاجعه در شرف وقوع است، رییس سازمان محیط زیست، به جای اینکه به فکر جلوگیری از این فاجعه باشد، به مرقد خمینی جنایتکار رفته است.

مقایسه  رفتار دو دولت آمریکا  و ایران در یک حادثه طبیعی ، چون طوفانی که اکنون به سمت نیویورک آمریکا در حال حرکت است، با فاجعه دریاچه ارومیه ، نشان می دهد که رفتار یک دولت دمکراتیک و یک دولت غیر دمکراتیک ، چقدر متفاوت است. طوفان آمریکا، قابل کنترل نیست و قابل جلوگیری هم نیست، اما دولت اوباما با مدیریت صحیح خودش ، جلوی مرگ صدها نفر را تاکنون گرفته است، اما رژیم ایران ، با ساخت سد های غیر اصولی و مدیریت احمقانه خود ، باعث وقوع فاجعه دریاچه ارومیه شده است، اما رییس سازمان محیط زیست ، به جای در صدد جلوگیری از وقوع این فاجعه باشد، به سر گور خمینی رفته است. 




نوشته های  قبلی : 



لینک این مطلب در بالاترین-----------آزادگ----------ریشه ها 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.