یکشنبه، مرداد ۲۳، ۱۳۹۰

آقای خزعلی، سابقه شما سابقه روشنی نیست، ممکن است یک تصویر از خودتان بعد از آزادی زندان ارایه کنید تا ما اثر اعتصاب غذا را بر بدن ببینم ؟


آقای خزعلی، ضمن خشنودی از آزادی شما، با جسارت تمام خواهش می کنم یک عکس از خودتان به ما ارایه کنید تا ما ببینیم که اثر اعتصاب غذا بر شما چگونه بوده است !؟

من چند روز پیش نوشتم که ای کاش به شما دسترسی داشتم و علی رغم اختلاف نظر عمده ای که بین ما است ، التماس می کردم که اعتصاب غذایتان را بشکنید، اما امروز با آزاد شدن شما ، با جسارت و بدون هیچ تعرفی این سوال را مطرح می کنم که چطور ما مطمین شویم شما واقعا اعتصاب غذا کرده بودید ؟!

قطعا یک اعتصاب غذایی که قریب چهار هفته طول کشیده است، باید شما را بشدت لاغر کرده باشد، ما عکس های کسانی که اعتصاب غذا کرده اند را دیده ایم (مثلا اکبر گنجی) ، و می خواهیم مقایسه کنیم و مطمین شویم که آیا شما واقعا اعتصاب غذا کرده بودید ؟! چون باید بدن شما در اثر اعتصاب غذا، تغییری کرده باشد.



آقای خزعلی ، با پوزش فراوان ، شما سابقه بسیار مشکوکی دارید و در رزومه شما، غیر از رانت خواری، سابقه همکاری با یکی از کثیف ترین افراد رژیم ایران ، یعنی سعید امامی وجود دارد و شما نه تنها از سعید امامی دفاع کرده اید، بلکه کتاب هویت را نیز چاپ کرده اید.

من بشدت نسبت به عملکرد شما مشکوکم، چطور نسرین ستوده ، وکیل با شرفی که دنیا به احترام او کلاه از سر بر می دارد، اعتصاب غذای طولانی تری از شما کرد ، اما آزاد نشد؟! 

همین جا پیشاپیش اعلام می کنم، در صورتی که مشخص شود شما واقعا اعتصاب غذا کرده بودید، من به مدت یک هفته در بالای وبلاگم یک اعلامیه قرار می دهم و از اینکه این سوال را کرده ام ، پوزش خواهم خواست، اما باور کنید این حق من است که این سوال را بپرسم، چه آنکه انسان بزرگی چون نسرین ستوده در بند است و وظیفه من نوعی است که در مقابل اشخاصی که وضعیتی مشابه او دارند ، با حساسیت برخورد کنم.


بعد از انتشار این مطلب : 
بعد از این مطلب و بحثی که دودوزه عزیز در فرفر راه انداخنتند، آقای خزعلی یک عکس از خودشان منتشر کرده اند که به نظر می رسد واقعا لاغر شده اند! خوب، وظیفه من است که  عکس ایشان را اینجا منتشر کنم، ورسما از ایشان پوزش بخواهم : 




لینک این مطلب در بالاترین-----------آزادگی ------ریشه ها




۱۰ نظر:

  1. چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟
    How Islam has issued orders to kill more than two billion people?
    * هموطنی که نماز می خوانی و روزه می گیری لطفاً این را حتماً بخوان!
    ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

    تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
    (گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
    مساله۱ – از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
    مساله ۲ – حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

    *( این یعنی کشتن همه هندیها و ژاپنی ها و کره ای ها و چینی ها و… یعنی کشتن بیش از دو میلیارد نفر مجاز شمرده شده و باجگیری از تمام مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً این کار را انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ این یعنی دوران طلائی خمینی !؟ این یعنی مدینه فاضله اشرف !؟ این یعنی اسلام توحیدی !؟ این یعنی اساس فلسفه اسلامی !؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود). *( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه دوباره گذاشته اند).
    * هموطن اگر نماز می خوانی و روزه می گیری احکام آن در کتاب تحریر الوسیله در کنار احکام بالا است٬ آیا وجدان تو راضی به کشتن بیش از دو میلیارد انسان٬ مرد٬ زن و کودک تنها به دلیل مسلمان نبودن می شود؟ آیا می توانی مسئولیت این جنایت بزرگ ضد بشری را که با نام و پشتیبانی معنوی و مادی تو انجام شود را بپذیری؟ از سوی دیگر این افکار وحشیگرایانه بیگانه که قرنها به زبان دیگری در کنج تاریک حجره ها ادامه داشته باعث نابودی چهره صلحدوستی و نجابت ایرانیان شده و صلح و ثبات جهانی را نیز به خطر انداخته و بطور مسلم باعث جنگهای منطقه ای و بین المللی خواهد شد.
    در مورد این حکم اسلام از خاتمی و بنی صدر و رجوی وسروش و هر کسی که ادعای اسلام دارد سوال کنید تا جواب صریح بدهد.

    به پندار نیک٬ گفتار نیک و کردار نیک خویش بازگردیم.
    .«کورش فردوسی»

    لطفاً این حکم اسلامی را در سایتهای مختلف کپی و پیست کنید تا به اطلاع همه ایرانیان برسد.

    پاسخحذف
  2. آقای گمنامیان من با نظر شما موافقم کاملا حرف شما درست است من مطمین هستم ایشان در اطاقی مجهز و در رفاع بودند کجا اعتصاب غذا بودند لابد روزه بودند همانطور که گفتید خانم ستوده هم در اعتصاب بودند پس چرا ایشان را آزاد نکردند این آخوندهای مارمولک میدونند چه جوری باید نقششان را ایفاء کنند تا زمانی این رژیم سفاک آخوندی و زاد ولدشان بر ایران حکومت میکنند غیر از مصیبت و خواری و خانمانسوزی نصیبی نخواهیم داشت مینا از آلمان

    پاسخحذف
  3. منم مشکوکم هرچی باشه این آقا آخوند زاده است اونم چه آخوندی و به تجربه ثابت شده گرگ زاده عاقب گرگ شود.
    مشکوک

    پاسخحذف
  4. مصاحبه با این آقا راگوش کردم اصلا به صدای ایشون نمیومد که 27 روزه که چیزی نخورده باشد. اصلا کسی که یک هفته غذا نخوره از حال میره وای به اینکه 27 روز غذا نخوره . نه یه چیزی این وسط با عقل جور در نمیاد.

    پاسخحذف
  5. شما گفتی یه هفته بالای وبلاگت عذر خواهی می گذاری . بگذار لطفا

    پاسخحذف
  6. علی جان ،
    چشم ،
    حق با شما است، الان این کار را می کنم ،

    پاسخحذف
  7. علی جان ، اعلامیه معذرت خواهی گذاشتم در سمت راست وبلاگ گذاشته ام، تا آخر مرداد ما نیز باقی خواهد ماند.
    ممنون از یادآوری عزیز

    پاسخحذف
  8. ایشان تا اینجا درحد کافی صداقت نداشته.چه اعتصاب غذا کرده باشد چه نکرده باشد.

    پاسخحذف
  9. خواهش می کنم . من قصد جسارت نداشتم . اگر گفتم تنها دلیل بر این بود که دوست داشتم پای حرفتون باشید تا حرف و حدیث های جماعت دیوانه ای که به هر چیزی گیر می دن تا تخریب کنن درست نشه . ممنون بابت انجام کارت .بسیار خوشحال شدم

    پاسخحذف
  10. همین جا پیشاپیش اعلام می کنم، در صورتی که مشخص شود شما واقعا اعتصاب غذا کرده بودید، من به مدت یک هفته در بالای وبلاگم یک اعلامیه قرار می دهم و از اینکه این سوال را کرده ام ، پوزش خواهم خواست

    ;)

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.