یکشنبه، مرداد ۰۹، ۱۳۹۰

دخترک سربلند، چه خوب نشان دادی که آمنه شاید زیبایی صورتش را از دست داده است، اما هنوز دلش زیبا ترین دختر دنیا است...



هیچ کسی جان تو نیست، هیچ کسی درد تو را نکشیده است، هیچ کسی نمی تواند نابود شدن زندگی تو را درک کند.می دانم که بامدادان ، لحظه ای که تو  بیدار می شوی، با یاد درد و عذابی است که بر تو نازل شده است، چه آنکه دیگر چشمانی برای باز شدن نیست و عذاب روزانه تو شروع می شود.

جوانکی ابله، زندگی تو را تباه کرد و قانون احمقانه رژیم اسلامی ، جان آن جوانک را به دست تو داد، اینک تو بودی که با بخشیدن، انسانیت را معنا کردی.  

خواهر زجر کشیده ام، تو نشان و نماد بخشش هستی؛ آمنه جان، با همین صورت مجروحت،اکنون تو زیباترین زن دنیا هستی ...



آمنه جان ،  چه خوب نشان دادی که آمنه شاید زیبایی صورتش را از دست داده است، اما هنوز دلش زیبا ترین دختر دنیا است...

آمنه جان، همه با قلم و با کیبورد، حرف از بخشش و انسانیت زدند ، همه نوشتند که تو انسانیت به خرج بده و همه تو را برای تصمیمت به انتقام سرزنش کردند ، تو حتی چشم نداشتی که بتوانی جواب بنویسی، اما آمنه عزیزم، اما در نهایت این تو بودی که با عمل زیبای خودت ، جوابی درخور به همه دادی ....

آمنه جان ، تو برای همیشه نماد تندیس و بخشش هستی ،

مباد که فراموش شوی ، و البته که نمی توان تو را فراموش کرد ...

دخترک سربلند، چه خوب نشان دادی که آمنه شاید زیبایی صورتش را از دست داده است، اما هنوز دلش زیبا ترین دختر دنیا است...



قبلا هم نوشته بودم :


لینک این مطلب در-آزادگی-------بالاترین


مطالب قبلی : 




۱ نظر:

  1. ajab dokhtarist in amene man be o sejde mikonam va soratash ra mibosam ke andaki ensaniat be iranian amokht hich lezati dar entegam nist bad be hale anani ke az eslam tabaiat mikonand va entegam ra lezatbakhsh midanand
    rasti chegadr dar iran bimare rohi darim

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.