شنبه، تیر ۲۵، ۱۳۹۰

تصویر فتوای مراجع تقلید/ خانم های محترم، انگشت توی گوشتان نکنید، حرام است، ستون دین خراب می شود روی سرتان!

نامه ای به چند تا از مراجع تقلید شیعه فرستاده بودم و در نقش  یک خانم  از آنها در باره حکم فرو کردن انگشت در سوراخ گوش برای بانوان پرسیده بودم، و نوشته بودم احساس لذت به من دست می دهد.

و البته طبق اصل جاری و ساری دین اسلام، که می گوید: (هر کاری که به شما احساس لذت بدهد، آن کار حرام است!) ، مراجع بزرگوار تقلید، این کار را حرام اعلام کرده اند.

لذا خانم های محترم، من بعد فرو کردن انگشت در سوراخ گوش ، در حکم محاربه با امام زمان است، باعث خراب شدن ستون دین بر سر شما می شود و خلاصه کار بسیار بدی است.

فکر می کنم گناه این کار، در حکم کار گذاشتن ترقه در پوشک حضرت علی اصغر (ع) باشد.

تصویر این فتواهای بامزه در انتهای این نوشته

لینک این مطلب در بالاترین --------آزادگی

نوشته  پیشین و مرتبط به این مطلب در وبلاگ من: 







۱۱ نظر:

  1. آخه برادر جا قحطی هست دست توی گوشت می‌کنی! آن هم با لذت! جلل خارلق! جلق زدن با فلان شنیده بودیم ولی با گوش دیگه نشنیده بودیم!
    این کارهای بی تربیتی را ادامه بدهی جایت در قعر جهنم است!

    پاسخحذف
  2. Bayad be in mazhab RID!!!! in khoda shenasist? sad rahmar be budai ha va hendoo ha, sage anha sharaf darad be peyghanbare eslam

    پاسخحذف
  3. درود گمنام گرامی
    اگر زحمتی نیست یک تبلیغ برای این لینم بزن
    http://balatarin.com/permlink/2011/7/16/2622821

    می خوام همه مبارزان را در یک جاجمع کنم

    پاسخحذف
  4. خامنه ای چون خواهر جنده اش ( بدری خامنه ای ) عضو سازمان تروریستی مجاهدین خلق و ساکن پادگان نظامی تروریستی اشرف بوده نمی خواهد این پادگان تروریستی را که در نزدیک مرز ایران قرار دارد و خطر عمده برای امنیت ایران بشمار میرود بسته شود زیرا میترسد رجوی عکس های لختی و سکسی خواهرش را در حال سکس با او را منتشر کند.
    هر کشوری اگر پادگان تروریستی در نزدیک مرزهایش باشد با یک اخطار ده روزه برای تخلیه یا بدون اخطار آن را بمباران میکند.
    چرا ارتش ایران و نیروی هوایی ارتش این پادگان تروریستی را که سابقه حمله به مرزهای ایران وکشتن هزاران سرباز و صدها افسرارتش ایران را دارد را بمباران نمی کنند؟ آیا باز هم منتظر قدرت گرفتن و حمله مجدد آنان به مرزهای ایران و کشتن سربازان و افسران شجاع و مردم ایران هستید؟
    ارتش ایران باید با اخطار و اولتیماتوم ۱۰ روزه این پادگان تروریستی را تعطیل کند و افراد موجود در آنرا تحویل گیرد یا افراد موجود در آن همانطوری که رفته اند به دیگر کشورها فرار کنند٬ و در غیر این صورت این پادگان تروریستی را بمباران نماید.
    هیچ کشوری در جهان وجود یک پادگان تروریستی را در نزدیک مرزهایش را حتی برای یک لحظه تحمل نمیکند مگر اینکه دولت و حاکمان آن کشور با آن تروریستها روابط و منافع مشترک سری داشته باشد.

    پاسخحذف
  5. حکم گوش چپ و راست یکیه؟ چون اسلام دقیقه باید دانست که گناه کدوم گوش بیشتره :)

    پاسخحذف
  6. مجاهدین به کنار، رژیم جمهوری اسلامی خودش یک رژیم تروریستی هستش. اگر ایران اجازهٔ بمباران کردن اشرف را داشته باشد پس آمریکا و اسرائیل هم حق بمباران تشکیلات سپاه و بسیج و حزب‌الله لبنان را دارند.

    پاسخحذف
  7. این مطالب رو که میذاری آدم به تهی مغز بودنت پی میبره فقط.خیلی اوضات خرابه . همون بهتر که همچین خرفت هایی مسلمون نباشن . تف

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مگه مسلمونی غیر خرافه پرستی هم هست ؟ شما با یک مشت آیات و جرت و پرت مست شده اید ! از ترس جهنم قدرت نقد و تفکر دقیق را ندارین

      حذف
  8. ای برادر ، نکن ! در اسلام دست در گوش کردن حرام است ! دست را با زاویه 90 درچه مماس با آلت پیغمبر نگاه دار ! در فرض شوال شما به بهشت جاودان خواهی رفت !

    پاسخحذف
  9. ری...م به اعراب و اسلام و هرچی خرافه پرسته که کار ما را به اینجا کشانده اند ! دین مخالف تفکر آزاد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.