شنبه، تیر ۱۱، ۱۳۹۰

اگر شیعه ها این حشره را بیاندازند در چاه جمکران،این با کمک صدای تولیدی آلت تناسلیش، امام زمان را مجبور به ظهورخواهد کرد!



روزنامه ها یک خبر علمی بامزه را منتشر کرده اند ،  ترجمه آنرا اینجا  می گذارم:

حشره ای به نام lesser water boatman به نام پر سر و صدا ترین موجود دنیا شناخته شده است البته با استفاده از آلت تناسلی مردانه خود ! / دانشمندان ، مهندسان و بایولوژیست ها معتقدند این حشره دو سانتی متری قادر است صدایی معادل 99.2 دسی بل تولید کند/ این صدا برابر با صدای یک ارکستر کامل است !/او با مالیدن آلت تناسلی خود به شکمش زمانی که زیر آب است این صدا را تولید می کند/ هر چند که 99 درصد این صد هنگام انتقال جذب می شود، اما همان یک درصد باقیمانده نیز آنقدر بلند است که انسان ها آنرا بشنوند. / البته صدایی که نهنگ ها تولید می کنند، می تواند تا 188 دسی بل نیز برسد.
این حشره ، بلال حبشی مبسوطی است در نوع خودش، یعنی به اندازه ده تا موذن کاربرد دارد و به اندازه سه تا هیات امام حسین ، آلودگی صوتی ایجاد می کند.


معتقدم اگر این حشره عزیز و انقلابی ، به چاه جمکران انداخته شود، باعث ظهور فوری امام زمان خواهد شد. 

باور کنید این حشره با این سر و صدایی که تولید می کند، امام زمان را مجبور می کند که فورا ظهور کند، البته اگر امام زمان در همان چاه جمکران او را به شیوه اسلامی ختنه نکند !

لینک این مطلب در بالاترین--------آزادگی


تصویری از این حشره قهرمان 

۷ نظر:

  1. سلام، بسیاربامزه بود. درفرهنگی که هیچ تحملی برای شنیدن نظر مخالف نیست کارشما (انگولک مقسات) کار مقدسی است.

    پاسخحذف
  2. =)))))))))))))))))))
    خدا بگم چیکارت نکنه گمنامیان که نزدیک بود از خنده خفه شم.
    گمناکیان عزیز یه سوال هم دارم.توی همین بخش نظرات عنوان کردی که "همه نظرات بعد از تایید نویسنده وبلاگ منتشر می شود، مگر اینکه حاوی لینک های آلوده به بد افزار باشند و یا از کلمات خیلی رکیک استفاده کرده باشند"
    حالا من یک سوال دارم: آیا آزادی بیان شامل حتی فحش و ... نیز میشود که قبلا ویرایش نمیکردین؟ یا آیا مثلا دموکراسی باید به شکلی باشه که حتی گروه هایی که با خودشون فقط خرابی میارن هم اجازه ی فعالیت داشته باشند ؟
    یعنی میخوام بدونم آیا واقعا حد و مرز مشخصی برای دموکراسی و یا آزادی بیان معین شده یا آزادی مطلق منظور هست ؟ سوالم به صورت کلی هست و میخوام در این مورد بیشتر بدونم و اون بخشی که از بلاگ شما آوردم صرفا برای مثال بود.
    ممنونم عزیز.همیشه موفق باشی.

    پاسخحذف
  3. =)))))))))))))))))))
    خدا بگم چیکارت نکنه گمنامیان که نزدیک بود از خنده خفه شم.
    گمناکیان عزیز یه سوال هم دارم.توی همین بخش نظرات عنوان کردی که "همه نظرات بعد از تایید نویسنده وبلاگ منتشر می شود، مگر اینکه حاوی لینک های آلوده به بد افزار باشند و یا از کلمات خیلی رکیک استفاده کرده باشند"
    حالا من یک سوال دارم: آیا آزادی بیان شامل حتی فحش و ... نیز میشود که قبلا ویرایش نمیکردین؟ یا آیا مثلا دموکراسی باید به شکلی باشه که حتی گروه هایی که با خودشون فقط خرابی میارن هم اجازه ی فعالیت داشته باشند ؟
    یعنی میخوام بدونم آیا واقعا حد و مرز مشخصی برای دموکراسی و یا آزادی بیان معین شده یا آزادی مطلق منظور هست ؟ سوالم به صورت کلی هست و میخوام در این مورد بیشتر بدونم و اون بخشی که از بلاگ شما آوردم صرفا برای مثال بود.
    ممنونم عزیز.همیشه موفق باشی.
    یکبار فرستادم ولی فکر کنم نرسید.اگه دوباره اومده این رو حذف کن.ممنون.

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز
    greenpatriot هستم
    این لینک رو تو بالاترین گذاشتم
    یه نگاهی بهش بنداز،اگه قابل دونستی بهش رای بده
    ممنون
    http://balatarin.com/permlink/2011/7/1/2599580

    پاسخحذف
  5. ایول! خیلی‌ باحال بود :)

    پاسخحذف
  6. فكر كنم تو حرامزاده قبلااين امتحان رو انجام دادي يعني انداخته اند تو چاه ننت تو رو زودتر تحويل گرفته اند.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.