یکشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۰

خیانت تا کجا؟/کمپین نام گذاری راهروها به نام امام نقی/ هر نقوی یک شهردار است/چرا حتی یک مهدکودک هم به اسم امام نقی نیست؟

نام گذاری تاریخی اولین راهرو به نام حضرت امام نقی (ع)

واقعا شرم آور است که شیعیان امام نقی، به آن بزرگوار اینگونه بی حرمتی می کنند و او را نادیده می گیرند. شما در کل دنیا نمی توانید یک خیابان پیدا کنید که به اسم امام نقی باشد، نمی توانید یک بیمارستان یا حتی یک مهدکودک به اسم امام نقی بیابید. معلوم است که با این رفتار زشت شیعیان، امام نقی دچار افسردگی می شوند.

چه باید کرد؟! آیا باید نشست و دست بر دست گذاشت و بی حرمتی به نواده رسول الله را شاهد بود؟ مشخص است که اختیار نام گذاری خیابان ها با نقویان نیست، اما ما اختیار راهروهای خانه خود را که داریم! لذا هر نقوی موظف است که راهرو خانه اش را به اسم امام نقی ثبت کند  و عکس تابلو راهرو ، راه پله، انباری و دیگر نقاط متروک مربوطه را در صفحه فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر کند.

لازم به ذکر است چون آمام همام متروک و بی توجه مانده است، نام گذاری نقاط متروکه به اسم ایشان، کار بسیار معقولی می نماید و در  روایت امده است که ثواب این کار، معادل جماع با ذولجوشن است.

فراموش نکنیم هر نقوی یک شهردار است، تا زمانی که در تهران یکی از اتوبان ها به نام امام نقی نشود، ما نقویون به این کمپین ادامه خواهیم داد.

این لینک صفحه فیسبوک کمپین بین المللی نام گذاری راهروها به نام امام نقی است، لطفا در آن عضو شوید وعکس راهروهای متعلق به امام نقی را در آنجا به اشتراک بگذارید.

در اینجا من به عنوان بنیانگذار این کمپین بین المللی تصویر اولین راهرو ثبت شده به اسم حضرت امام نقی را تقدیم شیعیان آن بزرگوار می کنم: 

لینک این مطلب در بالاترین--------آزادگی------فرندفید





نوشته های پیشین و مرتبط به امام نقی:

۶ نظر:

  1. نگو! طفلکیا خجالت میکشن! والا باید اسم چند جا را هم بزارن جوات. از جمله اسم پسرهاشونو.

    پاسخحذف
  2. bebin che j.a bashe che nabashe
    faqhat kafie rozi biofti to change ma . Onvakht mazeye tohin be moqhadasate islami ro be shiveye kamelan democratik behet micheshonim
    az alan khodet ro morde hesab kon.

    پاسخحذف
  3. فرد منافق بنابر مصلحتي كه آفريده نفس و سردرگمي فهميدن است در رويا رويي مستقيم با حقيقت حادث شده بهترين روش را در حركات پيچ در پيچ ميداند تا مستقيما عجز خود را در پذيرفتن حقيقت نشان ندهد .فرد منافق دليل قاطع بر رد يا ابطال چيزي نشان نميدهد . با روشي سعي در باطل دانستن با پرده پوشي و ايماء و اشاره دارد . افراديكه با داستاني موردي ديگر را هجو ميكنند اولين چيزيكه ميتوان فهميد كه انسان ناداني است كه بر اساس آنچه برايش زيباست طفره ميرود و رو به طنز مياورد . اين افراد در مقابل خداوند بزرگواري كه هيچ انساني را به اكراه مجبور نميكند در هجو كوتاهي نميكند و خود را آزاده وآزاد انديش مينمايد ولي در برابر موجودي نامرئي يا جن كه خود را مالك همه چيز او و ناموس او دانسته و ميگويد به فرمان و اجازه من بايد بدانيد و معتقد باشيد و اگر تمرد كنيد تنبان ازتان ميكنم و مطابق شخصيت بزرگم كونتان ميگذارم ذليل و خوار و فرمانبر است . شخصيت اينگونه انسانهايي لايق همچو الهي است . خلايق را هر چه لايق .

    پاسخحذف
  4. سلام! من نه طرفدار حکومتم و نه مذهبی های افراطی. اتفاقا با هر دو مشکل دارم و دلم می خواد هر چه زودتر جنبش مردم ایران به نتیجه برسه. اما این رفتار های ضد مذهبی رو هم نمی پسندم و برام قابل قبول نیست. شعار ما آزادی بیان و احترام به همدیگه است. اما این بی احترامی به عقاید دیگرونه. جدا از خشکه مذهبی ها کسایی هستن که به واقع به دینشون علاقه دارن و در پی حقیقت هم هستن. کسانی مثل عزت و هاله سحابی که هممون براشون احترام قائلیم. شاید بهتر باشه تمرین احترام به دیگران رو از همین جا و از خودمون شروع کنیم. نمی گم شما حرفی نزنید. حتما شما هم انتقادهایی به دین و افرادش دارین که حق دارین و باید بیان کنید. اما قبول کنین این کار مسخره کردنه نه انتقاد و شاید خیلی ها رو ناراحت کنه. امیدوارم حکومتی که باعث شده چهره دین اسلام اینقدر زشت بشه و خیلی ها از دین زده بشن، زودتر نابود بشه

    پاسخحذف
  5. آنتي گرين بدبخت!
    جمهوري اسلامي داره نفساي آخرشو مي کشه خودت هم به خوبي اشاره کردي
    ولي تاريخ اسلام و ايران نشون مي ده که مسلمونا چقدر وحشي بودن و چقدر ضد تمدن با مردم برخورد کردند. دموکراسي اسلامي رو ما از زمان پيامبر ديديم نيازي نيست تو بدبخت به ما نشان بدي. تنها چيزي که مي تونم بگم اينه که شما ديگه دستت به امثال من يا گمناميان نمي رسه که بتوني از ابزار دموکراسي اسلام(شمشير) استفاده کني.
    و اين به برکت علم و دانشي بدست اومده که در کشورهاي متمدن ساخته شده.
    البته اسلام ضد تمدن هست براي همينه که از غرب وحشت داره.
    در نهايت بايد بگويم که ديگر دوران حيوان صفتي مسلمانان به پايان رسيده. دست از اين صفات حيواني برداريد که هرچه بيشتر اصرار کنيد به ضرر هم کيشانتان است.

    پاسخحذف
  6. داداش نوشتی فحش دادن آزاده پس کیرم تو کون زنت اگه نداری خواهرت اگه نداری مادر که حتما داری کیرم دهنش .
    اگه ناراحت شدی ببخش چون دست خودم نیست تو این مملکت خارکسه من جامعه ستیز شدم . بازم ازت معذرت میخوام

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.